Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Olen ikisinkku ja varmaan 0-5 ihmistä. Muutaman varman tapauksen tiedän mutta heille annoin rukkaset koska he olivat liian rumia minun tasoon verratuna. Olen suht komea ite ja en mitään lihavaa tai rumaa akkaa huoli itelleni.
M31
Jokainen ihastuu minuun koska olen niin ihana
On kyllä ollut merkkejä siitä, että vientiä olisi kyllä ollut. Taitaa olla 16 tai niillä main varmaa tapausta. En ole päiväkirjaijailija, joten hiukan voi luku heittää, sanotaanko että korkeintaan +-2 on tuon kuudentoista tarkkuus.
Tiedän varmaksi ainakin 9. Joitakin aavistelen, mutta en ole varma.
Ihan varma en ole yhdestäkään. Ehkä korkeintaan yksi.
Itse olen ollut nuorena salaa ihastunut kolmeen ja lisäksi Robiniin, jota ei tietenkään lasketa tähän. Robinia ei vain voi olla rakastamatta.
Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?
Tuntuu vain tosi oudolta...
Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)
No siis. Nimeni on leikisti nyt Maija, ja kaverin kaveri kysyi kaverin puhuessa minusta Maijasta että "ai se Maija johon kaikki pojat on ihastuneet". Tuolloin olin tosin parikymppinen, nykyään (edelleen hoikka ja hyvännäköinen) täti-ihminen.
Noin 10, arvelisin. Tämä pohjautuu tunnustuksiin plus omiin intuitioihin. N32
Yli sata. Varma tieto. Riittää kun peiliin katsoo 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?
Tuntuu vain tosi oudolta...Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)
Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?
Juuri nyt tuntuu ettei kukaan. Ei edes aviomies
Vierailija kirjoitti:
No siis. Nimeni on leikisti nyt Maija, ja kaverin kaveri kysyi kaverin puhuessa minusta Maijasta että "ai se Maija johon kaikki pojat on ihastuneet". Tuolloin olin tosin parikymppinen, nykyään (edelleen hoikka ja hyvännäköinen) täti-ihminen.
Mulla sama. Enkä silti päästänyt niistä ketään tekemään minuun tarpeitaan.
En tiedä. Ehkä muutama. Tai yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain tosi oudolta...Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)
Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?
Tällaista _usean kymmenen_ ihmisen toimesta? Mahtaa olla raskasta!
Ei kai tämmöseen jäteläjään kukaan ihastu.
Kolme, ei muita. Jokaisen kanssa asunut pitkään yhdessä.
En ole sentyyppinen nainen, johon ihastutaan