Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Kauniita unia upealle naiselle.
M####i, yhden viestin laitoin sinulle tänään. Minä rakastan sinua. Yhden tykkäyksenkin laitoin. Olet ihana. Mahdatkohan säkin ajatella mua. Tiedät että katsoin sun stoorit, aina.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle sikeitä unia ja rakkaittesi kuvia.
Ei ole kemikaaleja tai rakkaita :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä omalle satuhahmolle.
Omi mut.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on se, että en paöaudu ilman sua. Sitä on nyt vuosia kokeiltu.
paöaudu?
Vierailija kirjoitti:
Mammat, menkääpäs nyt terassille käymään, josko sieltä joku voimakas mies löytyisi, ilahduttamaan yötänne.
En kaipaa voimakasta miestä. Kaipaan hyvännäköistä, sopusuhtaista, vaaleahkohiuksista, itseni pituista ja fiksulta vaikuttavaa herrasmiestä. Ehkäpä me piakkoin tutustutaan.
Henna, laita mulle IRL viestiä jooko?
Sun sinisten silmiesi katse, on syvällä mun ajatuksissa just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia upealle naiselle.
Tukeva, rehevä?
Huomenta 😊💕 huonosti tuli nukuttua, ku tämä eilinen yllättävä kohtaaminen hämmensi täysin.
Niin tuli, tajusin vasta nyt mikä on mun ongelma ja aion mennä hoitamaan sen kuntoon. Ihan simppeli asia nykyään.
Hyvää huomenta suoraselkäisille mammuleille. Niille kieroille ei niinkään. Kärsikööt krapulassa hetken aikaa.
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕🌹
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Sun sinisten silmiesi katse, on syvällä mun ajatuksissa just nyt.
Sopisikin hyvin sinun ruskeiden kanssa yhteen.
J+M=
Sain nukutuksi, haluan ajatella, että säkin vaikutit asiaan. Oli niin tai näin päivät täynnä ohjelmaa
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 😊💕 huonosti tuli nukuttua, ku tämä eilinen yllättävä kohtaaminen hämmensi täysin.[/quote
Sama. Ärsyttää. Olisinpa osannut edes sanoa jotain järkevää. Olisitpa jäänyt siihen mun kanssa.
-A
Mäkin näin etanan kotiin tullessani ja ajattelin kaivattuani. Yksinäisen etanen, tosin.