Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä sellaista sekamelskaa, että tässä menee vielä tovi näkemiseen. En kyllä tiedä mistään mitään ja kaikki muutenkin saattanut jo muuttua.
Sulla säätöä tms.?
Epävarmuutta. Kyllä se taas siitä kunhan aikansa marisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit se oikea.
Perusteluja?
Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä niin eri tyyppisiä ihmisiä mihin olen tottunut D:
Samat sanat. Mistä löytyisi ajatteleva nainen, ilman julkeaa käytöstä?
Sanoit saman asian kahdesti.
Aina teille ei mene jakeluun ihan ekakerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sovimme tapaamisen katson taatusti silmiin
Sama. Miten saatais tapaaminen sovittua?
Ens viikolla, sopisko silloin?
Tomorrow or never
Eli siis heti? Tänne? Mulle? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tietäisin millainen oikein olet, mitä ajattelet jne. Voisimme rentoutua toistemme seurassa
Kokeilepa huviksesi joskus kepillä jäätä. Suurin osa ihmisistä on ihan ystävällisiä jos heitä lähestyy hyvin aikein.
Vierailija kirjoitti:
Elämä sellaista sekamelskaa, että tässä menee vielä tovi näkemiseen. En kyllä tiedä mistään mitään ja kaikki muutenkin saattanut jo muuttua.
Tän laivan kurssia ei ihan helposti muuteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaamme, katson sun tissejä.
Taas meillä oli samat ajatukset. Mitä muuta yhteistä meillä voisikaan olla?
Meillä vois olla yhtäläiset mieltymykset lihallisesta läheisyydestä. Toivottavasti olet spontaani ja välillä leikkisä.
Ehdottomasti. Mitä multa ei löydy sitä ei tarvita. Kuinka nopeasti juokset pitkiä matkoja lihapalan luokse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni mukaan musta voisi tulla hyvä edustusvaimo ainakin ulkonäön puolesta. Jos sulla siis sellaiselle olisi tarvetta.
Edustusvaimon on oltava sen lisäksi tyylikäs, älykäs, supliikki ja omata hyvät tavat.
Check, check, check, chek
Enää minua ei kyllä edes haittaa etten voi mennä tietynlaisiin tapahtumiin tms., kun ei minua ne enää niin kiinnosta ja sosialisoin muita reittejä.
Tosin Sompasaunalla olisi kiva joskus vielä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ihastuit muhun ei muuten tarkoita, että olisin välttämättä samanlainen kuin äitisi.
No et tietenkään olisi. Äiti on pyhä. Ei kukaan voi yltää samalle tasolle. Sehän nyt on itsestään selvää.
Tästä asenteesta pidän. sivusta
Ai että, mamman murut siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sovimme tapaamisen katson taatusti silmiin
Sama. Miten saatais tapaaminen sovittua?
Ens viikolla, sopisko silloin?
Tomorrow or never
Eli siis heti? Tänne? Mulle? Häh?
Ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys puuttui listalta: Vedetäänkö vessapaperia ylä- vai alapuolelta?
Ylä. Ja hammastahnatuubia saa rutistaa keskeltä,. Mutta en huoli mitä tahansa ketsuppia käyttöömme.
Ketsupiksi vain Heinzia, ja sinapiksi Auran sinapin punainen tuubi. Muuten tulee ero.
Ok. Saat tahtosi läpi. Minä saan sitten ne omani. Vettä ei saa lotrata! Suihkun jälkeen lattia on lastattava huolellisesti. Pyyhkeet kuivumaan nätisti. Petivaatteet on vaihdettava säännöllisesti. Pestään vain täysiä koneellisia. Omat jäljet tulee siivota.
Heh, muuten kuulostaa hyvältä, mutta olen pitkien kuumien suihkujen ystävä. Intin käymisen jälkeen en varmaan ikinä ole ollut suihkussa alle 15 min. Puhtaan veden laskeminenhan ei ole minkään sortin ympäristöongelma. Ongelma on se, että ihmiset käyttävät niin paljon kemikaaleja. Oikeasti, jos viemäriin menee puhdasta vettä, niin se on putkille vain hyväksi - ja helpottaa vedenpuhdistuslaitoksen työtä.
Sun täytyy olla mun kaivattu koska pidät kanssa kuumista ja pitkistä suihkuista. Jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tavallaan jaksaisi pyöritellä sua mielessäni J***. Turhaa ja hölmöäkin. Minkäs teet, kaipa se ohi menee.
Et halua mitään?
Haluaisin, mutta ei ole mahdollista.
Olet myös J?
En ole.
Oletko L?
Olen H.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ihastuit muhun ei muuten tarkoita, että olisin välttämättä samanlainen kuin äitisi.
No et tietenkään olisi. Äiti on pyhä. Ei kukaan voi yltää samalle tasolle. Sehän nyt on itsestään selvää.
Tästä asenteesta pidän. sivusta
Ai että, mamman murut siellä!
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä niin eri tyyppisiä ihmisiä mihin olen tottunut D:
Samat sanat. Mistä löytyisi ajatteleva nainen, ilman julkeaa käytöstä?
Aina teille ei mene jakeluun ihan ekakerrasta.
Sille ajattelevalle menee eikä muiden tarvitsekaan tajuta.
Sovittaisiin paikka missä nähdään. Täällähän on sopivia siellä sun täällä. Meren ranta tai läheisyys olis kiva. On mulla mielessä pari muutakin paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit se oikea.
Perusteluja?
Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut
No siinä tapauksessa mehän voitaisiin sitten kokeilla sellaista altistusta? Mitäs sanot? Sairaalakin on aika lähellä.
Tai nytkin olisin koko kevään halunnut käydä illalla Sompasaunalla kun olin siinä lähellä, mutta en voinut.
Ei tuo nyt mikään suuri elämän haitta ole, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?
Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈
Laskitko varmasti oikein? Ikäerolaskurilla voit varmistaa. Eikö sua häiritse noin suuri ikäero? Toinen voisi olla toisen isä tai äiti.