Arhiksen graffiti pestään pois!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed891b3a-91d6-41d7-8921-e017bd5fa29c
Miksei ukko ole itse siellä kuuraamassa betonia puhtaaksi?! Nolo apulaispormestari!
Kommentit (28)
Oranssit haalarit päälle ja pesemään sotkujaan!
Graffitien poistossa käytetään vähän muuta kuin mäntysuopaa, harjaa ja vesiämpäriä. Ei löydy tarvikkeet joka jaskan kaapista.
Epäilykseni on, että Arhinmäki maksaa itse graffitinsa poiston niiden poistoon erikoistuneelle firmalle.
Mielestäni ei ole niin paha juttu, mutta ärsyttää Suomen konttollivaltio ja sen epätasapuolisuus. Tavis jos menisi tekemään graffitin, niin ei menisi turvallisuusselvitys läpi.
Oliko ko. henkilö joku apulaispormestari ? Mihin on maailma mennyt ?
Eikö siinä pitänyt junaliikenteen pysähtyä vähäksi aikaa kun ihmisiä liian lähellä rataa. Se on kai se isoin ongtlma. Ei siellä saa piirrellä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ko. henkilö joku apulaispormestari ? Mihin on maailma mennyt ?
Oliko se kännipäissään töhrimässä seiniä? Saa itse myös siivota sotkunsa ja media paikalle, kun Arhis laittaa hihat heilumaan. Virkamiehen pitää olla esimerkkillinen.
Oikeasti, on se vaan saatanan tyhmä tyyppi! Umpitampio!!!@!!
Se "tornitalo" oli todella tökerön näköinen lapsen piirrustus. Eli positiivisena puolena: Ei hän taida kovin usein tällaista harrastaa.
Kai te muistatte miten Saksalaiset natskat
tuhosivat väärää taidetta,
jota he eivät hyväksyneet.
Suomalaiset natsikat samalla asialla.
Hävetkää, mokomat.
Tähänkin valtio saa kulutettua 400000€ helposti.
Vierailija kirjoitti:
Graffitien poistossa käytetään vähän muuta kuin mäntysuopaa, harjaa ja vesiämpäriä. Ei löydy tarvikkeet joka jaskan kaapista.
Epäilykseni on, että Arhinmäki maksaa itse graffitinsa poiston niiden poistoon erikoistuneelle firmalle.
Tuskin maksaa yhtään mitään, mutta pitäisi maksaa ja pistää lusimaan vuodeksi.
Arhis saa itse maksaa ja tehdä kattavan siivouspojektin. Fakta tieto!
Nyt palstalaisilla on taas kivaa ohjelmaa ja tekemistä.
Punasaasta vankilaan eikä vapaaksi tarvi päästää!
5kymppinen mies tekee graffiteja?
Mitä tämä on?
Vain Suomessa tällainen idioottimaisuus on mahdollista - pahinta on kuitenkin se että tällainen suojelukseen päässyt pösilö pääsee taas tästäkin järjettömyydestä, kuin koira veräjästä.
Graffitissa luki oman tulkintani mukaan "Tällä päivämäärällä perustetaan punakaarti Orpon lahtarihallituksen kaatamiseksi. Aseisiin toverit!"
Minusta tuo on graffitiksi melko hyvä sinänsä.