Janne pettää vaimoaan, mutta omasta mielestään ei petä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009674737.html
Etusivulle
KUVA: COLOURBOX
SEKSI & PARISUHDE
Rakastan vaimoani, mutta...
Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen.
Samppa Rautio
19:30
Janne, 30, ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin hän sanoo.
Pettämisen sijaan Janne on käyttänyt viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä noin 3 500 euroa maksullisiin seksipalveluihin. Se tekee keskimäärin viisisataa euroa per vuosi. Käyntikertoina mitattuna se tarkoittaa noin 27 visiittiä per vuosi.
Lisäksi hänellä on ollut muutama suhteen ulkopuolinen yhden yön juttu.
Jannesta tämä ei ole pettämistä.
Rinnastan maksullisten palveluntarjoajien käytön parturissa käymiseen, mies sanoo vakavalla äänellä.
Janne ei myöskään käytä kondomia naisten kanssa.
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin: palveluntarjoajan tarjoamassa suuseksissä tarvitsisi käyttää kondomia.
Toisekseen minusta tuo vertautuu alkoholismiin, on vain halvempi sairaus.
Pettämistä tuo ei minustakaan ole, toki väärin, koska salaa harrastuksensa (tai sairauden/addiktion).
Aika moni käy hieronnoissa onnellisella lopulla, aika sama hommahan tuo on.
Eipä ole omalla miehellä tollasta harrastusta, joten toki mielipiteeni ovat tuon jutun varassa.
Muuttuisiko sinun mielipide, jos saisit kuulla, että miehesi on aloittanut tuollaisen harrastuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa huorien asiakkaista on näitä varattuja "Janneja". Toivottavasti juttu avasi heteronaisten silmiä sen suhteen että omat miehenne saattavat myös olla näitä mikkihiirimunaisia luuseripettäjiä.
Juuri näin.
Tein vuosia seksityötä. Olen lopettanut ajat sitten.
Varattuja miehiä. Joiden oksettava juttuja piti myös kestää. Avoin halveksunta vaimoja kohtaan, kokemuksien jakamista muista maksullisista. Painostamista ilman kondomia tapahtuvaan seksiin jne.
Kaksi kertaa kävi myös niin, että itkuinen vaimo otti minuun yhteyttä. Sanoin, että kyllä tämä keskustelu pitäisi käydä miehesi kanssa.
Nämä kaikki Jannet ovat aina jonkun aviomiehiä.
Menneisyyteni vuoksi en kykene miessuhteisiin enää koskaan.
Eikö se prostituoidun elämä olekaan sellaista juhlaa , josta iltapäivälehdet kertovat?
Kyllähän täälläkin villejä vuosia hehkutellaan.
Hyvin vähän minä olen nähnyt täällä prostituoitujen kommentteja. Ja jos onkin, niin ei ne ole ammattia hehkuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex aviomies oli yksi Janne. Ja tuon artikkelin Janne voisi olla hän sillä erotuksella että exäni jäi kiinni ja erosimme.
Exäni on äärimmäisen itsekäs ja kaikki hänen päässään pyöri hänen oman napansa ympärillä. Hänen halunsa olivat numero 1, minä ja lapset olimme statuselementtejä. Tajusin sen vasta kun exän kaksoiselämä paljastui. Hän pystyi näyttelemään täydellisesti ihanteellista perheenisää, että vieläkin nyt eron jälkeen mietin mikä liitossa oli totta ja mikä tarua.
Hänellä ei ollut mitään katumusta teoistaan, hän ei koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Päinvastoin , syytti minua pettämisistään koska olinhan vaimo joka ei täyttänyt hänen fantasiatoiveitaan, joista hän ei edes kertonut minulle. Hänen mukaansa hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja jos vieraat naiset tuovat onnen niin silloinhan hän deittailee muita naisia, loogista eikö vain?
En ole nyt eron jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan, joskus kuulen lapsilta jotain exän törppöilyistä ja nehän jatkuvat ja jatkuvat. Lasten mukaan naisralli jatkuu. Ex lähettää sähköpostia minulle edelleen noin kerran kuukaudessa, haukkuu minua ja syyttää että aiheutin meidän eron kun en vaimona täyttänyt hänen fantasioitaan. En tietenkään vastaa näihin viesteihin.
Joku saattaisi sanoa että ex on narsisti, ehkä psykoaattikin mutta olkoon mikä on. Mulle se on ääliö, joka ei koskaan tule muuttumaan.
Mistä tällaisen miehen pystyy tunnistamaan?
Mistä Jannen vaimo voisi tunnistaa miehensä?
Pystyykö joku näyttelemään niin hyvin, mitä keinoja on huomata tuollaiset pettäjät?
