Miksi karkkipussit aukeavat nykyään niin veemäsesti?!
Koko helkkarin pussin kylki repeää kun yrittää avata. Kenen idea tämäkin on??
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Avaa saksilla pöllö.
Ennen ei tarvinnut pelleillä saksien kanssa, sai vain repäistyä pussin suun auki.
Kait tarkoitus että karkit syödään kerralla kun pussikin hajoaa. En tiedä kuka tuollaisia keksii. Ehkä suoraan pääpahalta.
80-luvulla karkkipussi aukesi siististi vetämällä puolet toisistaan irti.
Minä ainakin haluaisin syödä kerralla vain osan karkeista ja ärsyttää kun koko pussi leviää nykysysteemillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin syödä kerralla vain osan karkeista ja ärsyttää kun koko pussi leviää nykysysteemillä.
Laita loput minigrip-pussiin.
Olen alkanut avata kaiken saksilla. 6
Sokerivero ei toteutunut, tämä on uusin yritys rajoittaa karkinsyöntiä. Ihan niinkuin se että limu kuohuu ulos pullosta kun avaat korkin.
Se oli kätevää, kun joskus pystyi repäsemään ylä osan irti (2000 -luvun alussa).
Nyky systeemillä mun karkit vaan leviää pois pussista. Yksi tapa olisi laittaa kulhoon ne karkit.
Miksi yksikään aikuinen edes ostaa karkkipussin?
Halpamerkki jos tekee pussukan, niin repeää, ei ole avaamiskohtaa. Laatu kaikessa huononee ja hinta kohoaa pilviin.
Fazerilla saisi nyt olla kuulolla.
Esim lakupusseissa on ne sulkijat sen tyyliset kun minigrip pusseissa.
Vierailija kirjoitti:
Avaa saksilla pöllö.
Pöllöillä ei ole käsiä, joilla käyttää saksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa saksilla pöllö.
Ennen ei tarvinnut pelleillä saksien kanssa, sai vain repäistyä pussin suun auki.
Työkkäriin pitäisi järjestää kurssi: Näin avaat karkkipussin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Esim lakupusseissa on ne sulkijat sen tyyliset kun minigrip pusseissa.
Kouvolan Lakritsilla on nuo sulkijat, mutta onko muilla valmistajilla? Itse en yleensä osta muita kuin kouvolalaisia.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla karkkipussi aukesi siististi vetämällä puolet toisistaan irti.
80-luvulla kaikki oli paremmin.
Joo typerää.