Ulkoilu ex puolison kodin lähellä. Mitä mieltä?
Mitä mieltä olette siitä, jos ex puoliso pian eron jälkeen ulkoilee uuden puolisonsa kanssa (sen kenen vuoksi vanha liitto loppui) exän kodin välittömässä läheisyydessä. Ihan siis ikkunan alta lenkkeillään.
Kommentit (58)
No, tässä tarinassa tietää. Täydellisesti.
Kuulostaa oksettavalle tyypille. Tai tyypeille. Hyvä, että tommonen on ex!
Yök. Mimmonen ihminen.
Lapsellinen tyyppi. Tekee itsestään (tekevät itsestään) pellen tolla touhulla.
Ei voi ymmärtää. Jotenki sairas ex? Ei ainakaan taida ihan täysillä pytyillä käydä?
Onkohan tommonen ex päässy vielä yli entisestään? Vai miksi p0itää käydä kyttäämässä?
Vai onko sitte päässy niin yli, että ajattelee, ettei sillä ole mitään merkitystä enää kenellekkään missä liikkuu?
Varmaan sisustaisin sinne päin olevat ikkunat vihjailevasti.
Pienemmällä paikkakunnalla vähän pakko jos et aijo matkustaa muuhun paikkaan ulkoilemaan
Hommaisin jonku komean miehen pahvikuvan ikkunasta näkymään.
Pakko on eriasia kun tietentahtoen valita reitti monista olemassa olevista vaihtoehdoista.
Itsehän ilmeisesti muutit heidän lenkin varteen. Eikä ero ole lähestymiskielto että mies saa liikkua kenen kanssa itse haluaa missä tahansa julkisella alueella. Eikä sinulla ole siihen mutäön sananvaltaa. Ja kun ilmeisesti sinua se häiritsee todella paljon niin ainoa mitä voit tehdä sen eteen että et enää näe exää on muutto touselle paikkakunnalle
Tottakai saa ulkoilla missä haluaa. Mutta kyllä reittivalinta silti ihmetyttää, koska vaihtoehtoja on paljon!
Ei heillä ole täällä ollut ennen lenkkireittiä, nykyinen muutti paikkakunnalle vasta, kun minä muutin yhteisestä kodista pois. Minun tilalleni. Ovat aiemmin lenkkeilleet vaan nykyisen edellisellä asuinpaikkakunnalla. Että, kyllä tämä reitti on heiltä aivan tietoinen valinta. Eikä edes mikään ainoa reitti johonkin tiettyyn kohteeseen mihin päästäkseen olisi ohi mentävä.
Eli minä muutin ja sen jälkeen aloittivat lenkkeilyn tästä ohi. Myös exän pitkään jatkunut salasuhde kyseiseen ihmiseen tuli ilmi vasta eromme jälkeen. Tai, sai varmistuksensa.
Jos lapsia ei olisi, muuttaisinkin toiselle paikkakunnalle. Kauas exästä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Tästä kävelee paljon ulkoilijoita tuohon metsään ilmeisesti eksä mukaanlukien.
Eli sinua ahdistaa todella paljon.
Olisiko se uusi sieltä päin kotoisin?
Anna olla. Et voi vaikuttaa tuossa asiassa muuhun kuin itseesi ja omiin tunteisiisi. Jos haluavat kävellä kotisi ohi niin sitten kävelevät, haluamisen tai tarvitsemisen syystä riippumatta.
niitä on sekopäitä levittävät jostakin ex ää, jopa yrittävät jättääkin. valkotakkiset paikalle ja partio mukaan. eivät sellaiset muuten tajua.
meilläkin tuttavuus sai tarpeekseen kun tuollaisia levittävä naikkonen roikkui perässä.
Niin annankin. Ei itse asiassa haittaa minua. Oikeastaan toivoisin, joskus heihin ulkona törmääväni. Ainakin sitten tulisi nykyiselle selväksi, mistä häntä ulkoilutetaan. Jos ei sitä vielä tiedä.
Ihmettelen vaan, miksi. Tai oikeastaan, tunnenhan minä exäni niin hyvin, että tiedän hänen liikkuvan uuden kanssa lähistöllä koska haluaa minun reagoivan asiaan. Haluaa tuoda uuden näytille ja yrittää saada minulle kurjan olon. Tekee edelleen kiusaa monin muinkin tavoin.
Olisit onnellinen kun pääsit tuommoisesta ukosta eroon.
Sitä minä olen! Onnellinen, kun pääsin siitä ukosta eroon. Ja oikeastaan se uuskin mulla käy vähän sääliksi, ei se tiedä mihin rupes. Vielä jos oman liittonsa kuoppasi tän nykyisen takia niin otan osaa, saattaa jokusen vuoden päästä kaduttaa ja rankasti. Kunhan totuus tästä nykyisestä paljastuu. Ja sehän paljastuu, ikävä kyllä. Vaikka toivon toki, että olisi oikeasti muuttunut mies.
Mulla kuitenkin on tosi paljon parempi ilman!!!!
Tietääköhän entinen puoliso välttämättä edes että hänen entinen puolisonsa asuu tietyssä paikassa. Etenkin jos erosta on pitkä aika eikä olla tekemisissä niin ei välttämättä tiedä.