Minun ns Janne jäi tosiaan kiinni kun sai sukupuolitaudin. Hän esitti asian itkien niin, että hän heikko ihminen petti minua vahingossa kun katala nainen vietteli hänet. Hän on äärimmäisen taitava näyttelijä - itkuinen uhri vaihtuu silmänräpäyksessä karjuvaksi haukkujaksi.
Sanoisin, että jos mies on itsekäs, jos perheessä syödään miehen määrittelemiä ruokia, jos mies haluaa kontrolloida perheen rahoja, mies päättää mihin perhe matkustaa lomalla, haluaa päättää kaikesta eikä hyväksy mitään kompromisseja niin se itsekkyys ja kontrolli pätee myös intiimiin elämään. Ja jos mies vartioi herkeämättä puhelintaan niin se on varma merkki.
Minä stalkkasin lopulta miehen puhelimen ja sieltä paljastui koko kauheus. Mies vartioi puhelintaan huolellisesti, se oli aina kädessä tai taskussa, mukana vessassa ja suihkussa. Mutta kerran hän jätti sen vartioimatta ja olin nähnyt aiemmin koodin. Katsoin puhelimesta nettiselaushistorian (pettämissivustot löytyi), oli avannut erillisen sähköpostiosoitteen pettämisviestittelyihinkin. Lisäksi löysin puhelimesta tunnukset eri treffipalveluihin.
Oksettavinta, että kertoo harrastavansa ilman suojausta prostituoidun kanssa ja sitten olevansa vaimonsa kanssa samoin ilman suojausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex aviomies oli yksi Janne. Ja tuon artikkelin Janne voisi olla hän sillä erotuksella että exäni jäi kiinni ja erosimme.
Exäni on äärimmäisen itsekäs ja kaikki hänen päässään pyöri hänen oman napansa ympärillä. Hänen halunsa olivat numero 1, minä ja lapset olimme statuselementtejä. Tajusin sen vasta kun exän kaksoiselämä paljastui. Hän pystyi näyttelemään täydellisesti ihanteellista perheenisää, että vieläkin nyt eron jälkeen mietin mikä liitossa oli totta ja mikä tarua.
Hänellä ei ollut mitään katumusta teoistaan, hän ei koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Päinvastoin , syytti minua pettämisistään koska olinhan vaimo joka ei täyttänyt hänen fantasiatoiveitaan, joista hän ei edes kertonut minulle. Hänen mukaansa hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja jos vieraat naiset tuovat onnen niin silloinhan hän deittailee muita naisia, loogista eikö vain?
En ole nyt eron jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan, joskus kuulen lapsilta jotain exän törppöilyistä ja nehän jatkuvat ja jatkuvat. Lasten mukaan naisralli jatkuu. Ex lähettää sähköpostia minulle edelleen noin kerran kuukaudessa, haukkuu minua ja syyttää että aiheutin meidän eron kun en vaimona täyttänyt hänen fantasioitaan. En tietenkään vastaa näihin viesteihin.
Joku saattaisi sanoa että ex on narsisti, ehkä psykoaattikin mutta olkoon mikä on. Mulle se on ääliö, joka ei koskaan tule muuttumaan.
Pystyykö joku näyttelemään niin hyvin, mitä keinoja on huomata tuollaiset pettäjät?Minun ns Janne jäi tosiaan kiinni kun sai sukupuolitaudin. Hän esitti asian itkien niin, että hän heikko ihminen petti minua vahingossa kun katala nainen vietteli hänet. Hän on äärimmäisen taitava näyttelijä - itkuinen uhri vaihtuu silmänräpäyksessä karjuvaksi haukkujaksi.
Sanoisin, että jos mies on itsekäs, jos perheessä syödään miehen määrittelemiä ruokia, jos mies haluaa kontrolloida perheen rahoja, mies päättää mihin perhe matkustaa lomalla, haluaa päättää kaikesta eikä hyväksy mitään kompromisseja niin se itsekkyys ja kontrolli pätee myös intiimiin elämään. Ja jos mies vartioi herkeämättä puhelintaan niin se on varma merkki.
Minä stalkkasin lopulta miehen puhelimen ja sieltä paljastui koko kauheus. Mies vartioi puhelintaan huolellisesti, se oli aina kädessä tai taskussa, mukana vessassa ja suihkussa. Mutta kerran hän jätti sen vartioimatta ja olin nähnyt aiemmin koodin. Katsoin puhelimesta nettiselaushistorian (pettämissivustot löytyi), oli avannut erillisen sähköpostiosoitteen pettämisviestittelyihinkin. Lisäksi löysin puhelimesta tunnukset eri treffipalveluihin.
Pettäjämiehet huutelevat aina kuinka väärin on tuollIaisessa tilanteessa puhelimen stalkkaus. He ovat oksettavia hyypiöitä. Kyvyttömiä rakastamaan yhtäkään ihmistä mukaanlukien lapset.
