Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoilu ex puolison kodin lähellä. Mitä mieltä?

Vierailija
27.06.2023 |

Mitä mieltä olette siitä, jos ex puoliso pian eron jälkeen ulkoilee uuden puolisonsa kanssa (sen kenen vuoksi vanha liitto loppui) exän kodin välittömässä läheisyydessä. Ihan siis ikkunan alta lenkkeillään.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tästä kävelee paljon ulkoilijoita tuohon metsään ilmeisesti eksä mukaanlukien. 

Vierailija
2/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ex kuitenkin asuu monen kilometrin päässä, ja tulee asioikseen ulkoilemaan kodin läheisyyteen?

Olisikin eriasia, jos uusi koti olisi jonkin reitin varrella mistä yleisesti kuljetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

Vierailija
4/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ex kuitenkin asuu monen kilometrin päässä, ja tulee asioikseen ulkoilemaan kodin läheisyyteen?

Olisikin eriasia, jos uusi koti olisi jonkin reitin varrella mistä yleisesti kuljetaan.

Pitäisin kyllä aika erikoisena toimintana mutta miettisin että kyllähän tähän maailmaan kaikkia sekopäitä mahtuu. Vetäisin verhot eteen ja unohtaisin koko asian. 

Vierailija
5/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako ap, että se yks ex istuu kaiket päivät ikkunan edessä ja vahtii, keitä siitä ohi kulkee? Kummalla nyt ei oo ihan kaikki kotona?? Exällä, vai exällä ja sen nyxällä? Ihmeellinen aloitus..

6/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku normaali reitti jonnekin (uimahalli, kauppa) tai koiran kanssa koirapuistoon olisi ok.

Muuten yrittäisin välttää exän ympyröissä pyöriskelyä.

Vierailija
7/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa. Tuoko uutta näytille? Jos siis asioikseen lähtee exän nurkille ulkoilemaan.

Eri juttu jos asiaan selvä syy. Vaikka just joku yleinen reitti siinä tai jotain.

Jos semmonen, et pystyis valita muum reitin, niin kuulostaa oudolle. Varsinki jos ero tuore.

Vierailija
8/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietty istu ikkunassa ja tuijota. Vaan ihan kulkee kotiin ja pois, tai viettää kotipihallaan aikaa.

Vierailija
9/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä välttäisin. Jos ei siis olisi ihan pakko siitä kulkea. Varsinkin uuden puolison kanssa kulkemista välttäisin.

Tai, jos välit olis tosi hyvät, ero jo vanha niin en ehkä ajattelis koko asiaa.

Tuore ero ja petetty ex, niin en kyllä menis uuden kans tieten tahtoen lähettyville pyörimään.

Vierailija
10/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä välttäisin. Jos ei siis olisi ihan pakko siitä kulkea. Varsinkin uuden puolison kanssa kulkemista välttäisin.

Tai, jos välit olis tosi hyvät, ero jo vanha niin en ehkä ajattelis koko asiaa.

Tuore ero ja petetty ex, niin en kyllä menis uuden kans tieten tahtoen lähettyville pyörimään.

Tämä. Ihmiset ovat hyvin sinisilmäisiä "nyxä"-parien kohdalla. Ei nähdä, eikä ymmärretä kuinka häikäilemättömiä he monesti ovat. Hienotunteisuus puuttuu usein täysin ja jotkut heistä jopa nauttivat petetyn eksän loukkaamisesta.

Vierailija
11/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän siitä loukkaamisesta nautitaan? Eikö pitäisi vaan olla tyytyväinen sen uuden onnen kanssa ja antaa exän olla?

Miksi pitää vielä käydä kääntämässä veistä haavassa?

En ymmärrä. Itsekkäitä ihmisiä. "Maailma on minun ja teen täällä just niinku haluan!" Tyyppejä.

En arvosta.

Vierailija
12/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sekopäänä.

Vierailija
13/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä, pitäisin sekopäänä. Ei normaalin ihmisen käytöstä ollenkaan. Vielä sekopäisempänä pitäisin sitä exän nyxää joka lähtisi mukaan sinne ulkoilemaan nykyisensä exän kodin viereen.

Omituista porukkaa.

Vierailija
14/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän siitä loukkaamisesta nautitaan? Eikö pitäisi vaan olla tyytyväinen sen uuden onnen kanssa ja antaa exän olla?

Miksi pitää vielä käydä kääntämässä veistä haavassa?

En ymmärrä. Itsekkäitä ihmisiä. "Maailma on minun ja teen täällä just niinku haluan!" Tyyppejä.

En arvosta.

Täysin samoja ajatuksia. Miksi ihmeessä sen uuden kanssa oleminen ei riitä?

Vierailija
15/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ulkoilusi. Hyvä kun pääsin eroon.

Vierailija
16/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä, pitäisin sekopäänä. Ei normaalin ihmisen käytöstä ollenkaan. Vielä sekopäisempänä pitäisin sitä exän nyxää joka lähtisi mukaan sinne ulkoilemaan nykyisensä exän kodin viereen.

Omituista porukkaa.

Jos nyxä on tietoinen siitä missä eksän koti on. Jotkut lennossavaihtajathan ovat sen verran kieroja, että eivät kerro asioistansa mitään. Käyttävät nyksänkin vaan surutta hyväksi.

Vierailija
17/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
18/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista porukkaa.

Jos nyxä on tietoinen siitä missä eksän koti on. Jotkut lennossavaihtajathan ovat sen verran kieroja, että eivät kerro asioistansa mitään. Käyttävät nyksänkin vaan surutta hyväksi.

Totta. Eihän se nyxä tosiaan välttämättä tiedä missä sitä ulkoilutetaan.

Mutta, jos tietää niin ihmettelen. Itse en lähtisi. En todellakaan.

Vierailija
19/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta.

Eli jos ulkoilija on nainen niin tilanne on ok mutta jos ulkoilija on mies niin se on pervo joka tulisi sulkea vankilaan, vähintään.

Vierailija
20/58 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika pimeältä. Näinköhän se nyxä tajuaa tuon. Etsit jonkun komistuksen minkä kanssa paistattelet päivää siinä pihalla. Mun ex lopetti kyttäämisen, kun törmäsi nykyiseeni täällä. Joka on nuorempi ja komeampi kuin ex.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme