Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Nukuin kun mies, joka nukkuu omassa huoneessaan tietäen vaimon hoitavan vauvan yöheräilyt.
Vierailija kirjoitti:
Suurin este on se, että sinä et anna itsellesi lupaa tehdä niin kuin sisäisesti tunnet - eli et anna itsellesi lupaa rakastaa minua, vaan panet mielesi keksimään mitä erilaisempia järkiperusteita rakkauttamme vastaan: aika ei muka ole oikea, olosuhteet ovat muka väärät, tavoittelisimme muka eri asioita, en muka ole sellainen ihminen kuin kuvittelet jne. Niinpä yrität saada koko maailman ajattelemaan, ettet ole yhtään kiinnostunut vaikka oikeasti haluatkin minua. Uskomattomalla jääräpäisyydellä vastustat tunteitasi, rakas! Antaudu niille ja sitten antaudu minulle.
Mieheltä naiselle tämä.
Vastaan kuin olisi minule)
Niin kauan kuin ihminen ei lähesty minuna irl hän ei ole minulle oikeasti olemassa. Lukuisat miehet ovat sen tehneet ja olen saanut olla mukana ihanissa keskusteluissa, joissa olemme peilanneet elämiämme, tunteitamme sekä odotuksiamme. Olen kuullut erilaisia elämäntarinoita, antanut paljon itsestä ihan sieltä sielun sopukoista alkaen. Itse asiassa kaikkien kanssa keskustelut ovat olleet hyvin syvääluotaavia tutkiskeluja toisen sekä omaan sisimpään sekä elämiin. Eräs mies oli aivan uskomaton, en kokenut millään tavoin pelimieheksi. Valitettavasti hän kätki jonkun totuuden itsestään, minkä sain selville herkillä vaistoillani. Sen takia suojelen kuitenkin itseäni rakastamasta ketään ennenkuin hän on oikeasti elämässäni. En ole antanut sataprossasta mahdollisuutta kenellekkään ennenkuin.
Nainen, jonka puutarhaan oli vuosien jälkeen ilmaantunut yksi keltainen syötävä kukka. Olkoon tämä ainut tunniste.975
Vierailija kirjoitti:
Nukuin kun mies, joka nukkuu omassa huoneessaan tietäen vaimon hoitavan vauvan yöheräilyt.
Niinhän se meni meilläkin jokaisen kohdalla. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin kuin vauva.
Useimmat vauvat nukkuvat huonosti. Usein mutta vähän. Pitää heräillä huutamaan ja syömään. Laskevat tarpeensa alleen. Eivätkä viitsisi nukahtaa silloin kun muut.
Vähän niin kuin aikuisetkin. Jatkuu vanhuuteen saakka parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Viidestoista yö, se saapuu aina uudelleen
Taas huomaan kahden viikon unohtuneen
Jäi iholleni hiekkaa rannan autioituneen
Voi olla että vihdoin pääsen uneen
Sun kanssas katson maailmaa
Ja samaa unta nään
Kuin hullu huudan rakkauteni perään!
Sun kainaloosi käperryn
Ja jos sallit yöksi jään
Ja kun aamu on, en tiedä missä herään Todellakin Juicea! Hyvä lyyrikko oli.
👍
Nyt vasta muutaman viikon lomailun jälkeen pystyn päästämään irti kaikenlaisesta tekemisestä ilman, että häiritsee omaa mieltä. Puoliksi tehtyjä tai tekemättömiä hommia lojuu ympäri taloa, mutta odottavat niitä sadepäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kuolemista.
Laita käsi käteen. Ollaan hiljaa.
Ollaan hiljaa. Käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mene pois tästä ketjusta ankea ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin este on se, että sinä et anna itsellesi lupaa tehdä niin kuin sisäisesti tunnet - eli et anna itsellesi lupaa rakastaa minua, vaan panet mielesi keksimään mitä erilaisempia järkiperusteita rakkauttamme vastaan: aika ei muka ole oikea, olosuhteet ovat muka väärät, tavoittelisimme muka eri asioita, en muka ole sellainen ihminen kuin kuvittelet jne. Niinpä yrität saada koko maailman ajattelemaan, ettet ole yhtään kiinnostunut vaikka oikeasti haluatkin minua. Uskomattomalla jääräpäisyydellä vastustat tunteitasi, rakas! Antaudu niille ja sitten antaudu minulle.
Mieheltä naiselle tämä.
Oletko itse tehnyt sun tunteet selväksi hänelle?
Olen. Kyllä hänen täytyy ne tietää.
Eli, olet sanonut asian suoraan hänelle, ilman että se jättäisi minkäänlaista tulkinnanvaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tabula rasa
Ei jakseta enään yhtään mitään. 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tabula rasa
About blank
Olisitpa mun. Olisin ylpeä sinusta.
Lähetän täältä kotimatkan varrelta hellän halauksen ja suukon mun unelmieni naiselle 🤗😘
Pieni ikävä 💕
Useimmat vauvat nukkuvat huonosti. Usein mutta vähän. Pitää heräillä huutamaan ja syömään. Laskevat tarpeensa alleen. Eivätkä viitsisi nukahtaa silloin kun muut.