Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne pettää vaimoaan, mutta omasta mielestään ei petä

Vierailija
25.06.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009674737.html

Etusivulle

KUVA: COLOURBOX

SEKSI & PARISUHDE
Rakastan vaimoani, mutta...
Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen.

Samppa Rautio
19:30
Janne, 30, ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin hän sanoo.

Pettämisen sijaan Janne on käyttänyt viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä noin 3 500 euroa maksullisiin seksipalveluihin. Se tekee keskimäärin viisisataa euroa per vuosi. Käyntikertoina mitattuna se tarkoittaa noin 27 visiittiä per vuosi.

Lisäksi hänellä on ollut muutama suhteen ulkopuolinen yhden yön juttu.

Jannesta tämä ei ole pettämistä.

Rinnastan maksullisten palveluntarjoajien käytön parturissa käymiseen, mies sanoo vakavalla äänellä.

Janne ei myöskään käytä kondomia naisten kanssa.

Kommentit (516)

Vierailija
161/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea artikkeli.

Sanoi syyyksi, että haluaa suuseksiä, mutta jutun edetessä kävi ilmi, että ihan yhtälailla saa sitä vaimoltakin ja todellinen syy näyttää olevan, että hänestä on hauskaa saada vaihtelua ja olla hallitsevassa asemassa seksikumppaniin nähden, että voi yksi puoleisesti hyvåksikäyttää, rikä tarvitse nähdä toista ihmisenä. Ja ihan lopussa käy ilmi, että kävisi vielä enemmän maksullisissa ihan kiusallaan, jos vaimo saisi tietää, eikä hyvåksyisi sitä. K-pää koko Janne, pers häiriöinen.

No, todellisuudessa aika moni ukko on tuollainen, vaikka eihän se oma mies ikinä tietenkään...

Älkää naiset luottako yhteenkään ukkoon, eivät ole sen arvoisia.

Vierailija
162/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa se on jo alunperin mennä kimppaan sellaisen kumppanin kanssa jonka kanssa seksimieltymykset ja fantasiat voi toteuttaa?

Mutta ei kun naimisiin vaan ja lapsia ja sitten juostaan maksullisissa toteuttamassa fantasioita.

Muutenkaan en tajua että onko se fantasioiden toteuttaminen joku täysin pitelemätön tarve jota ilman ei vaan millään voi elää.

Sitä minäkin ihmettelen. Menisi naimisiin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa seksi luistaa. En myöskään ymmärrä onko jotkut fantasiat tosiaan niin tärkeitä, että viitsii pettää vaimoaan sen takia. 

Fantasiat menevät rakkauden, toisen arvostuksen, henkisen kumppanuuden ja yhteyden välille.. ei ole Janne varmaan sellaista vielä kokenutkaan varmaan, nyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saattan xp

Mikä sitten on pettämistä jos ei tuo??

Eikä edes kondomia :x

Vierailija
164/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt takuulla jää kiinni, kun meni antamaan haastattelun :D

Vierailija
165/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellenkin toivoisin että seksin myyminen ja ostaminen kriminalisoitaisiin. Ihan kaikessa muodossaan.

Nykymallissa on pelkkiä häviäjiä.

Vierailija
166/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa se on jo alunperin mennä kimppaan sellaisen kumppanin kanssa jonka kanssa seksimieltymykset ja fantasiat voi toteuttaa?

Mutta ei kun naimisiin vaan ja lapsia ja sitten juostaan maksullisissa toteuttamassa fantasioita.

Muutenkaan en tajua että onko se fantasioiden toteuttaminen joku täysin pitelemätön tarve jota ilman ei vaan millään voi elää.

Sitä minäkin ihmettelen. Menisi naimisiin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa seksi luistaa. En myöskään ymmärrä onko jotkut fantasiat tosiaan niin tärkeitä, että viitsii pettää vaimoaan sen takia. 

Fantasiat menevät rakkauden, toisen arvostuksen, henkisen kumppanuuden ja yhteyden välille.. ei ole Janne varmaan sellaista vielä kokenutkaan varmaan, nyyh.

