Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
1041/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää minua ei kyllä edes haittaa etten voi mennä tietynlaisiin tapahtumiin tms., kun ei minua ne enää niin kiinnosta ja sosialisoin muita reittejä.

Tosin Sompasaunalla olisi kiva joskus vielä käydä. 

Joo, itselläni on varsinkin nyt Pride-viikolla käynyt selväksi, että se ei ole enää oma skene. Oishan siellä tuttuja ja varmaan ihan mukavaa jos lähtisi, mutta se elämä on jotenkin jäänyt jo taakse.

Vierailija
1042/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?

Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈

Laskitko varmasti oikein? Ikäerolaskurilla voit varmistaa. Eikö sua häiritse noin suuri ikäero? Toinen voisi olla toisen isä tai äiti.

Periaatteessa jo 13 vuotias voi olla isä tai äiti.

Kaivosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit se oikea.

Perusteluja?

Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut

No siinä tapauksessa mehän voitaisiin sitten kokeilla sellaista altistusta? Mitäs sanot? Sairaalakin on aika lähellä.

Meinaatko, että tulee palovammoja?

Vierailija
1044/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä sellaista sekamelskaa, että tässä menee vielä tovi näkemiseen. En kyllä tiedä mistään mitään ja kaikki muutenkin saattanut jo muuttua.

Sulla säätöä tms.?

Epävarmuutta. Kyllä se taas siitä kunhan aikansa marisee.

En ole koskaan ollut epävarma, saati säätänyt. -Ap

Vierailija
1045/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä niin eri tyyppisiä ihmisiä mihin olen tottunut D: 

Samat sanat. Mistä löytyisi ajatteleva nainen, ilman julkeaa käytöstä?

Sanoit saman asian kahdesti.

Aina teille ei mene jakeluun ihan ekakerrasta.

Sille ajattelevalle menee eikä muiden tarvitsekaan tajuta.

Kiitos tiedosta, meille muille tyhmille.

Vierailija
1046/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?

Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈

Laskitko varmasti oikein? Ikäerolaskurilla voit varmistaa. Eikö sua häiritse noin suuri ikäero? Toinen voisi olla toisen isä tai äiti.

Kysymys oli retorinen, myös sarkastinen. Totta kai se haittaa ja on mahdoton. Siltikin tykkäsin ja sallin sen itselleni.

Vierailija
1047/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaamme, katson sun tissejä.

Taas meillä oli samat ajatukset. Mitä muuta yhteistä meillä voisikaan olla?

Meillä vois olla yhtäläiset mieltymykset lihallisesta läheisyydestä. Toivottavasti olet spontaani ja välillä leikkisä.

Ehdottomasti. Mitä multa ei löydy sitä ei tarvita. Kuinka nopeasti juokset pitkiä matkoja lihapalan luokse?

En mä ole mikään juoksija, vaikka hoikka olenkin. ;)

Vierailija
1048/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin eheyttää toinen toisemme.

Vierailija
1049/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo seksikkään kanssa seinää vasten juttelemassa ja katselemassa silmiin hypnoosissa :SSSSSss 

Ssmmiless

Vierailija
1050/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää minua ei kyllä edes haittaa etten voi mennä tietynlaisiin tapahtumiin tms., kun ei minua ne enää niin kiinnosta ja sosialisoin muita reittejä.

Joo, itselläni on varsinkin nyt Pride-viikolla käynyt selväksi, että se ei ole enää oma skene. Oishan siellä tuttuja ja varmaan ihan mukavaa jos lähtisi, mutta se elämä on jotenkin jäänyt jo taakse.

Mä en oo ollut ikinä missään skenessä, mutta joskus kauan sitten tuli siellä hengailtua jonkin verran ja on lähivuosinakin joskus jatkoilla kesäaikaan tullu siellä oltua. Nyt keväällä olisin ihan vaan saunomisen ja uimisen vuoksi käynyt, tuttuja on näkynyt muissa paikoissa ihan sikana nyt koko kevään ja kesän. Siis sellaisiakin joita ei ole vuosiin nähnyt, yhtäkkiä kaikki jossain ja monta kertaa peräkkäinkin saattanut samoihin törmätä :D

Vierailija
1051/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin eheyttää toinen toisemme.

