Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
1000000000
Suosittu
Siis miljardi? No, onhan se ihan mahdollista.
Sanoisin varmaksi 2-3 (aviopuolisoni mukaan lukien). En usko, että kovinkaan moni sellainen, josta en tietäisi.
Veikkaan jotain 30-50. Varma tieto 20+
Eräs ekonomimies on jäänyt mieleeni erityisesti. Kaksi ujoa kohtasi kohtaamatta. Elämäni ihastus nro 3/7.
Ei kukaan silleen, että olisi jotenkin asian ilmaissut.
Kahteen pitkään suhteeseen päätynyt jotenkin "pää edellä", pakko kai niiden on sitten ollut olla ihastuneitakin jossain välissä.
En tiedä kyllä yhtään. Minulla on nytkin 4 miestä, joiden uskon olevan ihastunut minuun. Yhdestä en pidä ollenkaan, yhdestä tykkään kaverina, yhden kanssa minulla oli suhde nuorena ja yhteen olen itse aivan naurettavan ihastunut, mutta häntä en voi saada.
No kolme on tunnustanut myöhemmin, joten varmaankin kolme...
Tasan kaksi. Tämä on fakta. Kolmas kuvitteli ihastuneensa minuun ja yksi alaikäinen, ja ne todistin vääriksi myöhemmin. Natgonnahäpen!
Ja oon ihan okei sen suhteen. Ei tapahdu, paitsi jo vakituisessa parisuhteessa olevien kanssa, eikä koskaan ole ollut kummankaan hyväksi tehdä mitään asian eteen.
Sinkku for ever!
Tunnustaneita on joku 10-15. Kai vois luulla että sitten ehkä toinen samanmoinen ollut hiljaa. Eli 20-30. Ei lasketa niitä jotka yrittäneet jossain baarissa tms ja tunnustavat "rakkauttaan".
Tällä tietoa ei yhtään. En voi todellakaan tietää jos joku henkilö, jota en tunne ja jonka kanssa en ole edes puhunut, on jostain kulman takaa ihastuneena kurkkinut. N40
Laskeskelin, että noin kymmenen. Ei
siis kovin monta.
Joitain kymmeniä varmuudella. Ikävä kyllä lähes poikkeuksetta sellaisia, joista en itse ole ollut kiinnostunut.
Varmaan melko moni. Olen sosiaalinen akrobaatti ja seksikäs. Ihastus kyllä hiipuu kun minuun tutustuu ja paljastuu että käytän vapaa-aikani nenän kaivamiseen ja netflixiin. En ole oikeasti mielenkiintoinen, osaan vain esittää sellaista hyvin hetken aikaa.
3 ainakin, koska nämä ovat sen suoraan sanoneet. Ehkä kourallinen heidän lisäkseen.
Molemminpuolisia ihastuksia alaikäisenä kaksi varmaa ja kaksi silmäpeli-punastumis-keissiä, joista en tiennyt tykkäsivätkö vai muuten ujostelivat huomiota.
Olin koulussa ainoa tyttö, joka kohteli täysin tasaveroisesti heikompiosaisiakin, joten olin muutamalle erityiselle lapselle tai nuorelle se tietty. Kaksi sen tunnustikin.
Lukiossa piiritin yhtä ujoa poikaa, mutta hänellä oli periaate ettei tyttöystävää vielä lukiossa :') En tiedä tykkäsikö, oli ainakin imarreltu. Toisestakin pojasta tykkäsin, mutta selvästi hän sen torjui ja alkoi vältellä, joten murheissani hautasin tunteeni. Vuosi sen jälkeen hän oli taas vapautunut ja iloinen seurassani, mutta murtui kun samoihin aikoihin aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Eli ihastui vuosi liian myöhään...
Yhteensä siis tiedossani noin kymmenen, mutta voi olla muutamia kymmeniä, koska olen aika näkyvä ja nauravainen persoona ja sain ainoana sadasta tytöstä hymypatsaankin. Varattuna ollessani tietääkseni ja toivoakseni ei ole kukaan muu kuin oma kulta tykännyt.
Polttareissa heitin kaikki omat ihastukseni kiukaalle, ja niitä oli PALJON! Kärvennyttiin saunassa aika tavalla! Terveisiä tutuille, oli aika tunnistettava teksi.
Yli kymmenen ainakin. Yleensä on itsellä ollut vihiä asiasta, mutta lukioaikana yksi tuli ihan puskista ilmi. Työpaikoilla ollut muutama selvä tapaus, kun olin nuori. Sinkkuaikana muutama pitkittynyt baarituttavuus ja aikuisena kaksi pitkää ja vakavaa suhdetta, jotka tietysti vahvempia kuin pelkkä ihastus. Nyt olen ollut naimisissa jo ikuisuuden, enkä ole huomannut mitään ihastumisia enää.
En usko että yksikään mies on minuun ollut aidosti ihastunut. Esittäjiä hyötymismielessä kyllä on ollut muutama. Toisaalta eihän sitä koskaan voi tietää. Olenhan itsekin ollut ja olen oikeastaan jatkuvasti johonkin mieheen salaa ihastunut. Joten en voi tietää onko joku minuun.
2-3, heistä 2 kanssa seurustelin
0-???
En tiedä, ei kukaan ole koskaan suoraan (puskista) tunnustanut, että olisi ihastunut. Kaikenlaista vihjailua ja kehumista olen kyllä kohdannut.