Janne voi todistella itselleen mitä vaan mutta oikeasti hänen moraalinsa ei kestä päivänvaloa.
Ei voi muijallekaan kertoa, jos se vaikka tiukkapipona ei ymmärrä tuonkaltaista käytöstä? Voi h.....! Toivotaan että tyyppi saa ötökät jalkoväliin ja muija lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin: palveluntarjoajan tarjoamassa suuseksissä tarvitsisi käyttää kondomia.
Toisekseen minusta tuo vertautuu alkoholismiin, on vain halvempi sairaus.
Pettämistä tuo ei minustakaan ole, toki väärin, koska salaa harrastuksensa (tai sairauden/addiktion).
Aika moni käy hieronnoissa onnellisella lopulla, aika sama hommahan tuo on.
Eipä ole omalla miehellä tollasta harrastusta, joten toki mielipiteeni ovat tuon jutun varassa.
Muuttuisiko sinun mielipide, jos saisit kuulla, että miehesi on aloittanut tuollaisen harrastuksen?
Olen eri, mutta kirjoittajahan voi olla myös mies eli sopisiko siis sekin, jos oma vaimo harrastaa samaa?
Ei yllätä että j ännämiehet on aina suhteissa. Naiset rakastaa noita vaikka muuta väittäisivät
Vierailija kirjoitti:
Aika halpaa jos 27 käyntiä on 500 e?
Ei tainnut ihan totuutta rahanmenosta kertoa.
Mikäköhän ko. miehelle on pettämistä ellei sekä maksullisissa käynti, että suhteen ulkopuoliset yhden yön jutut?
Entä sopisiko hänelle, että hänen vaimonsa harrastaa samaa?
..kondomin kanssa suihinotto isorintaiselta naiselta jep jep...onpa nautinto...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi heitit tuon tollon pellolle. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä että j ännämiehet on aina suhteissa. Naiset rakastaa noita vaikka muuta väittäisivät
Miksi naiset niistä eroaa, kun miehen touhut tulee ilmi?
Todella oksettava mulkero. Tartuttaa vaimoonsa syöpää aiheuttavan HPV:n kun kurkuttaa seksityöläisiä ilman kumia.
Voitte lukea riskitekijöitä ihan Googlen avulla, Google on ilmainen palvelu.
Minulla on todella ristiriitaiset tunteet seksityöstä ylipäätään. Ihmiskaupan takia ajattelen, että palveluja käyttävät miehet ovat oksettavia paskoja.
Toisen hyväksikäyttöä kuvataan "parturissa käynniksi".
Miehet ylipäätään ovat vaarallisia ja tuntemattoman miehen kanssa samaan tilaan joutuminen voi johtaa jopa kuolemaan. Turha pitää itseään "hyvänä tyyppinä" sen takia, että ei kuitenkaan ra/skaa ketään vaikka palveluita ostaa. Silloin kuitenkin osallistuu toiminnan mahdollistamiseen.
Sitten ovat he, jotka tekevät työtä omasta tahdostaan ja voivat asiakkaansa valikoida vaarojen vähentämiseksi. Taustalla voi kuitenkin olla esim seksuaalista hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku näyttelemään niin hyvin, mitä keinoja on huomata tuollaiset pettäjät?Minun ns Janne jäi tosiaan kiinni kun sai sukupuolitaudin. Hän esitti asian itkien niin, että hän heikko ihminen petti minua vahingossa kun katala nainen vietteli hänet. Hän on äärimmäisen taitava näyttelijä - itkuinen uhri vaihtuu silmänräpäyksessä karjuvaksi haukkujaksi.
Niin jäikö se Jannesi kiinni siksi että sai sukupuolitaudin vai siksi että näit hänen nettitouhunsa? Vähän enemmän yritystä tarinointiin ensi kerralla.
Sanoo että kokemuksensa mukaan suomalaiset ovat erittäin puhtaita.. hitto mikä urpo. Ei se tarvi kun se yks jolla joku tauti onkin ja sattuu kohdalle.
Jotenkin vaikuttaa lapselliselta ja täys idiootilta.
Sääliksi käy vaimoa, toivottavasti saa selville ja ottaa eron.
Jos tartuttaa herpeksen niin se voi maksaa jopa 15000 euroa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a1f9b6b7-3f64-47b5-a289-f84a6b33d726
Sen Janne tietää, ettei hän lopettaisi harrastustaan, vaikka jäisi kiinni.
Siinä tapahtuisi varmaan sellaisia asioita, jotka saisi mussa sellaisen vitutuksen aikaan, että todellakin jatkaisin käymistä. Näin meinaan.
Uhmaikäinenkin vielä.
Janne on itselleen valehteleva ja omaan napaansa tuijottava egoisti.
Miehet rikkovat sen perheen, kun pettävät vaimojaan.