Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uskaltaisin, jos harjoittelisin ensin jonkun yhden illan jutun kanssa. Ei tästä muuten mitään tule.
Oletko miekkonen vai naikkonen? 😊
Vierailija kirjoitti:
Mietityttääkö jokin? 🙂
Että vieläkö se Tosis hahmo omii täältä kaikki hänen mielestään hänelle sopivat viestit. Sekoilee jo sellasella levelillä että hänen paikkansa olis jossain muualla kuin täällä.
Kiitos. Olisipa ollut vallan iso vaiva. Ei tässä montaa kuukautta ole teidän eteenne pelkästään täällä työskenneltykään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uskaltaisin, jos harjoittelisin ensin jonkun yhden illan jutun kanssa. Ei tästä muuten mitään tule.
Turvallisessa ihmissuhteessa saa olla aloittelija eikä tarvitse tietää kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Oi miten ihana olet💞
Kuka täällä?😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä järki hei? Joko uskallatte tehdä asialle jotain, ja jos saatte kieltävän vastauksen niin jatkatte eteenpäin. Säälittävää toimintaa.
Moni on täällä tehnyt kuten itsekin ja monesti se täällä on todettu... Kun kerran elämässä tapaa ihmisen, joka kolahtaa kunnolla, niin ei se oo helppoo. Sitä paitsi tämä on ainutlaatuinen juttu, en tule kirjoittamaan tänne toisesta. Ja joo ei tartte sääliä. Sitä paitsi tämä on toisinaan hauskaa ajanvietettä. Ja en ole työkaverin kaipaaja, silloin olisi helppoa jutella työssä tauolla.
Kuka sinuun kolahti? Sivusta
Yks hurmaava sinisilmä v. 2021.
Omittu! Lälläslää, palstakaverit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miten ihana olet💞
Kuka täällä?😃
Joku ihastui aiempiin ihanuusviesteihin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietityttääkö jokin? 🙂
Että vieläkö se Tosis hahmo omii täältä kaikki hänen mielestään hänelle sopivat viestit. Sekoilee jo sellasella levelillä että hänen paikkansa olis jossain muualla kuin täällä.
Sun palstaharhat on kyllä rankimmasta päästä. Näkee kirjoitusasusta, että täällä ainakin kuusi ihmistä sekoilee jo sun leveleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneepä täällä ihmisillä tunteisiin. Jos ette halua tehdä mitään kaivattuanne kohtaan, niin mitä sitä täällä tarvii todistella, ettei kaikki ole sellaisessa tilanteessa. Tai miksi ihmeessä pitää huudella ig:stä, jos joku puhuu elämänsä tuhlaamisesta vauvapalstalla. Jumaviude sentää missä ajassa me eletään. Toisilleen tuntemattomat ihmiset huutelemassa turhuuksia.
Kylläpäs sulla meni tunteisiin :D
Mikä asia? Mietin vaan, miksi tuollaista käytöstä. Olisko aika löytää parempaa tekemistä?
Mikset itse etsi?
Mulla ei just nyt ole parempaa tekemistä. Mikä teidän syy asialle on?
No eiköhän se nyt lähes kaikilla ole sama. Itse ainakin rupeemas nukkumaan ja selaan nettiä viimeiseks asiaks. En tiedä miks jollakulla sellaisesta herää tunteita tai miks pitäis olla jotain parempaa tekemässä..
Voit selata vaikka puhelinluetteloa, ei sinulta kukaan tekemistä kiellä.
Juu, mut teen kato just sitä mitä itse haluan. Vaikka sun mielestä miten paljon pitäiskin etsiä jotain parempaa tekemistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miten ihana olet💞
Kuka täällä?😃
R
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, mutten halua seuraasi.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole ketään ollut 🙂 Ja mitäpä sitä liikaa jännittämään etukäteen. Sen aika tulee sitten kun tuntuu sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietityttääkö jokin? 🙂
Eipä oikeastaan. Väsyttää. Menen kohta unten maille.
Niin minuakin 😴 Joudun joskus lähtemään yhtäkkiä, väsymys vain iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneepä täällä ihmisillä tunteisiin. Jos ette halua tehdä mitään kaivattuanne kohtaan, niin mitä sitä täällä tarvii todistella, ettei kaikki ole sellaisessa tilanteessa. Tai miksi ihmeessä pitää huudella ig:stä, jos joku puhuu elämänsä tuhlaamisesta vauvapalstalla. Jumaviude sentää missä ajassa me eletään. Toisilleen tuntemattomat ihmiset huutelemassa turhuuksia.
Kylläpäs sulla meni tunteisiin :D
Mikä asia? Mietin vaan, miksi tuollaista käytöstä. Olisko aika löytää parempaa tekemistä?
Mikset itse etsi?
Mulla ei just nyt ole parempaa tekemistä. Mikä teidän syy asialle on?
No eiköhän se nyt lähes kaikilla ole sama. Itse ainakin rupeemas nukkumaan ja selaan nettiä viimeiseks asiaks. En tiedä miks jollakulla sellaisesta herää tunteita tai miks pitäis olla jotain parempaa tekemässä..
Voit selata vaikka puhelinluetteloa, ei sinulta kukaan tekemistä kiellä.
Juu, mut teen kato just sitä mitä itse haluan. Vaikka sun mielestä miten paljon pitäiskin etsiä jotain parempaa tekemistä :D
Tarkoitin vain näitä sun turhia kommentteja, mitä ei kiinnosta lukea yhtään.
Silti luet :D ja kommentoitkin vielä :D
Tietty, koska rakastan sua. Sehän on jo selvää. Mutten silti jaksa sun juttuja. Ihan perinteinen avioliitto meitä odottaa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietityttääkö jokin? 🙂
Taitaa tosiaan olla vauhti päällä nyt.
💗💗💗😴 Hyvää yötä & huomiseen! 😴💗💗💗
💗💗💗 Kiitos keskustelusta! 💗💗💗
Vasta heräsin päikyiltä.
Päivän helle sai väsähtämään ja ottaa kesän ekat iltapäikkärit.
Nyt jaksaa riekkua aamun tunneille.
Yks hurmaava sinisilmä v. 2021.