Ulkoilu ex puolison kodin lähellä. Mitä mieltä?
Mitä mieltä olette siitä, jos ex puoliso pian eron jälkeen ulkoilee uuden puolisonsa kanssa (sen kenen vuoksi vanha liitto loppui) exän kodin välittömässä läheisyydessä. Ihan siis ikkunan alta lenkkeillään.
Kommentit (58)
Mun ystävä erosi ja myivät asuntoaan. Asunnon osti nainen, jonka ex asui samassa pihapiirissä. Ainakin 4 taloyhtiötä jakoi yhteisen pihan.
Tämä nainen tuli näyttöön ja katsoi vaan ikkunasta ulos.
Kauppojen jälkeen kertoi ex asuu uuden vaimon kanssa yhdessä asunnossa, ikkunat samalle pihalle.
Asunnon hinta oli yli 300 000 e
Äkkiä on estettävissä. Aitaat tai pensastat pihan. Loppuu näkyvyys.
Siinäpä kyttäilee. Ihan sama mulle. Kiusallani voisin auton vaihtaa toiseksi. Tai viedä vaikka viikoksi pariksi piiloon jonnekki. Siinäpä sitten vois itseksensä miettiä että mitäs nyt.
Outoa. Ehkä haluaa tehdä mustasukkaiseksi ja olla "naisille haluttu" mukamas. Näyttäytyy. Hän on mielestään komea. Tai kiusaaminen jos sen tekee jättäjä. Ellei tosiaan ole niin, että muuta reittiä ei ole, tuskin kuitenkaan ikkunan alla. Pitääkö kotiasi reviirinään? Muu vaihtoehto olisi joku kaksoisolento tai haamu matrixissa, jos ero vaivaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä on estettävissä. Aitaat tai pensastat pihan. Loppuu näkyvyys.
Totta ja hyvät verhot. Jos sillä on joku pakkomielle? Tai kaipaa takas.
Mustasukkaseksi varmasti haluaa tehdä.
Takasin ei varmasti kaipaa, kun vasta pääsi eroon ja sai aloittaa elämän salasuhteensa kanssa avoimesti. Alkoi heti rakentamaan uutta perhettä.
Verhot on tien puolelle kiinni.
Outoa käytöstä, sitä kyllä!
Tuo asunnonostaja se vasta on ihme tyyppi ollutkin!
Toivottavasti olivat edes hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin annankin. Ei itse asiassa haittaa minua. Oikeastaan toivoisin, joskus heihin ulkona törmääväni. Ainakin sitten tulisi nykyiselle selväksi, mistä häntä ulkoilutetaan. Jos ei sitä vielä tiedä.
Ihmettelen vaan, miksi. Tai oikeastaan, tunnenhan minä exäni niin hyvin, että tiedän hänen liikkuvan uuden kanssa lähistöllä koska haluaa minun reagoivan asiaan. Haluaa tuoda uuden näytille ja yrittää saada minulle kurjan olon. Tekee edelleen kiusaa monin muinkin tavoin.
Älä anna exällesi sitä nautintoa, että näyttäisit ärtymyksesi.
Mene iloisesti tervehtimään heitä, ja esittele nyxälle itsesi. Kerro, että olet ex, ja kuinka kauan olitte yhdessä ja milloin erositte. Puhu nimenomaan nyxälle.
Sitten jotain smaltalkia: Miten teillä menee? Mulla menee nykyisin oikein hyvin.
Uutta suhdetta ei, ei vielä pitkään aikaan. Nautin siitä, kun ei ole aikuista lasta huolehdittavana.
Jne.
Älä ole laisinkaan pahoillasi exäsi nykyisestä, jos lähti suhteeseen vielä yhdessä ollessanne. Toivottavasti saa maistaa katkeraa kalkkia ja todennäköisesti joutuu petetyksi hänkin aikoinaan.
En ole.
Olen vain tyytyväinen, että lopulta pääsin exästä eroon.
Toki tieto nyksästä satutti, kun ymmärsin suhteen kehittyneen, kenties vuosia, selkäni takana. Mutta, olen jo toipunut ensijärkytyksestä ja sinut asian kanssa. Ex oli minulle todella huono puoliso. Varmaan myös minä hänelle.
Ulkoilkoot missä haluavat.
Itsestään vaan tekevät asialla pellejä. Minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin annankin. Ei itse asiassa haittaa minua. Oikeastaan toivoisin, joskus heihin ulkona törmääväni. Ainakin sitten tulisi nykyiselle selväksi, mistä häntä ulkoilutetaan. Jos ei sitä vielä tiedä.
