Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Olen oikeasti väsynyt. Anteeksi että joudun lähtemään usein yhtäkkiä. Nähdään taas huomenna 🥰🥰
Muistui mieleen. Yksi halaus 5,5 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain missä mennään tällä hetkellä 😌
Sama tilanne. Edelleen pakkomielle sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain missä mennään tällä hetkellä 😌
Sama tilanne. Edelleen pakkomielle sinuun.
Uh, pakkomielteiset on ongelmaksi.
vähän toisenlaisia sanoja:
muu, erilainen, ei samanlainen, ei itsen kaltainen
Kauniita unia Sinulle erityiselle tyypille <3
En kestä katsoa rakastavaisten kuvia. Kun haluaisin samanlaisen onnen sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
En kestä katsoa rakastavaisten kuvia. Kun haluaisin samanlaisen onnen sinun kanssasi.
Saat. Oletko muistanut sanoa hänelle edes moi?
Jos on vaikea ottaa puheeksi, sanoo vaan että haluaa erota ja siinä se?
Vierailija kirjoitti:
muu, erilainen, ei samanlainen, ei itsen kaltainen
Hah, just mietin että viime vuosina kiinnostunut tyypeistä joiden kanssa on jotenkin samanlainen ja helpompaa olla, tutustuminen onnistuu, tulee hyvä olo jne. Näillä aina syntymäpäivä 2-5pv siitä kuin minulla.
Nuorempana kiinnostuin toisella puolella vuotta syntyneistä joiden syntymäpäivä oli aina viikon säteellä toisistaan, ja niiden kanssa ei onnistunut mikään ja tuli vaan paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat. Oletko muistanut sanoa hänelle edes moi?
Oletko näkijä?
Siis pienet lapset ei kuulu siihen idioottien ryhmään.😌😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muu, erilainen, ei samanlainen, ei itsen kaltainenHah, just mietin että viime vuosina kiinnostunut tyypeistä joiden kanssa on jotenkin samanlainen ja helpompaa olla, tutustuminen onnistuu, tulee hyvä olo jne. Näillä aina syntymäpäivä 2-5pv siitä kuin minulla.
Nuorempana kiinnostuin toisella puolella vuotta syntyneistä joiden syntymäpäivä oli aina viikon säteellä toisistaan, ja niiden kanssa ei onnistunut mikään ja tuli vaan paha mieli.
Mielenkiintoista. Itellä vähän samanlaisia kokemuksia. Saako kysyä mitä horoskooppimerkkiä olivat ne, joiden kanssa ei onnannut ja mikä olet itse?
Sivusta
En tiedä vieläkään sun syntymäpäivää
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun taas kaappaatte aloitukseni.
Ensin kaapattiin sydän, sitten vietiin jo aloituksetkin. Hyvä, että vaatteensa saa pitää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vieläkään sun syntymäpäivää
Samassa veneessä... (sivu)
Vuoden 2023 budjetti
1 x Moi!
2 x Moikka!
Kerran ajoit punaisen ajokkisi työpaikkani parkkipaikalle. Et kai huomannut minun tarkkailevan sinua ikkunasta. Minun sydän hakkasi ja poskia kuumotti. Mietin, voisinko oikeasti tulla sinne alas ja vain halata sinua. En tullut. Olit siellä hetken ja lähdit pois. Mieti, kuinka suuria tunteita olet minussa joskus herättänyt. Mutta miksi? Onneksi lähdin taas pois. En jaksaisi enää.
Nainen tienpäältä pohtii
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2023 budjetti
1 x Moi!
2 x Moikka!
Paljonko on käytetty?
Muistan vieläkin ne tunnemyllerrykset, mitä sait minussa aikaan. Ikävä on ehkä vahva sana, mutta sanotaanko, että kaipaan.