Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
761/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kumit sen seksikkään kanssa.

Vierailija
762/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suhteeni on alkanut minun aloitteestani. Toisaalta tykkäänkin ujoista miehistä. Yleensä ne suhteet taas, jotka eivät ole alkaneet minun aloitteestani, ovat päättyneet minun suhteeni kurjasti.

Mutta ymmärrän pointin, että oikeasti kiinnostunut kyllä näyttää sen jotenkin. Roikkuu sitten vaikka vietävänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on uskollinen kuin joutsen?

Minä ainakin. Ja mun perhe! Sisko varsinkin. Ihanin nainen jonka tiedän. Vähän kiukkuinen mutta hyvä ja avulias ihminen, keskustelutaitoinen ja älykäs myös hänkin.👌

Vierailija
764/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kehityksen kautta kehittyy myös suhdemarkkinoilla. Osaamisen ja hyvän itsetunnon sekä oikean elämänasenteen kautta vetää ihmisiä puoleensa.

Vierailija
765/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina teihin miehiin saa pettyä. Aina.

Teki oharit eikä tullutkaan vapaaehtoistöihin? ;)

Vierailija
766/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaville tehdään suht helposti aloitteita. Sitten kun on todella ihastunut, se on paljon hankalampaa. Miehenä tiedän omasta kokemuksesta ja yhtälailla kavereiden kokemuksista myös. Moni ei tee aloitetta ollenkaan, vaikka olisi aivan lätkässä, jos ei usko omiin mahdollisuuksiin. Silloin vielä helpommin haetaan laastareita niistä ihan kivoista naisista.

Vierailija
767/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla käynyt mielessä, että kaikki seksikkäät ei välttämättä harrasta seksiä, kun harvojen kanssa ja vain parisuhteessa?????

Vierailija
768/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi rakkautta ei ole olemassakaan.

Kyllä on, se on pyyteetöntä rakastamista ja arvostamista. Sellaista pitäisi olla jo lapsena kotona.

Vierailija
769/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkumit? 🤭

Vierailija
770/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä tajunnut jotakin, enkä siksi uskalla kaivata. Mutta terveiset sille, jonka olen nähnyt toukokuussa ja en näe enää koskaan. Rakastin sinua aidosti. Tiukka hali ja hyvät jatkot! 😍😍😍😍😍

Vierailija
771/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vedän taatusti, jos joskus hänen kanssaan pääsen sex bätäng hommiin!

Vierailija
772/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes saan siltä koskaan. 

Vierailija
773/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa mies mullekin joku sopiva biisi!

Kuka olet? Mun biisivarasto alkaa olla ehtynyt. Ehkä se on merkki siitä, että ei pitäis enää kaipailla haikalla häntä, jota ei kuitenkaan koskaan saa.

Vierailija
774/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaville tehdään suht helposti aloitteita. Sitten kun on todella ihastunut, se on paljon hankalampaa. Miehenä tiedän omasta kokemuksesta ja yhtälailla kavereiden kokemuksista myös. Moni ei tee aloitetta ollenkaan, vaikka olisi aivan lätkässä, jos ei usko omiin mahdollisuuksiin. Silloin vielä helpommin haetaan laastareita niistä ihan kivoista naisista.

Kun näin hyvin tiedostaa niin nextille levelille ja rohkesti kohti kohdetta. Miehille tiedoksi että ne kauniit ihanan oloiset naiset arvostavat itseään mutta eivät ole ilkeitä. Molemminpuolista arvostamista niin hyvä tulee! Mitä ihanampi tunne, sen vahvempi on suunta. Ulkonäköpaineet pois ja älypelit päälle.

Vierailija
775/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen tietää, ettei siinä mitään järkeä ole koska on vaan kerran nähnyt ja muutaman hassun kerran puhelimessa puhunut, eikä yhteyttä oikeastaan voi tosta vaan ottaa, mutta kun silti se henkilö on päivittäin mielessä. Kai sitä on pakko vaan nauraa itselleen ja unohtaa. 😄

Vierailija
776/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi rakkautta ei ole olemassakaan.

Kyllä on, se on pyyteetöntä rakastamista ja arvostamista. Sellaista pitäisi olla jo lapsena kotona.

No tuo voi ollakin syynä miksi en usko tähän.

Vierailija
777/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sen tietää, ettei siinä mitään järkeä ole koska on vaan kerran nähnyt ja muutaman hassun kerran puhelimessa puhunut, eikä yhteyttä oikeastaan voi tosta vaan ottaa, mutta kun silti se henkilö on päivittäin mielessä. Kai sitä on pakko vaan nauraa itselleen ja unohtaa. 😄

No olet kuitenkin puhelinnumeron saanut, joten voit soittaa hänelle milloin vaan

Vierailija
778/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vedän taatusti, jos joskus hänen kanssaan pääsen sex bätäng hommiin!

Muistahan vastuusi sitten! 🐒

Vierailija
779/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa mies mullekin joku sopiva biisi!

Kuka olet? Mun biisivarasto alkaa olla ehtynyt. Ehkä se on merkki siitä, että ei pitäis enää kaipailla haikalla häntä, jota ei kuitenkaan koskaan saa.

Miksi sitten haikailet? Jos et saa ja se on fakta?

Vierailija
780/12534 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näin hyvin tiedostaa niin nextille levelille ja rohkesti kohti kohdetta. Miehille tiedoksi että ne kauniit ihanan oloiset naiset arvostavat itseään mutta eivät ole ilkeitä. Molemminpuolista arvostamista niin hyvä tulee! Mitä ihanampi tunne, sen vahvempi on suunta. Ulkonäköpaineet pois ja älypelit päälle.

Monella lähestyneellä ei olisi kannattanut sitä tehdä. Ei se palaute ole usein lainkaan ystävällistä. Pelkältä kiinnostukselta pakit ei tunnu miltään, mutta tylyt pakit ihastukselta sattuu pitkään. Suosittelen aina arvioimaan tarkasti, kannattaako kokeilla lainkaan. Kyllä siitä saa osviittaa ihan normaalin kanssakäymisen myötä.

Ketju on lukittu.