Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
801/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🧡T.

Vierailija
802/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?

Alotan OAUO

Sanon vain omani. au

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain tuut mun luo, niin lupaan opettaa, miten ristipistoja ommellaan.

Vierailija
804/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kysymyksiä. Osaatko sä riidellä rakentavasti vai meneekö kasetti jumiin? Osaatko kohdella kunniottaen ja vertaisena vai kohteletko kuin rangaistavaa lasta? Laitatko puhelimen kiinni ja häivyt päiväkausiksi minne tahdot? Voiko sun kanssa suunnitella elämää tuntia eteenpäin? Oletko luottamuksen arvoinen? Oltaisiinko me yhdessä tiimi, kumppaneita ja ystäviä toisillemme? Olisitko kiitollinen asioista, joita mielelläni teen vuoksesi, vai ottaisitko ne itsestään selvinä? Niin, ja ootko sä tee- vai kahvi-ihmisiä? Kummalta puolelta voitelet näkkärin?

Osaan. Varaudu argumentoimaan väitteesi, sillä mikään epämääräinen ulina ei hetkauta minua tippaakaan. Osaan kyllä kunnioittaa, mutta se edellyttää molemminpuolisuutta. Yksikin ivallinen kommentti seurassa, niin arvostukseni loppuu välittömästi. En häivy yhtään mihinkään. Voi suunnitella. Olen. Ihanteenani on "sinä ja minä yhdessä maailmaa vastaan" -tiimikumppanuus. Olisin. Toki sitä ottaa helposti itsestäänselvyyksinä ne asiat, joihin tottuu - tähän syyllistyvät kaikki. Juon kahvia, teetä, kaakaota ja glögiä vain harvakseltaan talvisin. Voitelen näkkärin reikäpuolelta (aiemmin voitelin tasaiselta puolelta, mutta vanhat nivelet tarvitsevat enemmän rasvaa kuin nuorena).

Että semmoista.

Jatkoon.

Vierailija
805/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa mies mullekin joku sopiva biisi!

Kuka olet? Mun biisivarasto alkaa olla ehtynyt. Ehkä se on merkki siitä, että ei pitäis enää kaipailla haikalla häntä, jota ei kuitenkaan koskaan saa.

Olen H

Ok, eipä tule mieleen ketään H-naista. Paitsi yksi HH, mutta tuskinpa hän tänne kirjoittaa, kun voisi kirjoittaa suoraan mulle. Hän myös tietää, että pidän häntä hyvännäköisenä. Meillä on vaan aika erilainen elämäntilanne, joten mitään hetken hupia kummempaa ei voisi syntyä.

Millälailla erilainen tilanne? lapsia/ ei lapsia?

Hänellä on lapsia, minulla ei. Ja on siinä muitakin näennäisiä esteitä. Asutaan ihan eri puolella, ollaan totuttu tyystin erilaiseen elintasoon, ja uskontokuntakin on eri. Mikäänhän ei voi ikinä mennä helposti.

No nyt on jo rankkaa! Täydentäisitte toisianne? Tai sitten ette todellakaan olleskaan?

Vierailija
806/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Muikkunen.

🧡 Nuppunen.

Vierailija
807/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parikymppinen, ketään ei kunnolla kiinnostanut, pelailtiinvaan tunteilla. Kun olin kolmekymppinen ilmestyi stalkkereita, ihailijoita, ottajia. Nelikymppisenä alan muuttua läpinäkyväksi.

Vierailija
808/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja seksikkäällä on kummallakin lapsi! Vieläpä aika samaa ikäluokkaa olevat, vaikka meidän ikäisillä on tosi harvoin noin isoja lapsia.

Vierailija
809/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit muru viestin.

Vierailija
810/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle iltatervehdys ja suukot - lämmintä on

Vierailija
811/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaivannut taas koko päivän.

Kalle

Kalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?

Vierailija
812/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?

Alotan OAUO

Sanon vain omani. au

Sä oot mun!

Vierailija
813/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alotan OAUO

Sanon vain omani. au

Kiva muttei osu :) -ap

En nyt ehdi lukemaan, kuin silloin tällöin vähän ja mulle sopii nuo kirjaimet. Sivu iltapalalta

Vierailija
814/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko menen harhoihin.

Vierailija
815/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kaivannut taas koko päivän.

Kalle

Kalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?

Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.

Kalle

Vierailija
816/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveiset kaivatulle, ajatuksissani oot ollut tänäänkin. Kyllä tää patti vai mottitilanne pitäis selvittää.

Vierailija
817/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko menen harhoihin.

Ei kannata. Mutta suosittelen poistumaan. Sun kaivattuskin on poistunut. Ja juu, tulee kieltämättä itsellenikin harhoja, mutta olen aimmista viisastunut ja todennut, että mikään ei oikeasti ole minulle. Tuskin koskaan olikaan.

Vierailija
818/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan Kallelle N-kirjainta.

Vierailija
819/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kysymyksiä. Osaatko sä riidellä rakentavasti vai meneekö kasetti jumiin? Osaatko kohdella kunniottaen ja vertaisena vai kohteletko kuin rangaistavaa lasta? Laitatko puhelimen kiinni ja häivyt päiväkausiksi minne tahdot? Voiko sun kanssa suunnitella elämää tuntia eteenpäin? Oletko luottamuksen arvoinen? Oltaisiinko me yhdessä tiimi, kumppaneita ja ystäviä toisillemme? Olisitko kiitollinen asioista, joita mielelläni teen vuoksesi, vai ottaisitko ne itsestään selvinä? Niin, ja ootko sä tee- vai kahvi-ihmisiä? Kummalta puolelta voitelet näkkärin?

Osaan. Varaudu argumentoimaan väitteesi, sillä mikään epämääräinen ulina ei hetkauta minua tippaakaan. Osaan kyllä kunnioittaa, mutta se edellyttää molemminpuolisuutta. Yksikin ivallinen kommentti seurassa, niin arvostukseni loppuu välittömästi. En häivy yhtään mihinkään. Voi suunnitella. Olen. Ihanteenani on "sinä ja minä yhdessä maailmaa vastaan" -tiimikumppanuus. Olisin. Toki sitä ottaa helposti itsestäänselvyyksinä ne asiat, joihin tottuu - tähän syyllistyvät kaikki. Juon kahvia, teetä, kaakaota ja glögiä vain harvakseltaan talvisin. Voitelen näkkärin reikäpuolelta (aiemmin voitelin tasaiselta puolelta, mutta vanhat nivelet tarvitsevat enemmän rasvaa kuin nuorena).

Että semmoista.

Jatkoon.

Peukku myös täältä

Vierailija
820/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan Kallelle N-kirjainta.

👍

Ketju on lukittu.