Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Mutta senhän tiesitkin. Olet tiennyt jo yli kaksi vuotta. Montako vuotta vielä jäljellä?
En kyllä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
KalleKalle, sä oot nynny. Sivusta
Niin oon. En meinaa itsekään uskoa todeksi, koska en yleensä edes ole.
KalleTäällä sä kyl näyttäydyt tosi nynnynä.
Tiedän. Ja ylpeä siitä. Vaaleanpunaiset ladit on juurtuneet nokan juureen, ja kieltämättä ajatus on hiukan pehmeä. Eikä muuten mee ohi kovin helpolla.
KalleMutta sä haluut itse olla maksimaalisesti piilossa ja turvassa toivoen, että sun kaivattu nainen astuisi esiin ja yksin ottaisi paljastumisen riskin. Tuo ei mun mielestä ole kovin kiva piirre sussa, eikä saa toivomaan, että esim olisit mun kaivattu. Tämä kaikella ystävyydellä sun viestimistä seuranneena.
No en halua todellakaan että ottaa mitään riskejä. Kyllä haluan pitää häntä koskevat asiat pois omista viesteistäni, koska ei välttämättä kaikki tykkää että heistä annetaan tietoja.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Yksi kirjain väärin
U?
Täällä oli eilen joku viesti piireistä, niin tuli siitä mieleen, että itselläni kaipaus on estänyt menemästä moniin tilaisuuksiin/tapahtumiin, kun olen pelännyt että hän tai joku häneen liittyvä ihminen olisi siellä.
Vaikka tuskin on, mutta olen vältellyt kaikkia sellaisia juttuja, joissa VOISI olla.
Vierailija kirjoitti:
UAIE
UAIU IUAU
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Mutta senhän tiesitkin. Olet tiennyt jo yli kaksi vuotta. Montako vuotta vielä jäljellä?
Luultavasti se loppuu siihen, kun dementia alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Yksi kirjain väärin
Sama. R pitäisi olla yhden kirjaimen tilalla. Minkä? Sitä en paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sittenkin täällä, toi oli aika hyvä testikysymys 😉🤓
Kyllä mä olen. Mut löytää myös muualta kun osaa etsiä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Ja ylpeä siitä. Vaaleanpunaiset ladit on juurtuneet nokan juureen, ja kieltämättä ajatus on hiukan pehmeä. Eikä muuten mee ohi kovin helpolla.
KalleMutta sä haluut itse olla maksimaalisesti piilossa ja turvassa toivoen, että sun kaivattu nainen astuisi esiin ja yksin ottaisi paljastumisen riskin. Tuo ei mun mielestä ole kovin kiva piirre sussa, eikä saa toivomaan, että esim olisit mun kaivattu. Tämä kaikella ystävyydellä sun viestimistä seuranneena.
Kirjoittaa sentään oikealla nimellään? Aika harvassa ne ovat. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa sentään oikealla nimellään? Aika harvassa ne ovat. sivusta
Toisaalta nimi ei ole tunnisteena se kaikkein paljastavin, paljon enemmän kertoo lopulta sisältö. Kalle on maltillinen ja varovainen kaipaaja. erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en halua todellakaan että ottaa mitään riskejä. Kyllä haluan pitää häntä koskevat asiat pois omista viesteistäni, koska ei välttämättä kaikki tykkää että heistä annetaan tietoja.
Kalle
En ole tulkinnut asioita noin. Sähän olet useemminkin toivonut, että joku toinen antaisi itsestään täällä tunnisteet ja sä sitten vaan kerrot osuiko vai ei. Näin toinen paljastaisi itsestään tietoja mutta sä pysyttelisit piilossa.
Tulee sellainen olo että piileskelisitkö enemmältikin vaimosi selän takana toivoen, että tämä hoitaisi vaaralliset ja likaiset työt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Yksi kirjain väärin
Jep. I pois ja joku muu tilalle.
Mun ostoslistalla on vain yksi asia: sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laittaisin viestin ja pyytäisin sua kahville, mutta muistunkin taas, että olet varattu.
Ei sun tarvitse huolehtia mun sitoumuksista. Meillä on melko avoin suhde. Kahvilla käymisessä jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa ei ole meidän näkökulmasta kerrassaan yhtään mitään pahaa. Paljon enempikin on täysin sallittua ja yhteisen ymmärryksen suojissa.
Ehkä toiveissa on muutakin kuin kahvi? -sivuilija
Vierailija kirjoitti:
Mun ostoslistalla on vain yksi asia: sä.
Paljonko maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laittaisin viestin ja pyytäisin sua kahville, mutta muistunkin taas, että olet varattu.
Ei sun tarvitse huolehtia mun sitoumuksista. Meillä on melko avoin suhde. Kahvilla käymisessä jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa ei ole meidän näkökulmasta kerrassaan yhtään mitään pahaa. Paljon enempikin on täysin sallittua ja yhteisen ymmärryksen suojissa.
Ehkä toiveissa on muutakin kuin kahvi? -sivuilija
Kai sitä ihmiset saa toivoa mitä vaan, ei niitä tarvi ääneen lausua. eri
Yksi kirjain väärin