Nuo miehet jotka jatkuvasti ja patologisesti fantasioivat eivät ole mieleltään terveitä millään tavalla. Ihmisenmuotoisia miespaholaisia ovat.

Vierailija
167/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellenkin toivoisin että seksin myyminen ja ostaminen kriminalisoitaisiin. Ihan kaikessa muodossaan.

50 luku kutsuu sua.

Vierailija
168/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne taudit suuseksissä läheskään sillai leviä!!! Ja maksulliset käys usein testeissäkin nykyään hassut.

Ja kyl se vaan se seksuaalivietti on ALFAmiehillä sellainen voima että oksat pois, sitä on monen vaikea hyväksyä. Heikkoja naisia vituttaa kun eivät onnistu omistamaan ja kontrolloimaan miehiä ja heitä sit nuolee beta-cuckjannut joita vituttaa kun joillakin on monta naista.

Ja maksu on kätevää varmistaa ettei ne naiset jää roikkumaan, varmaan tämäkin kaveri saisi myös ilmaiseksi.

Tuntuu olevan sama porukka joka aina ulvoo "tunteettomasta seksistä" runkkaamisena toisella ihmisellä ja sitähän tääkin tavallaan on = YHTEISTÄ RUNKKAAMISTA , eli turha siitä on ottaa sen suurempaa ongelmaa tai tuomita. <3

Vierailija
169/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi syyyksi, että haluaa suuseksiä, mutta jutun edetessä kävi ilmi, että ihan yhtälailla saa sitä vaimoltakin ja todellinen syy näyttää olevan, että hänestä on hauskaa saada vaihtelua ja olla hallitsevassa asemassa seksikumppaniin nähden, että voi yksi puoleisesti hyvåksikäyttää, rikä tarvitse nähdä toista ihmisenä. Ja ihan lopussa käy ilmi, että kävisi vielä enemmän maksullisissa ihan kiusallaan, jos vaimo saisi tietää, eikä hyvåksyisi sitä. K-pää koko Janne, pers häiriöinen.

No, todellisuudessa aika moni ukko on tuollainen, vaikka eihän se oma mies ikinä tietenkään...

Aikalailla samaa voi sanoa naisista.

Vierailija
170/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt takuulla jää kiinni, kun meni antamaan haastattelun :D

Ei varmasti. Tää on ihme voimafantasia että "pettäjä jää aina kiinni". Suurin osa ei jää ikinä kiinni, ne tyhmimmät ainoastaan.

Ja eniten vieraissa käyvät paremmin koulutetut johtavassa asemassa olevat ihmiset ihan tutkimusten mukaan. :)

Vierailija
171/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet jotka jatkuvasti ja patologisesti fantasioivat eivät ole mieleltään terveitä millään tavalla. Ihmisenmuotoisia miespaholaisia ovat.

Kelvottomia puolisona ja vanhempana nämä.

Vierailija
172/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häviäjiä ovat ne jotka eivät kelpaa kellekään edes ilmaiseksi ja ne joilla ei ole varaa. Kateelliset sitten kaivaa soihdut ja talikot esiin.

Vierailija
173/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannella on seksiaddiktio ja varmaan hieman muitakin henkisiä ongelmia "miehuutensa" kanssa

Vierailija
174/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex aviomies oli yksi Janne. Ja tuon artikkelin Janne voisi olla hän sillä erotuksella että exäni jäi kiinni ja erosimme.

Exäni on äärimmäisen itsekäs ja kaikki hänen päässään pyöri hänen oman napansa ympärillä. Hänen halunsa olivat numero 1, minä ja lapset olimme statuselementtejä. Tajusin sen vasta kun exän kaksoiselämä paljastui. Hän pystyi näyttelemään täydellisesti ihanteellista perheenisää, että vieläkin nyt eron jälkeen mietin mikä liitossa oli totta ja mikä tarua.

Hänellä ei ollut mitään katumusta teoistaan, hän ei koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Päinvastoin , syytti minua pettämisistään koska olinhan vaimo joka ei täyttänyt hänen fantasiatoiveitaan, joista hän ei edes kertonut minulle. Hänen mukaansa hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja jos vieraat naiset tuovat onnen niin silloinhan hän deittailee muita naisia, loogista eikö vain?