😝

Vierailija
1052/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en tiedä mistään Pride-viikosta mitään kun en seuraa :D En edes huomaa sellaisia juttuja missään, kun ei vaan kiinnosta. Kaikki saa mun puolesta olla mitä on, mutta ei silleen kiinnosta vaan ollenkaan niin menee ohi enkä rekisteröi epäkiinnostavia juttuja juurikaan.

Vierailija
1053/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaamme, katson sun tissejä.

No höh, laatikkoleukakirurgi- lähes lentäjä itsekkin aikoi rukaa laittaessamme katsoa vain silmiini. Mietin vain millainen ruoanlaittotaso on remontoitava sitä varten.

Vierailija
1054/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ollut ikinä missään skenessä, mutta joskus kauan sitten tuli siellä hengailtua jonkin verran ja on lähivuosinakin joskus jatkoilla kesäaikaan tullu siellä oltua. Nyt keväällä olisin ihan vaan saunomisen ja uimisen vuoksi käynyt, tuttuja on näkynyt muissa paikoissa ihan sikana nyt koko kevään ja kesän. Siis sellaisiakin joita ei ole vuosiin nähnyt, yhtäkkiä kaikki jossain ja monta kertaa peräkkäinkin saattanut samoihin törmätä :D

Jotain rajaa hei. Tuolla käy sen näköistä jengiä ETTÄ.

Vierailija
1055/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit se oikea.

Perusteluja?

Hän on tuntunut hyvin, hyvin erityislaatuiselta, samoin yhteys. Imperfekti siksi, että mitään ei koskaan tullut tai tule. T. realismille alistunut

No siinä tapauksessa mehän voitaisiin sitten kokeilla sellaista altistusta? Mitäs sanot? Sairaalakin on aika lähellä.

Meinaatko, että tulee palovammoja?

Haluisitko? Tarvittaisiin ehkä jopa ambulanssia, riippuen vahingon vakavuudesta.

Vierailija
1056/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun on vaikea tutustua, koska liikut pienissä piireissä ja olet tekemisissä vain tiettyjen ihmisten kanssa. Et käy tapahtumissa, illanvietoissa, juhlissa. Selvästi viihdyt pitkälti omissa oloissasi. Ehkä joskus kuitenkin päästään juttusille. Hyvää yötä.

Huomentapäivää. Totta joka sana. 💗

Olisi voinut olla minulle.

Vierailija
1057/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit se oikea.

Perusteluja?

Sama täällä. Tässä vain mietin miten mukavaa sun kanssa olisi istua katselemassa merta tai vettä jossain näin kesä iltana. Laittaisin posken kevyesti sun vastakkaista poskea vasten ja sulkisin silmät ja tallettaisin muiston mieleen. Ei tarvisi jutella, oltaisiin vain. Tuntisin sun vahvat kädet. Siinä olisi hyvä olla.

Jos vain tietäisit miten olen ajatellut ja kaivannut. Samaan aikaan tietäen että ollaan mahdoton yhtälö. Sun nykyinen onni on riittävä, mutta silti mietin että mitä voisi olla meillä. Ajatus on itsekäs.

Vierailija
1058/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa hei. Tuolla käy sen näköistä jengiä ETTÄ.

Siis ihan vaan sen takia en mene, kun en halua törmätä siellä kehenkään sellaiseen kehen en halua törmätä (yksi ihminen ja ehkä toinenkin ihminen, tuohon yhteen liittyvä nainen)

Vierailija
1059/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittaisiin paikka missä nähdään. Täällähän on sopivia siellä sun täällä. Meren ranta tai läheisyys olis kiva. On mulla mielessä pari muutakin paikkaa

Kerro ne mulle WA💕

Vierailija
1060/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?

Alotan OAUO

aa & ii Eli hyvinkin yleiset 😄

Tämän venkulan tiedän.

Mistäköhän tiedät? 😏

Toi ( hymy) paljastaa, että toimin kampaamossamme.

Eix vaan?

Sinunko kanssa viestin WA: ssa?

Ketju on lukittu.