Ihmettelen vaan, miksi. Tai oikeastaan, tunnenhan minä exäni niin hyvin, että tiedän hänen liikkuvan uuden kanssa lähistöllä koska haluaa minun reagoivan asiaan. Haluaa tuoda uuden näytille ja yrittää saada minulle kurjan olon. Tekee edelleen kiusaa monin muinkin tavoin.
Älä anna exällesi sitä nautintoa, että näyttäisit ärtymyksesi.
Mene iloisesti tervehtimään heitä, ja esittele nyxälle itsesi. Kerro, että olet ex, ja kuinka kauan olitte yhdessä ja milloin erositte. Puhu nimenomaan nyxälle.
Sitten jotain smaltalkia: Miten teillä menee? Mulla menee nykyisin oikein hyvin.
Uutta suhdetta ei, ei vielä pitkään aikaan. Nautin siitä, kun ei ole aikuista lasta huolehdittavana.
Jne.
Tämä on hyvä neuvo! Toimi näin. Ja nimenomaan, juttele ilosesti sille nyksälle.
Tosin, jos heillä ollu salasuhde, niin tietää hyvin milloin ootte eronneet ja kauan olleet yhdessä. Mut, juttelet silti ilosesti.
Vierailija kirjoitti:
Pienemmällä paikkakunnalla vähän pakko jos et aijo matkustaa muuhun paikkaan ulkoilemaan
😂.. pitää kyllä olla tosi pieni ja vielä aidattukin paikka 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä olen! Onnellinen, kun pääsin siitä ukosta eroon. Ja oikeastaan se uuskin mulla käy vähän sääliksi, ei se tiedä mihin rupes. Vielä jos oman liittonsa kuoppasi tän nykyisen takia niin otan osaa, saattaa jokusen vuoden päästä kaduttaa ja rankasti. Kunhan totuus tästä nykyisestä paljastuu. Ja sehän paljastuu, ikävä kyllä. Vaikka toivon toki, että olisi oikeasti muuttunut mies.
Mulla kuitenkin on tosi paljon parempi ilman!!!!
Ei kuulosta siltä 🙄
Narsistit on just tollasia, haluavat piinata exiään vuosikausia mitä naurettavimmilla keinoilla osoittaakseen muka olevansa vahvoilla. Onneksi suhteenne päättyi ja exälläsi on jo näin pian uusi uhri kainalossa, tuskin jaksaa kauaa lenkkeillä ilkunasi ohi. Eiköhän tuo uusikin suhde kohta kaadu ja exäsi aloittaa hänen piinaamisen. Sääliksi käy tuota uutta heilaa.
Narsistiselle tyypille tosiaan kuulostaa. Ikävä kyllä. Oo tyytyväinen, eträ sillä on jo uus uhri, pääset itse vähemmällä. Kiusaa sua kunnes uus kunnolla koukussa, sit siirtyy sen kiusaamiseen. Jätä omaan arvoonsa koko tyyppi ja nykyisensä. Elät ku niitä ei oliskaan, liikkuvat sitten missä tahansa. Ja varmasti liikkuvat just siellä missä tietävät sun liikkuvan.
Mulla oli sekopäinen exä, joka halusi hieroa naamalleni uutta "onneaan" henkilön kanssa, jonka kanssa minua petti, ja kenen takia minut jätti. En voinut ymmärtää miksi, enkä ymmärrä vieläkään, en ollut ikävä puoliso, eikä hänellä pitäisi olla mitään kaunaa minua kohtaan. Silti ex ja hänen uutensa tuntuivat oikein nauttivan minun kiusaamisesta. Opiskelimme samassa paikassa, joten jouduin olemaan tekemisissä molempien kanssa, ja ex muun muassa piti puhelimensa ääniä täysillä, ja kaiutinta päällä, kun olin lähistöllä, jotta kuulisin kaikki tulevat viestit ja puhelut, yhteisillä luennoilla tulivat taakseni istumaan ja muhinoimaan. Jos tympäännyin tai poistuin paikalta, he nauroivat sille. Ehkä molemmat olivat jotenkin itsetunto-ongelmaisia, ja saivat jotain kiksejä tilanteesta. Eivät kyllä olleet pitkään yhdessä, ja aika pian ex alkoi kinuta minua takaisin. Sen verran karmivan puolen näytti itsestään, että ymmärrettävästi en ottanut.
Asun urheilupuiston ja uimahallin vierellä, myös lenkkimaasto lähellä, ex asuu korttelin päässä joten en ihmettele.
Jos asusin kaukana kaikesta ja ex uudenkumppaninsa kanssa kulkisivat ympyrää tontin rajoilla niin silloin kyllä ihmettelisin.
Jospa se nyxä tai joku hänen läheisensä asuu siinä lähelläsi?
Katso toisaalle, kun kulkevat ohi.