Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Kymmeniä, luultavasti kuitenkin alle 100.
1-2, itse olen ihastunut paljon useammin enkä ole saanut tunteilleni vastakaikua useinkaan. Olen nainen.
Ihan kunnolla ehkä 3-5. Vähemmän sitten useampi. Itse en ole näistä koskaan ollut kiinnostunut. Seurustelusuhteisiin on menty oman, eikä toisen kiinnostuksen pohjalta.
Varmaan yli 10. En jaksa alkaa miettimään niitä tyyppejä ja laskemaan. Suurin osa on ollut jotain outoja hyypiöitä, joiden kanssa olen vaihtanut pari sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kunnolla ehkä 3-5. Vähemmän sitten useampi. Itse en ole näistä koskaan ollut kiinnostunut. Seurustelusuhteisiin on menty oman, eikä toisen kiinnostuksen pohjalta.
Eli olet pakottanut seurustelemaan sellaisia jotka eivät ole kiinnostunut sinusta?
Sanotaan että alle 5. Ovat olleet ihan mukavia miehiä mutta tietyllä tavalla vähän reppania. En tarkoita kodittomia tms. Ihan varakkaiden perheiden poikia mutta jotenkin vähän reppania.
Siis oikeasti teillä on luvut noin korkeita?
Muhun on ihastunut vain yksi, tosin hänen kanssaan olen ollut ihan nuoresta lähtien ja olen nyt reippaasti yli 50v.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yli 10. En jaksa alkaa miettimään niitä tyyppejä ja laskemaan. Suurin osa on ollut jotain outoja hyypiöitä, joiden kanssa olen vaihtanut pari sanaa.
Käsitit väärin. En ollut sinusta lainkaan kiinnostunut.
Melkoisen varmasti muutamat ovat ainakin ihastuneet, kun suhteisiinkin on päädytty. Rikas kun en ole, eikä gigulillakaan pätkitä villieläimiä hengiltä. Yliopistovuosina kuulin kahdestikin kautta rantain että nuornaikkonen olisi kiinnostunut, mutta en tiedä lasketaanko tuommoisia ihastuksiksi. Työpaikoillakaan en ole onnistunut välttämään säpinöitä ja taas olisi yksi ilmeisen kiinnostunut ehdottelemassa terassireissuja. Kahdestaan tietenkin, eikä työporukan kanssa. Itsellä on kuitenkin enemmän kesätyttö kiikarissa, kun rekry on erinomaisesti onnistunut!
Kun naiset ovat hanakimmillaan tulleet iskemään bussipysäkilläkin, niin oikean kaavion määrittäminen näillä arvoilla on varsin haastavaa. Vaatimattomana uumoilen että yli sadan mennään, mutta kuinka paljon. Vain jumalat sen tietävät, mutta piruuttaan ovat vaiti.
3 miestä on katsonut mua "sillä tavalla". Niistäkään ei tullut loppuelämän suhdetta, lyhyehköjä seurusteluita kahdesta ja yhdestä vain flirttaileva ystävyys (kaikki olivat varattuja). Pisin suhde hirveään narsistihuijariin (oli vapaa). Ihan paska elämä mulla siis. Ansaitsisin jonkun tosirakkauden ihan oikeesti vielä.
jotain 10,vähän yli ;) mutta ne ovat olleet sellaisia lyhytaikaisia suurin osa. Ensin ihastus hetken aikaa, sitten mielenkiinnon loppuminen. Toki osa pidempään
muutamassa ihmisessä olen huomannut sellasia piirteitä että saattavat olla ihastuneiita mutta ei voi oikein varmuudella sanoa kun ei ole asiasta ilmoittaneet.
Jos lasketaan pienetkin ihastukset jostain ihan ala-asteelta asti, niin suht varmaksi voin tietää 31.
Vierailija kirjoitti:
Jos lasketaan pienetkin ihastukset jostain ihan ala-asteelta asti, niin suht varmaksi voin tietää 31.
Tai no, jos lasketaan aikanaan internetissä pari tyyppiä, joiden kanssa olin hyvin paljon tekemisissä mutten koskaan heitä tavannut, niin 33. Ja vielä yksi sellainen, jonka tapasinkin, niin 34 :D
Vierailija kirjoitti:
80
Jotain samankaltaista lukua arvelisin 😅
En tiedä mistä johtuu, ehkä jostain feromoneista tai jostain? Tosi moni nainen on ollut ihan poskellaan ihastuneena. En pidä itteäni hirveän erityisenä tai hyvännäköisenä ihmisenä.
Useita kymmeniä on.
Mielenkiintoista miettiä tällaista, siis tarkoitan itseäni, en ap.ta.
Nuorempana varmaan 5-10, näin jälkikäteen ajatellen.
Nykyään, enpä tiedä.
Jos joku olisi, niin toivottavasti sen kertoisi.