Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
0 jos joku olis ihastunut ne olis jo pyyttänyt treffeille
Tietääkseni ei kukaan. Ikääkin miehellä jo reilusti yli 50 v.
Sadat ja vielä enemmänkin.
T.Hopeakettu
Tietääkseni viisi. Viitosluokalla yksi, sitten lukiossa kaksi, joista toinen kertoi sen vasta kun olin yli nelikymppinen, sitten seuraavassa koulussa yksi, eli nykyinen exä ja AMK:ssa yksi luokkakaveri. Kaikki siis tietämäni siis koulukavereita. Voihan niitä olla muitakin, mutta eivät ole kertoneet tunteistaan minulle.
55-60 tai sitten mahdollisesti enemmänkin. Ikääkin on jo reilusti.
Ei yhtään, koska en ole sovussa itteni kanssa. Heijastelen ja peilailen toisista ihmisistä, mutta en tiiä mikä oon ja mitä haluan. Onneks on kirjat. Ajat sitten ainakin sen tajunnut, etteivät ystävyydet tai ihastukset kuulu mulle.
Varmaan aika moni. Tälläkin hetkellä ainakin kaksi toimistolla on minuun ihastunut. Heitetään että 100-200.
Tiedän kymmenkunta 35-vuotisen elämäni ajalta.
Varmaksi _tai no ainakin he kertoivat ihastuksestaan_ voin sanoa kaksi. Oltiin siis kavereita ja itselle nuo toisen tunteet tuli molemmilla kerroilla vähän yllärinäkin, mutta etenkin toisen tapauksessa hyvinkin positiivisena sellaisena. Toisen osalta piti hieman sulatella, mutta lopulta sitten itsellekin tuli fiilis, että mitäs jos tosiaan..
Ja kummallakin kerralla tämä ihastuksestaan kertonut sitten jänisti kun näytin vihreää valoa :(
Vierailija kirjoitti:
Pari. Suurin osa ruvennut varmaan seurustelemaankin ilman varsinaista ihastumista.
Jep. Sellaista todella puolilämpöistä on ollut jokainen seurustelusuhdekin toisen puolelta ja yksi sanoi suoraan, että tyytyi muhun kun ei muitakaan saanut.
Ja tämä tyytyjä se vasta olikin tyytymätön jonka mielestä mussa oli ihan kaikki väärin.
Käyttäytymisen perusteella noin 100. Mutta kaikistahan sitä ei edes huomaa.
Kahdeksan on kertonut tunteistaan. Lisäksi veikkaan vahvasti, että eräs mies on ollut ihastunut minuun, mutta ei ole sitä sanonut ääneen, koska hän tietää, että olen hetero. Olen 40-vuotias mies.
Voisin olettaa, että useampi kuin kahdeksan on ollut ihastunut minuun, sillä kaikki eivät ehkä kerro sitä. Kuinkahan moni (nainen) jättää kertomatta? Joka toinen? Kaksi kolmesta?
Siispä luulen, että vastaus kohdallani on 16 :D
Vierailija kirjoitti:
Sadat ja vielä enemmänkin.
T.Hopeakettu
Pitää paikkansa.
T, Toinen samanmoinen
Luulen että tasan nolla. Ainakaan kukaan ei ole koskaan ihastumistaan osoittanut millään tavoin.
Varmaan 0. En tiedä oliko avopuolisokaan minuun aikoinaan ihastunut. Seurustelu vaan jotenkin alkoi.
4 tiedän (koska ovat kertoneet), toivon että ehkä jopa 5 kuitenkin... :D