Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
onkohan mun kone hakkeroitu..🤔
Pahoittelut, jos sanoin taas liian äkkiä ja vaikutti sopimattomalta. En tarkoittanut olla töykeä. Haluaisin vain olla avuksi ja edistää asioita niin että voitaisiin olla pian yhdessä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐜
Sinua olen etsinyt. Eipä ihme, etten löytänyt.
Olen etsinyt sinua liian kaukaa. Etsinyt, miettinyt tätä omaa tunnetta? Ja nyt varoittamatta edessäni seisoo karman lähettiläs ja laskee varojani. Kuka kumma keksi rakkauden? Kuka saikaan sinulle aikaan sen? Kuka minä olen? Entä kuka sinä olitkaan vain hetken aikaa? Se oli kauneinta mitä sain kokea. En enää tunne koskaan tätä samaa janoa. XOXO
Ärsyttää, kun työkaveri vihjailee kiinnostuksestaan, kun en muita ajattele kuin yhä sinua, A. Antaisivat nyt naisen elää rauhassa kaipuun luostarissaan.
Vierailija kirjoitti:
onkohan mun kone hakkeroitu..🤔
Ei ole, olet vain vainoharhainen 😌
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Sinulle erityiselle tyypille <3
Jotkut sanovat persoonalliseksi😏 oikeasti riittäisi että saisi olla erityinen mulle sopivalle ihmiselle. Se olisi jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vähän ikävä 💕
Kiitos. Hyvää yötä, kauniilla unilla. 💕
Lämpöisten pitkien halausten ja suukkosten
siivittäminä sinulle. 🤗🤗🤗😊😊😊😊
Pikkuisen ikävä on ja on. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐜
Sinua olen etsinyt. Eipä ihme, etten löytänyt.
Olen etsinyt sinua liian kaukaa. Etsinyt, miettinyt tätä omaa tunnetta? Ja nyt varoittamatta edessäni seisoo karman lähettiläs ja laskee varojani. Kuka kumma keksi rakkauden? Kuka saikaan sinulle aikaan sen? Kuka minä olen? Entä kuka sinä olitkaan vain hetken aikaa? Se oli kauneinta mitä sain kokea. En enää tunne koskaan tätä samaa janoa. XOXO
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän toisenlaisia sanoja:
muu, erilainen, ei samanlainen, ei itsen kaltainenHah, just mietin että viime vuosina kiinnostunut tyypeistä joiden kanssa on jotenkin samanlainen ja helpompaa olla, tutustuminen onnistuu, tulee hyvä olo jne. Näillä aina syntymäpäivä 2-5pv siitä kuin minulla.
Nuorempana kiinnostuin toisella puolella vuotta syntyneistä joiden syntymäpäivä oli aina viikon säteellä toisistaan, ja niiden kanssa ei onnistunut mikään ja tuli vaan paha mieli.Mielenkiintoista. Itellä vähän samanlaisia kokemuksia. Saako kysyä mitä horoskooppimerkkiä olivat ne, joiden kanssa ei onnannut ja mikä olet itse?
Sivusta
Oinaita ja olen itse vaaka. Vähän hassulta tuo kyllä tuntuu, sillä minulla on kaksi oinas-sisarusta eikä niiden kanssa ole ollut koskaan mitään ongelmia tulla toimeen tai muutenkaan, päinvastoin ollaan läheisiä (kun taas vaaka-sisarus on etäisempi vaikka hyvät välit siihenkin on, hän vaan on jotenkin etäisempi luonne tai jotain).
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, jos sanoin taas liian äkkiä ja vaikutti sopimattomalta. En tarkoittanut olla töykeä. Haluaisin vain olla avuksi ja edistää asioita niin että voitaisiin olla pian yhdessä. 😊
Voidaan jutella huomenna lisää, illalla 😊Voit kertoa mikä on haasteellista. Voin sitten koittaa tarjota apuani ja neuvojani 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan jutella huomenna lisää, illalla 😊Voit kertoa mikä on haasteellista. Voin sitten koittaa tarjota apuani ja neuvojani 🙂
+ voimme pohtia yhdessä 😊
Vierailija kirjoitti:
92
Olen hoidellut nuorempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pliis yllytä noita hänen harhojaan vastailemalla😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2023 budjetti
1 x Moi!
2 x Moikka!Paljonko on käytetty?
Ei ole montaa jäljellä. Toivottavasti ensi kerralla ei ole liian sosiaalisella tuulella, ettei kulu loppuun...
Hyvää yötä te kaikki, kaipuun parketeilla yksin tyyny sylissä pyörähtelevät. En ole tanssinut paritansseja wanhojen tanssien jälkeen, mutta voisin tehdä poikkeuksen, jos ihastukseni saisi päähänsä lähteä lavatansseihin. Tuli vaan mieleen.
Mulla on samanlaisia kokemuksia. Patas kaveri on päivän vanhempi ja kaivattu 12 päivää nuorempi.