Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole muuttunut. Haluan sut, loppuun saakka.
Tarkoitat varmaan päätyyn saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä sellaista sekamelskaa, että tässä menee vielä tovi näkemiseen. En kyllä tiedä mistään mitään ja kaikki muutenkin saattanut jo muuttua.
Sulla säätöä tms.?
Epävarmuutta. Kyllä se taas siitä kunhan aikansa marisee.
En ole koskaan ollut epävarma, saati säätänyt. -Ap
Elämä voi tuntua sekavalta, vaikka yrittäisi elää ihan asiallisesti silloin kun elämän tärkeimmät asiat ovat yhtä aikaa muutoksessa, eikä ole vielä tietoa, miten liikkuvat osat asettuvat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää yötä myös sinulle ja kauniita unia. 💕
Lämpöisin halauksin taas kerran, tietenkin suukkosten kera. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole muuttunut. Haluan sut, loppuun saakka.
Tarkoitat varmaan päätyyn saakka.
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä sellaista sekamelskaa, että tässä menee vielä tovi näkemiseen. En kyllä tiedä mistään mitään ja kaikki muutenkin saattanut jo muuttua.
Sulla säätöä tms.?
Epävarmuutta. Kyllä se taas siitä kunhan aikansa marisee.
En ole koskaan ollut epävarma, saati säätänyt. -Ap
Elämä voi tuntua sekavalta, vaikka yrittäisi elää ihan asiallisesti silloin kun elämän tärkeimmät asiat ovat yhtä aikaa muutoksessa, eikä ole vielä tietoa, miten liikkuvat osat asettuvat.
Voitko lopettaa arvailun ja neuvojen jakelemisen? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Superterkkuja! 🐼
Kiitos!🦥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?
Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈
Laskitko varmasti oikein? Ikäerolaskurilla voit varmistaa. Eikö sua häiritse noin suuri ikäero? Toinen voisi olla toisen isä tai äiti.
Kysymys oli retorinen, myös sarkastinen. Totta kai se haittaa ja on mahdoton. Silti
kin tykkäsin ja sallin sen itselleni.
Nuoruus viehättää monia.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin eheyttää toinen toisemme.
Olen eheyttänyt itse itseni. Toivon, että mies on tehnyt saman.
Ja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit se oikea.
Perusteluja?
Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut
No siinä tapauksessa mehän voitaisiin sitten kokeilla sellaista altistusta? Mitäs sanot? Sairaalakin on aika lähellä.
Meinaatko, että tulee palovammoja?
Haluisitko? Tarvittaisiin ehkä jopa ambulanssia, riippuen vahingon vakavuudesta.
Vahinko olisi tietysti vakava, koska 🔥
Heti se sun näkeminen oli tajunnan räjäyttävä, halaus vei jalat alta ja myöhemmin illalla kun pidit kättäsi mun vyötärölllä, melkein pyörryin. En tiedä miksi sait mussa aikaan tuon kaiken, mutta ei sillä ole väliäkään. Sen tiedän, että haluun sut, enemmän kuin mitään muuta tässä elämässä. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?
Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈
Laskitko varmasti oikein? Ikäerolaskurilla voit varmistaa. Eikö sua häiritse noin suuri ikäero? Toinen voisi olla toisen isä tai äiti.
Kysymys oli retorinen, myös sarkastinen. Totta kai se haittaa ja on mahdoton. Silti
kin tykkäsin ja sallin sen itselleni.Nuoruus viehättää monia.
Välttämättä itse nuoruus vaan ulkonäkö: "Nainen pääasiallisesti rakastuu korvillaan ja mies silmillään."
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?
Alotan OAUO
aa & ii Eli hyvinkin yleiset 😄
Tämän venkulan tiedän.
Mistäköhän tiedät? 😏
Toi ( hymy) paljastaa, että toimin kampaamossamme.
Eix vaan?
Sinunko kanssa viestin WA: ssa?
Ei kyllä sano mitään😆Ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Heti se sun näkeminen oli tajunnan räjäyttävä, halaus vei jalat alta ja myöhemmin illalla kun pidit kättäsi mun vyötärölllä, melkein pyörryin. En tiedä miksi sait mussa aikaan tuon kaiken, mutta ei sillä ole väliäkään. Sen tiedän, että haluun sut, enemmän kuin mitään muuta tässä elämässä. Miehelle.
Nyt sait sen ulos, kunhan et vain sano sille.
Yhteistyökuviot ovat päättyneet. Arvata saattaa että hyvästimme ovat onnelliset. Rakastan sinua siskoni. Sinä olet minun siskoni. En tahdo että kilpailumme jatkuu. Tule minun luokseni kun olet siihen valmis. Pusuja kaikille myös sinne!
Sompasaunasta tuli mieleen hauska muisto, joskus joku sellainen italialaiseksi itsensä esitellyt tumma rastapää pyysi sinne ja en mennyt. Tuota ennen hän oli siis nähnyt minut juttelemassa yhdelle vanhalle kaverille ja kysyi olenko samalta paikkakunnalta kotoisin kuin tuo kaveri, tiesi siis sen naisen.
Siitä ehkä viikon päästä oltiin saman baarin edessä ja sanoin, että niin olit se X:n tuttu ja hän oli että ei tiedä ketään Xää, johon minä tokaisin vieressä olleelle kaverilleni suomeksi, että "sillä on panovihko suhissu siihen malliin ettei se ees muista" ja tuo jäbä putosi vaan täysin. En ollut tiennyt, että se osaa suomea, mutta jos ja kun tuon lauseen ymmärsi, niin pakosti osasi aika hyvinkin :D
Silloin siellä oli lähinnä tuon tyyppistä porukkaa, nykyään kai ainakin päiväsaikaan ihan asiallista ja mitä olen rannoilla kuunnellut muiden juttuja, niin tosi basic porukkaa siellä käy. Siis sen tyyppisiä nuoria puhuu menevänsä sinne, jollaisia ei siellä kyllä joskus aikoinaan koskaan näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin eheyttää toinen toisemme.
Niin voitaisiin 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit se oikea.
Perusteluja?
Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut
No siinä tapauksessa mehän voitaisiin sitten kokeilla sellaista altistusta? Mitäs sanot? Sairaalakin on aika lähellä.
Meinaatko, että tulee palovammoja?
Haluisitko? Tarvittaisiin ehkä jopa ambulanssia, riippuen vahingon vakavuudesta.
Vahinko olisi tietysti vakava, koska 🔥
Kyllä sekä jäätä ja tulta yhdessä.
Ok. Saat myös tulla jollakin kulkuvälineellä. Hoikkakin, se kuulostaa oikein hyvältä. Minäkin olen. Mitä muuta?