Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mä on jotenkin niiin älyttömän pettynyt suhun. Ei edes halausta. Ei koskaan sitä halausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sinisten silmiesi katse, on syvällä mun ajatuksissa just nyt.
Sopisikin hyvin sinun ruskeiden kanssa yhteen.
J+M=JUMI
Sivusta kiilaan
Jumissapa hyvinki.. Hyvin kiilattu!
Huomenta. K tuli kaipaamaan. Sinisilmä ajatuksissani, kuten illallakin. Lämpöä lisää päivään. 😊 /ap
Vierailija kirjoitti:
Mä on jotenkin niiin älyttömän pettynyt suhun. Ei edes halausta. Ei koskaan sitä halausta.
Oliko ihan joku syykin halata vai kuljetko ympäriinsä odottamassa haleja?
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä irl.
En enää. Rakastan ja haluan, mutta ilman vastavuoroisuutta en voi enää. Vastaan kyllä jos sä laitat, mielelläni. Sekin on on ollut tähän asti yksin mun varassa. Oon aika rikki sen yksipuolisuuden kanssa ja ymmärrän nyt, etten voi yksin yrittää pitää yhteyttä yllä. Jos sulta ei oma-aloitteisesti tule mitään kiinnostuksenosoitusta, niin tää jää tähän. Se ei ole mikään uhkavaatumus vaan mulle tässä kohtaa välttämättömyys. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä huomasin että sä olit ihan aidosti ihastunut. Silti pelkään, sä tiedät mitä.
Vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan joku syykin halata vai kuljetko ympäriinsä odottamassa haleja?
Tietenkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä irl.
Voit laittaa milloin vain 🥰
En voi nousta sängystä muiden seuraan kun itkettää vaan taas.
Jos kuvittelet, että voitvtaas pitää kuukauden radiohiljaisuuden ja mä ainavaan oon sulle kun tas nähdään, niin tällä kertaa sä erehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä irl.
Laitan heille ketkä hyväksyy minut.
Jaahas, aamun puuhat on hunajapurkissa ja työn tekoon jotta kakkakin luistaa. Hassun hauskaa päivää pörhiläiset! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä irl.
En tule olemaan enää yhteydessä edes sopimusasioissa. Vain sopimuksen purku ilmoituksen lähetän postitse. Sen aika on vuoden lopussa, kunhan tämä "kausi" on mennyt ohi.
Voi kai sopimuksen purkaa aiemminkin, ei kai tarvitse odottaa kauden loppuun asti? Jos nuin närästää.
Se on loppuvuoteen asti voimassa. Eikä kyse vain tästä kaipauksesta. On muukin tarkoitus tuolla sopimuksen lopetuksella. Haluan ylimääräiset pois nurkista tuolla sopimuksen lopettamisella.
Sinä T ja sinun treenit, sinun työt, sinun opinnot.
Et edes kuunnellut että minua koskee!
Vierailija kirjoitti:
Sinä T ja sinun treenit, sinun työt, sinun opinnot.
Et edes kuunnellut että minua koskee!
Tulehdusarvot oli kovat!
Selvä, jos sä kerran tiedät.