Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
11361/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unesta ei ole kovin paljon ollut tietoa viime aikoina, terveiset osaan silti kaivatulle laittaa.

Vierailija
11362/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaivattu - tai ehkäpä ex-kaivattu - ei ainakaan ole ollut kohtelias aina. Olisi voinut valita sanansa ja tekonsa toisin, samoin tekemättömyytensä.

Pikkujutuista ei kannata loppuelämää kantaa kaunaa. Kommunikaatioon vaaditaan parannuksia.

En minä näe, että olisi kaunan kantamista. Minä vaan unohdan. Sitten kun tulee jostain mieleen niin tulee joskus, mutta kaipaus on siinä vaiheessa jo mennyttä. Mun silmissä voi mokata ja se on sitten siinä. En minä kaunaa kanna, vaan vain unohdan koko ihmisen. sivustalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11363/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unesta ei ole kovin paljon ollut tietoa viime aikoina, terveiset osaan silti kaivatulle laittaa.

Nyt unelle.

Vierailija
11364/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se aitoa, jos parisuhteessa oltaisiin elokuvan kohteliaita koko ajan. Huoh.

Miten miellät kohteliaisuuden? Mitä se on? Onko se aina jotakin tiettyä tai samaa?

Vierailija
11365/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma kaipaa pikku-kaivattua; tyttöä, joka perisi hänen kauneutensa ja jolle hän opettaisi kaiken mitä osaa. Voin nähdä sisäisten silmieni edessä heidät yhdessä puuhailemassa äiti-tytär-juttuja. 😍

Oletko mahdollinen isäehdokas?

Vain mielikuvituksessani.

Vierailija
11366/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kun asiakaspalvelijat oikein tsemppaavat asiakaspalvelutilanteissa. Kun asiakastilanne on ohi, alkaa se ihan tavismeininki.

Mielestäni tsemppaaminen on positiivista sillä sehän kertoo inhimillisyydestä sekä arvostuksesta itseään ja muita kohtaan. On vaikea olla töissä jos on surua tai muuta ikävää elämässä tai olotilassa.

Vierailija
11367/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää elämää sinulle sinne! Toivottavasti löydät onnesi hänen kanssaan.

Not gonna happen. Ero on jo tulossa.

Vierailija
11368/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteispäikkärit?

Vierailija
11369/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaivattu - tai ehkäpä ex-kaivattu - ei ainakaan ole ollut kohtelias aina. Olisi voinut valita sanansa ja tekonsa toisin, samoin tekemättömyytensä.

Pikkujutuista ei kannata loppuelämää kantaa kaunaa. Kommunikaatioon vaaditaan parannuksia.

En minä näe, että olisi kaunan kantamista. Minä vaan unohdan. Sitten kun tulee jostain mieleen niin tulee joskus, mutta kaipaus on siinä vaiheessa jo mennyttä. Mun silmissä voi mokata ja se on sitten siinä. En minä kaunaa kanna, vaan vain unohdan koko ihmisen. sivustalta

Ja itse et mokaa koskaan vaan olet aina täydellinen muita kohtaan? 🙄

Vierailija
11370/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se malka pois omasta silmästäsi, sinä ylemmyydentuntoinen ihminen.

Vierailija
11371/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteispäikkärit?

Et uskaltais!

Vierailija
11372/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, katkeroidut ja joudut tekemään lisää työtä nyt jälestä. Toki ei se aina niin paha juttu ole, kuulostaa aika kevyeltä käsittelytyöltä. Tee se ja pääset eteenpäin. Ei kannata olla niin ehdoton. Itekin päätin joskus kerrasta poikki-tyylillä yhden asian mutta elämä päätti etten saa täyttää tätä ehdottomuuttani. Häpesin sillä kyse oli hyvin hyvin tärkeästä kunnianloukkausasiasta. Onpa sitten tullut kiduttua niitä annettuja mahkuja mutta sellasta se on. Älä katkeroidu ikinä vaan vahvistu aina.

Vierailija
11373/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä kanssasi, ajatuksissani. Minun tuli nyt ikävä sinua...lempeää katsettasi ja hurmaavaa hymyäsi, vakavaa puoltasi unohtamatta. Kävin läpi kaikki ne hetket, sinusta. Te amo. 💙

Vierailija
11374/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kummitusjunassa.

Vierailija
11375/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteispäikkärit kuulostaisi hyvältä. Tosin en malttais pitää näppejäni erossa

Vierailija
11376/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakokauhu. Toivottavasti sinulla sentään on hyvä olla.

Vierailija
11377/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat puurolle sieltä..

Vierailija
11378/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteispäikkärit?

Oisi ihanaa kyllä olla vierekkäin. Juuri tulin kotiin ja söin. Aattelin ottaa nokoset ja sitten keksiä jotain kivaa. Kiva kun on vapaa viikonloppu moneen viikkoon 💙.

Vierailija
11379/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän kummitusjunassa.

Kyllä tämä on ennemmin ne Vekkulan portaat, joista toinen puoli vetää alas, toinen puoli ylös ja joista ei pääse mihinkään. Peilikuvatkin vääristävät.

Vierailija
11380/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja kummitustarinat, kuuluuko ne yhteen? Mun mielestä kuuluu.

Ketju on lukittu.