Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
8621/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että kaivattuaan ajattelee taukoamatta? Halusipa tahi ei.

En tiedä, ehkä se on jokin sielunkumppanin kaipuu tai mitä lie?

Sen kuitenkin tiedän, että sinä heräät minussa jokaikinen aamu. Olet minussa. Ajatuksissani ensimmäisenä, joten toivotan tänäänkin sulle, kaivatulleni hyvää huomenta ja aurinkoista, kivaa kesäpäivää. Nautitaan yhdessä tavallaan.

Nyt halataan, olethan sinä siinä.

Onko kaivattusi joku joka on jo elämässäsi mukana vai onko hän kenties joku jonka kanssa et ole vielä tavannut?

Hän on joku, jonka olen tavannut. Nykyisin kuitenkin liian harvoin, mut mukana vierellä kulkee.

Vierailija
8622/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M B kirjoitti:

Ajatuksissani Anskun hehkeät kurvit ja houkuttelevat huulet. 😋

Marco? 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. 🌞💛

Vierailija
8624/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää myös sinulle, sinne jonnekin. 💕

Lämpöiset iloiset halaukset ja lentosuukkoset.

🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos 🤗😘💕

Vierailija
8625/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta 🐦

Huomenta, huomenta! Nukuitko hyvin?

Vierailija
8626/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kaipaukset Liisalle <3

MM

Vierailija
8627/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, aamu alkaa torikahvilassa. Hyvää viikkoa ihanaiselle.

Huomenta.

Olisinpa siellä. Kiva aloitus

aamulle. Makoisia kahvihetkiä. Keitän itsekin nyt kahvit ja menen ulos aurinkoon terassille.

Hyvää viikkoa sullekin.

Suukko ja halaus.

Vierailija
8628/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kultaseni. Mukavaa viikkoa sinulle! Illalla hyvät yöt sinulle täällä laitan, en usko että sinäkään täällä aikaasi kulutat. Olet ajatuksissani.

Vierailija
8629/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta kultaseni. Mukavaa viikkoa sinulle! Illalla hyvät yöt sinulle täällä laitan, en usko että sinäkään täällä aikaasi kulutat. Olet ajatuksissani.

Tehdään niin. Olet ajatuksissani. Suukko!

Vierailija
8630/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista kesälomaa sinulle rakas kaivattuni! Muista syödä jätskiä, suklaata ja karkkia paljon, mutta ennen kaikkea rentoudu. Olitkin jo väsyneen näköinen.

Vierailija
8631/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua? 

Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?

Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?

Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?

Vastaan sivusta, aihe koskettaa.

Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.

Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.

En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.

Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.

Saisko tähän jotain tunnistetta? (:

16v nuorempi mies.

Ikä täsmää, sukupuoli ei. Tsemppiä! (:

Vai niin😉

Tärppäsikö siellä?

Vierailija
8632/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin este on se, että sinä et anna itsellesi lupaa tehdä niin kuin sisäisesti tunnet - eli et anna itsellesi lupaa rakastaa minua, vaan panet mielesi keksimään mitä erilaisempia järkiperusteita rakkauttamme vastaan: aika ei muka ole oikea, olosuhteet ovat muka väärät, tavoittelisimme muka eri asioita, en muka ole sellainen ihminen kuin kuvittelet jne. Niinpä yrität saada koko maailman ajattelemaan, ettet ole yhtään kiinnostunut vaikka oikeasti haluatkin minua. Uskomattomalla jääräpäisyydellä vastustat tunteitasi, rakas! Antaudu niille ja sitten antaudu minulle.

Mieheltä naiselle tämä.

Vierailija
8633/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?

Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.

Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.

En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.

Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.

16v nuorempi mies.

Vai niin😉

Tärppäsikö siellä?

Siittiölle terkkuja munasolulta.

Vierailija
8634/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16v nuorempi mies.

Vai niin😉

Tärppäsikö siellä?

Siittiölle terkkuja munasolulta.

🤗

Vierailija
8635/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin este on se, että sinä et anna itsellesi lupaa tehdä niin kuin sisäisesti tunnet - eli et anna itsellesi lupaa rakastaa minua, vaan panet mielesi keksimään mitä erilaisempia järkiperusteita rakkauttamme vastaan: aika ei muka ole oikea, olosuhteet ovat muka väärät, tavoittelisimme muka eri asioita, en muka ole sellainen ihminen kuin kuvittelet jne. Niinpä yrität saada koko maailman ajattelemaan, ettet ole yhtään kiinnostunut vaikka oikeasti haluatkin minua. Uskomattomalla jääräpäisyydellä vastustat tunteitasi, rakas! Antaudu niille ja sitten antaudu minulle.

Mieheltä naiselle tämä.

Jos keksii syitä asialle, niin yleensä siellä on jokin syy sille. Hän ei jostain syystä halua suhdetta kanssasi, eikä syystä taikka toisesta ole halukas sanomaan sitä sinulle suoraan. Kuulostat siltä, että kerjäät häneltä tunteita, mitä ei välttämättä edes ole.

Vierailija
8636/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä naiselle tämä.

Olet varmasti täysin oikeassa. Minulla ei ole rohkeutta hyväksyä sitä.

Vierailija
8637/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta 🐦

Huomenta, huomenta! Nukuitko hyvin?

E. Nukuikko itte?

Vierailija
8638/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä naiselle tämä.

Oletko itse tehnyt sun tunteet selväksi hänelle?

Vierailija
8639/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kollegaa🥰.

Vierailija
8640/12534 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä naiselle tämä.

Oletko itse tehnyt sun tunteet selväksi hänelle?

Olen. Kyllä hänen täytyy ne tietää.

Ketju on lukittu.