Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Miljoonas aamusumppi kaivattua ajatellen
Millon saan sulta jättihaleja
Parrakkaan kans yhteisestä aamupalasta haaveilen ja jutteluhetkestä. 🤗🥰
Vierailija kirjoitti:
Tahdonvoimaa. Tahdon voittaa?
Tahdonvoimaa elämänmuutosten toteuttamiseen pelon ja mukavuudenhalun voittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Heti aamusta sinä mielessä, kultaseni.
Niin sinäkin.
Huomenta . Maailma on kaunis soi autoradiossa
Vierailija kirjoitti:
Kuten vapaa myös soi aikanaan.
Kyllä mä huomasin että sä olit ihan aidosti ihastunut. Silti pelkään, sä tiedät mitä.
Surullinen herätys. Miksi koskaan edes kuvittelin sunkin tykkäävän, vaikka päinvastaista oot sanonut. Selkärangaton mato sä oot siinä suhteessa, että et sanonut suoraan. Sitä arvostusta olisin odottanut.. No, nyt sun ei tarvi nähdä eikä kuulla musta. Loman aikana yritån painaa tosiasiat kallooni ja päästää sinusta irti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä huomasin että sä olit ihan aidosti ihastunut. Silti pelkään, sä tiedät mitä.
En mä kyllä tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ongelma on se, että mulle se ei pitkään aikaan ole oikein tuntunut kauniilta. Ja minä itse tunnun jopa rumalta. Kaipaus ja rakkaus sinuun on särkenyt minut. Ihan oikeasyi näin. T
Vierailija kirjoitti:
Surullinen herätys. Miksi koskaan edes kuvittelin sunkin tykkäävän, vaikka päinvastaista oot sanonut. Selkärangaton mato sä oot siinä suhteessa, että et sanonut suoraan. Sitä arvostusta olisin odottanut.. No, nyt sun ei tarvi nähdä eikä kuulla musta. Loman aikana yritån painaa tosiasiat kallooni ja päästää sinusta irti.
Vähän ristiriitaista tekstiä. Jos on päinvastaista sanonut niin eikö se periaatteessa ole suoraan sanomista? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sinisten silmiesi katse, on syvällä mun ajatuksissa just nyt.
Sopisikin hyvin sinun ruskeiden kanssa yhteen.
J+M=JUMI
Sivusta kiilaan
Jumissapa hyvinki.. Hyvin kiilattu!
Vierailija kirjoitti:
nää teet aina valittaa
-sivusta
Sellainen musta on nähtävästi tullut. Valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ristiriitaista tekstiä. Jos on päinvastaista sanonut niin eikö se periaatteessa ole suoraan sanomista? Sivusta.
Ei, kun ei ole yksiselitteinen. Omasta mielestäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun ei ole yksiselitteinen. Omasta mielestäänkään.
Kyllä ne on.
Onpa mukava olo, kun ei kaipaa enää ketään 😊💕
Mies puri varvastani, pelasta mut, oi salainen rakastajani!
Tuhat kaipausta, silti vaan yksi musta, tyhjään tauluun kirjoittautuu, sanattomaan lauluun sanoittuu.