Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Kännipäissäsi kerroit totuuksia. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikille ei löydy yhtä oikeaa kumppania tai hyvää kumppania laisinkaan joten on pakko tyytyä tai jäädä ilman. <3
Sinulle ei ole enää yhtään miesihmistä.
Valitettavaa, sillä heterona en rakastu naiseen enkä muutoinkaan viihdy naisryhmissä. eri
Eihän nämä kaikki viestit nyt herranjumala sulle ole. Mitä sinäkin oikein itsestäsi kuvittelet?
Tämä onkin yleistä keskustelua. Siksi kommentin perässä eri. En ole yli viikkoon edes käynyt palstalla, joten kiitos huolesta, mutta tällä kertaa ei osunut oikeaan osoitteeseen.
Vieläkö puhut minulle? Kysyitkö kiinnostaako minua?
Joku muu joka on ihastunut ruotsinkieliseen eskari-opettajaan?
Mua pyydettiin jälleen kerran signaaliin. En lähtenyt.
Maailmalla ei osata käyttää WA: ia, suorastaan hämmästellään miten paljon sitä täällä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kato kun kännissä on helpompi avautua niin voi muuten puhua kaikkea muutakin kuin totuutta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Joku muu joka on ihastunut ruotsinkieliseen eskari-opettajaan?
Hänestä tiedämmekin aika monta asiaa. En viitsi listata kaikkea, mitä olet paljastanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua tänäkään iltana.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Olisit kutsunut niin olisin tullut rakas.
On helppoa olla vahva mies. Naiset ihailee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Ketjussa
Olisi helpompaa, jos rakas olisi muutakin kuin mielikuvitushenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän toivoisit mun tekevän..
Laita vaikka siitä kuvattomasta profiilista mulle viestiä.
Nimesi?
No joko olet unohtanut sen? 😂
Kauniita unia sinulle, jota tänäänkin koko päivän ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kutsunut niin olisin tullut rakas.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kato kun kännissä on helpompi avautua niin voi muuten puhua kaikkea muutakin kuin totuutta. 👍
Humalassa on alttiimpi muiden yllytykselle ja provosoinnille, joten eivät avautumiset aina ole totuuksia. Viimeksi olen kertonut totuuksia humalassa useampi vuosi sitten sillä en harrasta kännäämistä. Jos niistä totuuksista ollaan edelleen vihaisia, niin ilmeisesti ovat osuneet syvälle egoon ja oikeaan kohteeseen, jos edelleen vihoitellaan. Yleensä, jos sanon ilkeitä totuuksia, niin ovat kyseisen henkilön toiminaalaan ansaitsemia. sivusta
Vielä ehdin. HY. Välillä vilkuilen näkyykö sua.
Saunan ja uinnin jälkeisiä suudelmia ja halauksia sinulle, rakkaani. Olet ajatuksissani. Olisitpa vieressäni. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.