En ole nyt eron jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan, joskus kuulen lapsilta jotain exän törppöilyistä ja nehän jatkuvat ja jatkuvat. Lasten mukaan naisralli jatkuu. Ex lähettää sähköpostia minulle edelleen noin kerran kuukaudessa, haukkuu minua ja syyttää että aiheutin meidän eron kun en vaimona täyttänyt hänen fantasioitaan. En tietenkään vastaa näihin viesteihin.

Joku saattaisi sanoa että ex on narsisti, ehkä psykoaattikin mutta olkoon mikä on. Mulle se on ääliö, joka ei koskaan tule muuttumaan.

Vierailija
175/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi ei vaan eroa. Jos seksi ei riitä vaimon kanssa niin kannattaa varmaan erota. Sairas täytyy olla , kun ei piittaa ehkäisystä. Lehdessä oli juttua juuri siitä kuinka HIV lisäntyyny suomessa.

Miehet eivät eroa ja riko perhettä. Se on naisten homma.

Vierailija
176/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex aviomies oli yksi Janne. Ja tuon artikkelin Janne voisi olla hän sillä erotuksella että exäni jäi kiinni ja erosimme.

Exäni on äärimmäisen itsekäs ja kaikki hänen päässään pyöri hänen oman napansa ympärillä. Hänen halunsa olivat numero 1, minä ja lapset olimme statuselementtejä. Tajusin sen vasta kun exän kaksoiselämä paljastui. Hän pystyi näyttelemään täydellisesti ihanteellista perheenisää, että vieläkin nyt eron jälkeen mietin mikä liitossa oli totta ja mikä tarua.

Hänellä ei ollut mitään katumusta teoistaan, hän ei koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Päinvastoin , syytti minua pettämisistään koska olinhan vaimo joka ei täyttänyt hänen fantasiatoiveitaan, joista hän ei edes kertonut minulle. Hänen mukaansa hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja jos vieraat naiset tuovat onnen niin silloinhan hän deittailee muita naisia, loogista eikö vain?

En ole nyt eron jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan, joskus kuulen lapsilta jotain exän törppöilyistä ja nehän jatkuvat ja jatkuvat. Lasten mukaan naisralli jatkuu. Ex lähettää sähköpostia minulle edelleen noin kerran kuukaudessa, haukkuu minua ja syyttää että aiheutin meidän eron kun en vaimona täyttänyt hänen fantasioitaan. En tietenkään vastaa näihin viesteihin.

Joku saattaisi sanoa että ex on narsisti, ehkä psykoaattikin mutta olkoon mikä on. Mulle se on ääliö, joka ei koskaan tule muuttumaan.

Tuollaiset miehet sanovat että jos et hyväksy pettämistä niin olet ehdoton ja turvaton puoliso. Sairasta.

Vierailija
177/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa lukee 2-7 ei 27

Vierailija
178/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällaisen miehen pystyy tunnistamaan?

Mistä Jannen vaimo voisi tunnistaa miehensä?

Pystyykö joku näyttelemään niin hyvin, mitä keinoja on huomata tuollaiset pettäjät?

Vierailija
179/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!!! Eikös juuri tehty joku iltasanomien juttu missä maksulliset naiset kertoivat kunka perheenisät käyvät "ruokatunnilla" heidän asiakkainaan ja nämä lounastunnit ovat kiireisintä aikaa? Älkää olko liian sinisilmäisiä.

Vierailija
180/516 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi ei vaan eroa. Jos seksi ei riitä vaimon kanssa niin kannattaa varmaan erota. Sairas täytyy olla , kun ei piittaa ehkäisystä. Lehdessä oli juttua juuri siitä kuinka HIV lisäntyyny suomessa.

Miehet eivät eroa ja riko perhettä. Se on naisten homma.

Miehet eivät eroa silloinkaan, jos vaimolla on koko ajan parisuhteen aikana rinnakkaissuhteita? Nyt on pakko kysyä, että miksi? Kenen mielestä tuollainen on hyvä parisuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi