Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako ikisinkku koskaan pelkäämään sairauskohtausta kun tulee vanhemmaksi?

Vierailija
27.06.2023 |

Silloin olisi hyvä olla kumppani joka soittaa apua sairauskohtauksen sattuessa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43828 kirjoitti:

Kieltämättä käynyt mielessä. Varsinkin kun on vielä alaikäistä jälkikasvua. Lapsi täyttää pian 15 vuotta ja sinkkuutta takana 12 niin onhan sitä kerennyt pohtimaan että olisi kauhea tilanne että oma lapsi löytäisi isänsä joku aamu kalmona. Varsinkin tämän ollessa pienempi pelkäsin vastaavaa enemmän. Nyt hän osaisi ainakin soittaa ambulanssin hakemaan raatoni pois.

41-vuotiaana olen about elämänkaareni puolivälissä muutenkin, niin riski johonkin yllättävään on päivä päivältä suurempi ja loppu lähestyy vääjäämättä muutenkin.

Sairauskohtauksia tosin saavat myös terveysintoilijat ja huippu-urheilijat, joten vaikka itse en hifistele "täydellisen" ruokavalion kanssa, näen edes hiukan vaivaa etten elä ihan tyhmästi ja täten tarkoituksella aikaista kuolemaani. Joku vastuu itseäänkin kohtaan on pidettävä jos sinulla on joku joka on sinusta edes jollain tavalla riippuvainen.

Ihan samat ajatukset, vaikka olen nainen.

Vierailija
62/62 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo edesmennyt mummuni ja hänen ystävänsä/naapurinsa tilasivat yhteistä Aamulehteä. Se toimi myös turvatoimena. Lehti jaettiin mummulleni, joka oli aamuvirkku. Hän luki lehden heti sen tullessa ja laittoi lehden postiluukkuun, josta ystävä haki sen myöhemmin aamulla. Lehti postiluukussa oli merkki, että mummulla on kaikki hyvin. Jos lehti ei ollut paikallaan, ystävä meni avaimillaan sisälle tarkistamaan tilanteen. Joskus sisällä odotti mummu kaatuneena, mutta ei päässyt itse ylös, joskus tarvittiin ambulanssi. Sama toimi toisin päin, jos ystävä ei hakenut lehteä, mummu kävi tarkastamassa tilanteen. Eli, kyllä ikisinkut, tai lesket kuten mummuni, voivat järjestää turvaverkkonsa ilman puolisoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi