Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (255)
En tiiä. Jatkuvasti muhun joku ihastuu. Ehkä joku vajaa 100
Nuorempana moni. Ja olen ollut hyvin onnekkaassa asemassa, että varmasti yli 90% omista ihastumisistani aikoinaan on saanut vastakaikua. Nyt näin 35- vuotiaana, melko lässähtäneenä kolmen lapsen äitinä tuskin enää kukaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
NOLLA
Muista hyödyistä kyllä kiinnostutaan.
Sama täällä. M34
Peruskoulussa yksi. Olen 6-kymppinen.
Osa on tullut puskista ja osa ei. Osaa ei varmaan tiedä. Heitän arvion että Noin 15 päiväkodista tähän päivään.
Varmaan ainakin ne muutama joiden kanssa olen seurustellut ja ne, jotka olisivat halunneet seurustella kanssani. Eli noin 8 henkilöä ainakin. Peruskouluikäisenä oli vaikea uskoa, että kukaan ihastuisi minuun.
Reilu 10 (ovat kertoneet, arvailujani en laske). N50
En lähde arvailemaan koska mua ei kiinnosta.
Ainakin 200 on luullut olevansa tai ainakin väittänyt niin. Olen oikeasti erakkoluonne.
En osaa yhtään sanoa: voi olla että ei juuri kukaan tai sitten todella moni (arvelisin että noin 30=mutta=???)
N. 10.
Se oli iso ongelma, sillä tuohon määrään kuuluu myös sukulaisten aviomiehiä, opettajia ja työkavereita. Oli draamaa ihan pyytämättä, sillä ei ne kiinnostaneet minua.
Arviolta 200, jos lasketaan yhden illan pysäkit mukaan. 120 jos ei. Näistä noin 5-7 on ollut vastavuoroisia ja yksi on jäänyt nurkkiin pyörimään.
Nolla