Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Tylyt pakit on kyllä ikäviä 😔💔 hei hei viimeisetkin itsetunnon rippeet 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa mies mullekin joku sopiva biisi!
Kuka olet? Mun biisivarasto alkaa olla ehtynyt. Ehkä se on merkki siitä, että ei pitäis enää kaipailla haikalla häntä, jota ei kuitenkaan koskaan saa.
Olen H
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko silloin, että sinut olisi helpompi unohtaa, kun puukotat selkään?
Eihän silloin mitään juurikaan ajattele, toimii tunteella. Mutta kyllä siellä käytöksen takana jotain tollastakin on ollut. Voi kääk
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?
Alotan OAUO
Sanon vain omani. au
Tulin pistäytymään koska tulit mieleen. Tämmöstä tää on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaville tehdään suht helposti aloitteita. Sitten kun on todella ihastunut, se on paljon hankalampaa. Miehenä tiedän omasta kokemuksesta ja yhtälailla kavereiden kokemuksista myös. Moni ei tee aloitetta ollenkaan, vaikka olisi aivan lätkässä, jos ei usko omiin mahdollisuuksiin. Silloin vielä helpommin haetaan laastareita niistä ihan kivoista naisista.
Kun näin hyvin tiedostaa niin nextille levelille ja rohkesti kohti kohdetta. Miehille tiedoksi että ne kauniit ihanan oloiset naiset arvostavat itseään mutta eivät ole ilkeitä. Molemminpuolista arvostamista niin hyvä tulee! Mitä ihanampi tunne, sen vahvempi on suunta. Ulkonäköpaineet pois ja älypelit päälle.
Monella lähestyneellä ei olisi kannattanut sitä tehdä. Ei se palaute ole usein lainkaan ystävällistä. Pelkältä kiinnostukselta pakit ei tunnu miltään, mutta tylyt pakit ihastukselta sattuu pitkään. Suosittelen aina arvioimaan tarkasti, kannattaako kokeilla lainkaan. Kyllä siitä saa osviittaa ihan normaalin kanssakäymisen myötä.
Onhan siinä se hyvä puoli, että ihastus voi loppua kuin seinään eikä tarvitse haikailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaville tehdään suht helposti aloitteita. Sitten kun on todella ihastunut, se on paljon hankalampaa. Miehenä tiedän omasta kokemuksesta ja yhtälailla kavereiden kokemuksista myös. Moni ei tee aloitetta ollenkaan, vaikka olisi aivan lätkässä, jos ei usko omiin mahdollisuuksiin. Silloin vielä helpommin haetaan laastareita niistä ihan kivoista naisista.
Kun näin hyvin tiedostaa niin nextille levelille ja rohkesti kohti kohdetta. Miehille tiedoksi että ne kauniit ihanan oloiset naiset arvostavat itseään mutta eivät ole ilkeitä. Molemminpuolista arvostamista niin hyvä tulee! Mitä ihanampi tunne, sen vahvempi on suunta. Ulkonäköpaineet pois ja älypelit päälle.
Monella lähestyneellä ei olisi kannattanut sitä tehdä. Ei se palaute ole usein lainkaan ystävällistä. Pelkältä kiinnostukselta pakit ei tunnu miltään, mutta tylyt pakit ihastukselta sattuu pitkään. Suosittelen aina arvioimaan tarkasti, kannattaako kokeilla lainkaan. Kyllä siitä saa osviittaa ihan normaalin kanssakäymisen myötä.
Ok. Mutta ei jäisi harmittamaan jos kokeilee? Toisaalta ymmärrän että ei aina halua kokeilla, monta monessa. Tsemppiä kuitenkin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet? Mun biisivarasto alkaa olla ehtynyt. Ehkä se on merkki siitä, että ei pitäis enää kaipailla haikalla häntä, jota ei kuitenkaan koskaan saa.
Olen H
Ok, eipä tule mieleen ketään H-naista. Paitsi yksi HH, mutta tuskinpa hän tänne kirjoittaa, kun voisi kirjoittaa suoraan mulle. Hän myös tietää, että pidän häntä hyvännäköisenä. Meillä on vaan aika erilainen elämäntilanne, joten mitään hetken hupia kummempaa ei voisi syntyä.
Umpeenkasvanut niitty joutaisi raivata, mieluiten pian.
Mullakin on kysymyksiä. Osaatko sä riidellä rakentavasti vai meneekö kasetti jumiin? Osaatko kohdella kunniottaen ja vertaisena vai kohteletko kuin rangaistavaa lasta? Laitatko puhelimen kiinni ja häivyt päiväkausiksi minne tahdot? Voiko sun kanssa suunnitella elämää tuntia eteenpäin? Oletko luottamuksen arvoinen? Oltaisiinko me yhdessä tiimi, kumppaneita ja ystäviä toisillemme? Olisitko kiitollinen asioista, joita mielelläni teen vuoksesi, vai ottaisitko ne itsestään selvinä? Niin, ja ootko sä tee- vai kahvi-ihmisiä? Kummalta puolelta voitelet näkkärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen H
Ok, eipä tule mieleen ketään H-naista. Paitsi yksi HH, mutta tuskinpa hän tänne kirjoittaa, kun voisi kirjoittaa suoraan mulle. Hän myös tietää, että pidän häntä hyvännäköisenä. Meillä on vaan aika erilainen elämäntilanne, joten mitään hetken hupia kummempaa ei voisi syntyä.
