Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mä siöitin ohimennen sun päätä. Koska vaan tuntui siltä, eikä jarru päässyt väliin. Aika usein haluaisin koskettaa silläkin tavalla. Useimmiten en kosketa. Suukko ja hali. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit se oikea.
Perusteluja?
Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut
No siinä tapauksessa mehän voitaisiin sitten kokeilla sellaista altistusta? Mitäs sanot? Sairaalakin on aika lähellä.
Meinaatko, että tulee palovammoja?
Haluisitko? Tarvittaisiin ehkä jopa ambulanssia, riippuen vahingon vakavuudesta.
Vahinko olisi tietysti vakava, koska 🔥
Kyllä sekä jäätä ja tulta yhdessä.
Miksi jäätä?
Hyvää yötä täältä kaivon pohjalta. Epätodellinen, väsynyt ja ulkopuolinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?
Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈
Laskitko varmasti oikein? Ikäerolaskurilla voit varmistaa. Eikö sua häiritse noin suuri ikäero? Toinen voisi olla toisen isä tai äiti.
Kysymys oli retorinen, myös sarkastinen. Totta kai se haittaa ja on mahdoton. Silti
kin tykkäsin ja sallin sen itselleni.Nuoruus viehättää monia.
Välttämättä itse nuoruus vaan ulkonäkö: "Nainen pääasiallisesti rakastuu korvillaan ja mies silmillään."
Eri.
Tän takia olette siis jatkuvasti pulassa ja pettyneitä, kun rakastutte johonkin miesten juttuihin?
- visuaalinen nainen sivusta
Jotkut on ja jotkut eivät ole. Pätee molempiin sukupuoliin.
Minä en ole pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo seksikkään kanssa seinää vasten juttelemassa ja katselemassa silmiin hypnoosissa :SSSSSss
Ssmmiless
Jos vihjaat S-kirjaimeen niin en tiedä hänen nimeä, joten sanon vaan Seksikkääksi. Koska on niin helvetin seksikäs. Sen kanssa silmiin katselu on todella hypnoottista ja samaan aikaan kehossa vaan käy sellainen VIUHHH tum tum tum PYÖRRR uhhhh ja ihan paniikissa. Sellainen "sula ja pakene"-reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin eheyttää toinen toisemme.
Niin voitaisiin 💞
Onko kyse niistä eheytyshoidoista. Haluatteko siis olla jälleen heteroita?
Eheytyisimme lesboiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä myös sinulle ja kauniita unia. 💕
Lämpöisin halauksin taas kerran, tietenkin suukkosten kera. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 💕
Halaus ja suukko 🤗😘
Olet suuri rakkauteni. Vaikka meistä ei tule mitään, en usko sitä. Hyvää yötä.
Olit ihana kun lauloit sunnuntaina. Katselin youtubesta 💓
Ethän sä täällä ole, mutta hyvää yötä kuitenkin. Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on? Sano nyt vaan se nimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on? Sano nyt vaan se nimi!
Aarre
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mielessäni, tiedätköhän sen. Minä kaipaan ja ikävöin, mutta yritän mennä eteenpäin.
N>M?
Saisinpa taas kuulla ihanaa ääntäsi. Voisit ainakin äänittää minulle henkilökohtaisen äänitteen kuunneltavaksi. Helliä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
En nyt halua jumittua tänne, kun tulin vaan laittamaan terveiset, kun kävelin pikkuisen päin seiniä sen jälkeen, kun nähtiin viimeksi. Öitä. 💙
Mutta toi eheytysjuttu oli läppä. Sellainen läppä, jonka toivoisin voivani jakaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Olit ihana kun lauloit sunnuntaina. Katselin youtubesta 💓
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Olenko liian vanha sulle?
En ole yhdenkään kiinnostavan kohdalla ensimmäiseksi ajatellut, että mikähän meidän ikäero mahtaa olla. Mutta onhan tuollainen em. kahden vuosikymmenen ero kyllä jo melkoinen, onneksi ei omalla kohdalla ole aivan noin suuri. En kyllä vieläkään varmuudella tiedä, että paljonko se on.
Kalamies
Tän takia olette siis jatkuvasti pulassa ja pettyneitä, kun rakastutte johonkin miesten juttuihin?
- visuaalinen nainen sivusta