Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
11321/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä surisin..

Mehiläisen äänellä, vai kimalaisen, vai minkä?

Sen mikä on se pörröinen ja pyöreä ja ei halua pistää ketään, taitaa olla kimalainen

Vierailija
11322/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meistä tulisi maailman onnellisin pari.

Mikä sai sut ajattelemaan näin?

En tiedä, kun en enää edes muista, miksi joskus aikoinaan ihastuin.

Vastasit sivusta.

Näytä todisteet, että olet aloitusviestin omistaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11323/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mun mielestä kimalainen kuulostaa ohuelta ja mehiläinen pyöreältä ja pörröiseltä, mutta joku on erehtynyt nimeämään ne just toisinpäin. Ampiainen sentään näyttää just siltä kuin kuulostaakin.

Vierailija
11324/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä surisin..

Sen mikä on se pörröinen ja pyöreä ja ei halua pistää ketään, taitaa olla kimalainen

Joo just semmonen, mutta sitten tarkemmin. Mantukimalainen, kontukimalainen vai joku muu kimalaisista?

Vierailija
11325/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos se on kotikontukimalainen

Vierailija
11326/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neien itkemistä, suuresti sureksimista!

Anna huolia hevosen, murehtia mustan ruunan,

rautasuisen surkutella, suuripäisen päivitellä!

Hevosell' on pää parempi, pää parempi, luu lujempi,

kaulan kaari kantavampi, koko ruumis runsahampi.

Vierailija
11327/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä surisin..

Joo just semmonen, mutta sitten tarkemmin. Mantukimalainen, kontukimalainen vai joku muu kimalaisista?

Ai onko niitä vielä lisääkin? Varmaan mantu koska en ole vieraslaji

Itseasiassa niitä on tosi monta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kimalaiset

Vierailija
11328/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruseni, mukavaa rokkiviikonloppua!

Vierailija
11329/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä surisin..

Ai onko niitä vielä lisääkin? Varmaan mantu koska en ole vieraslaji

Itseasiassa niitä on tosi monta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kimalaiset

Tietysti oon se söpöin. Mut tiedän myös mikä mangusti olis, se ois isokimalainen koska latinankielinen nimi on magnus.

Vierailija
11330/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin bohemicus hortorum, boheemi hortoilija.

Vierailija
11331/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon todella ihastunut unelmieni naiseen 💕

J

Vierailija
11332/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon turhaa haaveilua täällä. Mies ja nainen harvoin haluavat samoja asioita, eikä suhde tekisi kumpaakaan aiempaa onnellisemmaksi. Pikemminkin onnettomammaksi. Ihmiset ovat niin itsekkäitä ja keskittyvät elämässä omiin tarpeisiinsa ja suunnitelmiinsa, eivätkä edes ymmärrä sitä. Täälläkin mietitään aina sitä, mitä itse haluaisi tehdä kaivatun kanssa ja on pitkät listat toiveista yhteiselle tekemiselle, mutta kukaan ei mieti yhtään sitä, mitä kaivattu mahtaisi haluta tehdä tai mistä kaivattu pitäisi.

Kukaan ei mieti? Kyllä minä mietin nimenomaan siltä kannalta tätä, ettemme sopisi mitenkään yhteen emmekä tekisi toisiamme suhteessa onnellisiksi, koska haluamme täysin eri asioita elämältä ja elämästä. Siksihän vain täällä kirjoittelenkin enkä tee mitään liikkuja tosielämässä.

Minulla on ihan sama tilanne! Haluan kuumaa intohimoista seksiä kaivattuni kanssa, hän taas ei. Ihan eri asioita halutaan!

Vierailija
11333/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kaiken hänen kanssaan: läheisyyttä, hellyyttä, yhteyttä, ajatusten ykseyttä, omaa tilaa, kumppanuutta, myötätuntoisuutta, arjen jakamista, kuumaa rakastelua...

Vierailija
11334/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon turhaa haaveilua täällä. Mies ja nainen harvoin haluavat samoja asioita, eikä suhde tekisi kumpaakaan aiempaa onnellisemmaksi. Pikemminkin onnettomammaksi. Ihmiset ovat niin itsekkäitä ja keskittyvät elämässä omiin tarpeisiinsa ja suunnitelmiinsa, eivätkä edes ymmärrä sitä. Täälläkin mietitään aina sitä, mitä itse haluaisi tehdä kaivatun kanssa ja on pitkät listat toiveista yhteiselle tekemiselle, mutta kukaan ei mieti yhtään sitä, mitä kaivattu mahtaisi haluta tehdä tai mistä kaivattu pitäisi.

Kukaan ei mieti? Kyllä minä mietin nimenomaan siltä kannalta tätä, ettemme sopisi mitenkään yhteen emmekä tekisi toisiamme suhteessa onnellisiksi, koska haluamme täysin eri asioita elämältä ja elämästä. Siksihän vain täällä kirjoittelenkin enkä tee mitään liikkuja tosielämässä.

Minulla on ihan sama tilanne! Haluan kuumaa intohimoista seksiä kaivattuni kanssa, hän taas ei. Ihan eri asioita halutaan!

Ei kuulosta ollenkaan samalta tilanteelta, sori. Meillä vähän kokonaisvaltaisemmista elämänsuunnitelmista kyse.

Vierailija
11335/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös ihmisiä, jotka ovat kuunnelleet elämässään liikaakin muiden toiveita ja on korkea aika tasapainottaa tilanne ja keskittyä omiin tarpeisiin ja suunnitelmiin kysymättä muilta lupaa. Silloinkin elämään voi mahtua muita ihmisiä, sellaisia, jotka eivät vaadi luopumaan kaikesta tärkeästä.

Vierailija
11336/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit ghostit?

Vierailija
11337/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ollenkaan samalta tilanteelta, sori. Meillä vähän kokonaisvaltaisemmista elämänsuunnitelmista kyse.

Millaisia ovat "täysin eri asiat elämässä", joita haluatte? Yleensä ihmiset haluavat elämältä keskimäärin melko samoja juttuja. Eihän esim. erilaisten harrastusten tarvitse nousta kynnyskysymyksiksi tai yhdessä oloa estää. Särähti vaan korvaan tuo ehdottomuutesi.

Vierailija
11338/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat "täysin eri asiat elämässä", joita haluatte? Yleensä ihmiset haluavat elämältä keskimäärin melko samoja juttuja. Eihän esim. erilaisten harrastusten tarvitse nousta kynnyskysymyksiksi tai yhdessä oloa estää. Särähti vaan korvaan tuo ehdottomuutesi.

Eihän tuohon tarvitse sen kummempaa eroavaisuutta kuin vaikka se, että toinen haluaa antaa lasten tulla jos on tullakseen, ja toinen haluaa ehdottomasti estää raskaudet kaikin keinoin eikä missään nimessä halua elämäänsä ainakaan omia lapsia.

Tuo on nykyään aika yleinenkin eroavaisuus ihmisten kesken, vaikka usein ihmiset pyörivätkin aika samanlaisten kanssa, mutta esim. deittiappien kautta voi tutustua ja ihastua ihan erilaisiin.

Tai vaikka töiden kautta myös.

Eri

Vierailija
11339/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onnen sain, kun talven teitä kuljin

sen sain, kun olin varjo vain

kun sain mä aamuihini sun..

Vierailija
11340/12534 |
14.07.2023 |