Eräs eläkeläisnainen sanoi aikanaan "älä ota korkeakouluja käynyttå mieheksi. Ota duunari, koska..
"Ota duunari, koska ne ovat herkkiä ja romanttisia"
"Korkeakouluja käyneet ovat kylmiä ja itseriittoisia"
Näin minua on ohjeistettu nuorena.
Kommentit (108)
Sama neuvo koskee vaimoehdokastakin.
Eläkeläisnainen oli varmaan elämänmakuisen uran tehnyt siivoojana tai jossain vastaavassa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että tunteellisuus vaatii matalamman älykkyyden ollakseen mahdollista?
Kerro mitä tarkoittaa älykkyys?
Nämä yliopistoilla lorvineet kertoo olevansa älykkäitä, mitä ne sitten oikeasti osaa, muutakin kuin lässyttää joutavia sanomatta yhtään mitään.
Duunarit saa aikaankin jotain. Toimistorotat vois lähettää paraatilaivoin kuubaan käärimään sikareita. Siitä se lähtee.
Moni duunari tuntuu vaan keskittyvän vapaa-aikana ryyppäämiseen, tupakanpolttoon ja telkkarin katselemiseen. Ei oikein kiinnosta sellaiset miehet.
Typerin ukko, mitä mulla on ollut, oli dippainssi ja fiksuin oli varastotyöntekijä.
Täysin sivistymättömän ihmisen neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että tunteellisuus vaatii matalamman älykkyyden ollakseen mahdollista?
Tarkoitatko että duunarilla olisi matalampi älykkyys?
Ehkä tämä eläkeläisrouva oli käsittänyt, että koulutetut ihmiset ovat autistisia nörttejä, kun taas duunarit ovat miehekkäitä miehiä, jotka osaa käsitellä naisia? Ehkä hän ei ole koskaan edes tavannut korkeakoulutettua ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän alempi koulutustaso tarkoita matalampaa älykkyyttä.
Työtäpelkäämätön Mies. Ovat Fiksuja. Useimmat. Heillä elämä kunnossa, realiteetit ja naisen kohtelu ok.
Inssit nörttejä, narskuja, asseja. Usein. Luulevat ittestään liikoja. Jotkut.
En yleistä. Mutta näyttöä on. 😊
Tunnen raastuvan tuomarin jolla on teurastaja aviomiehenä. Jo 50 vuotta ovat olleet aviossa ja edelleen hyvä liitto. Lapsia on vissiin heillä kuusi aikuista ja lapsenlapsia sankka joukko. Aivan ihana perhe.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit saa aikaankin jotain. Toimistorotat vois lähettää paraatilaivoin kuubaan käärimään sikareita. Siitä se lähtee.
Eivät kaikki toimistorotat ole korkeakoulutettuja, hölmö. Joku ne sinunkin tukihakemuksesi käsittelee jonkun toisen kehittämän ohjelmiston perusteella.
Onko mies - nais-kahtiajako osoittautunut vaikeaksi saada aikaan ja Suomen yhtenäisyyden horjuuttamiseen pyrkivät trollit siirtyvät nyt usuttamaan koulutettujen kimppuun ja kahtiajakoon työväestö vastaan korkeakoulutetut?
Vierailija kirjoitti:
Typerin ukko, mitä mulla on ollut, oli dippainssi ja fiksuin oli varastotyöntekijä.
Mäkin olin dippainssin kaa ja se oli niin ärsyttävän tyhmä