Millälailla erilainen tilanne? lapsia/ ei lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tulin pistäytymään koska tulit mieleen. Tämmöstä tää on
Moikka moi sinulle! 🐒
kirjoitti:
Oon ehkä tajunnut jotakin, enkä siksi uskalla kaivata. Mutta terveiset sille, jonka olen nähnyt toukokuussa ja en näe enää koskaan. Rakastin sinua aidosti. Tiukka hali ja hyvät jatkot! 😍😍😍😍😍
Ehkä tajusit, ehkä et.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kysymyksiä. Osaatko sä riidellä rakentavasti vai meneekö kasetti jumiin? Osaatko kohdella kunniottaen ja vertaisena vai kohteletko kuin rangaistavaa lasta? Laitatko puhelimen kiinni ja häivyt päiväkausiksi minne tahdot? Voiko sun kanssa suunnitella elämää tuntia eteenpäin? Oletko luottamuksen arvoinen? Oltaisiinko me yhdessä tiimi, kumppaneita ja ystäviä toisillemme? Olisitko kiitollinen asioista, joita mielelläni teen vuoksesi, vai ottaisitko ne itsestään selvinä? Niin, ja ootko sä tee- vai kahvi-ihmisiä? Kummalta puolelta voitelet näkkärin?
Osaan. Varaudu argumentoimaan väitteesi, sillä mikään epämääräinen ulina ei hetkauta minua tippaakaan. Osaan kyllä kunnioittaa, mutta se edellyttää molemminpuolisuutta. Yksikin ivallinen kommentti seurassa, niin arvostukseni loppuu välittömästi. En häivy yhtään mihinkään. Voi suunnitella. Olen. Ihanteenani on "sinä ja minä yhdessä maailmaa vastaan" -tiimikumppanuus. Olisin. Toki sitä ottaa helposti itsestäänselvyyksinä ne asiat, joihin tottuu - tähän syyllistyvät kaikki. Juon kahvia, teetä, kaakaota ja glögiä vain harvakseltaan talvisin. Voitelen näkkärin reikäpuolelta (aiemmin voitelin tasaiselta puolelta, mutta vanhat nivelet tarvitsevat enemmän rasvaa kuin nuorena).
Että semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen H
Millälailla erilainen tilanne? lapsia/ ei lapsia?
Hänellä on lapsia, minulla ei. Ja on siinä muitakin näennäisiä esteitä. Asutaan ihan eri puolella, ollaan totuttu tyystin erilaiseen elintasoon, ja uskontokuntakin on eri. Mikäänhän ei voi ikinä mennä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kysymyksiä.
Osaatko sä riidellä rakentavasti vai meneekö kasetti jumiin? Keskustellaan asiat perustellen läpi. Tärkeämpää on päästä sopuun kuin olla oikeassa.
Osaatko kohdella kunniottaen ja vertaisena vai kohteletko kuin rangaistavaa lasta? Minusta lastakin rangaistaan kunnioittavasti? Ihme kysymys.
Laitatko puhelimen kiinni ja häivyt päiväkausiksi minne tahdot? En, mutta en välttämättä aina jaksa myöskään heti vastata viesteihin.
Voiko sun kanssa suunnitella elämää tuntia eteenpäin? Kyllä voi.
Oletko luottamuksen arvoinen? Olen.
Oltaisiinko me yhdessä tiimi, kumppaneita ja ystäviä toisillemme? Kyllä.
Olisitko kiitollinen asioista, joita mielelläni teen vuoksesi, vai ottaisitko ne itsestään selvinä?
No sehän riippuu niistä asioista. Kunnioittavasti ja vertaisesti suhtautuminen esimerkiksi on täysin itsestään selvää mulle, molemmin puolin. (Viittaus edelle, se omituinen kysymys..)
Niin, ja ootko sä tee- vai kahvi-ihmisiä? Kahvi.
Kummalta puolelta voitelet näkkärin? En syö näkkileipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?
Alotan OAUO
Sanon vain omani. au
Kiva muttei osu :) -ap
Vierailija kirjoitti:
Umpeenkasvanut niitty joutaisi raivata, mieluiten pian.
Heti kun oot täällä. Eteisessä on tilaa kengillesi ja kylpyhuoneessa tyhjä muki hammasharjalle. Pinkki tietenkin! 🐒
Et ole välttämättä oikeita johtopäätöksiä tehnyt. Minäkin näin yhden ihanan toukokuussa ja voisi hyvinkin olla, että en näkisi häntä enää koskaan, mutta en aio suostua siihen. Haluan nähdä hänet, jutella hänen kanssaan ja tutustua häneen lisää. Ja mieluiten pian, sillä aika rientää.
En kuitenkaan halua häiriköidä ketään, sen vuoksi toivoisin että hän vilauttaisi vihreätä valoa. 🥰🥰🥰🥰🥰