Joulu on antamisen juhlaa. Ei saamisen.
Kommentit (34)
Jos kaikki antaa mutta kukaan ei saa, mihin ne lahjat menee!
Minä taas aijon saada paljon lahjoja.
Tottakai olen ittelleni ostanut etukäteen joululahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki antaa mutta kukaan ei saa, mihin ne lahjat menee!
Hyvä kysymys😁
Mites tämä meille kuuluu, sun lahjojen antaminen?
Miksi niitä pitää olla paljon. Ei kannata mitään krääsää ostaa.
Minä ostan esim lähisukulaiselle herkku kassin. Ei mitään turhaa paskaa.
Jaahaaannss, minulle tyttäreni lähetti taas sen iänikuisen typerän Fazer paketin jossa suklaata, suklaata, jouluksrkkia, keksejä, pipareita, myslejä yms p a s k a a.
Jätin noutamatta koko paketin, ehkä tajuaa ensi vuonna laittaa tuon paketin arvon verran (50-60€?) rahana.
Enpäs kerrokaan, mitä aijon ostaa, kun muuten kaikki ryntää kuitenkin ostamaan hyllyt tyhjäksi sitä.
Antamiseenkin kyllästyy, jos kukaan ei koskaan huomioi takaisin.
Se on kyllä tullut selväksi. Olen vuosikymmeniä pelkästään antanut lahjoja, itse en saa keneltäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sädekehäsi häikäisee tänne asti
Mä en tarvii mitään palokuormaa kotiini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siinäs kuulitte naiset, nyt saa antaa🤗🤗
🖕
Vierailija kirjoitti:
Minä taas aijon saada paljon lahjoja.
Hei mut se oikeesti on, että aijjon. Minä aijjon.
Kyllä minä antaisin mutta naiset ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Jaahaaannss, minulle tyttäreni lähetti taas sen iänikuisen typerän Fazer paketin jossa suklaata, suklaata, jouluksrkkia, keksejä, pipareita, myslejä yms p a s k a a.
Jätin noutamatta koko paketin, ehkä tajuaa ensi vuonna laittaa tuon paketin arvon verran (50-60€?) rahana.
Nuo valmis paketti onkin ihan paskoja. Kannattaisi kysyä vaivihkaa, mistä toinen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo valmis paketti onkin ihan paskoja. Kannattaisi kysyä vaivihkaa, mistä toinen tykkää.
Minä en pidä suklaasta, en pidä karkista, en pidä mysleistä, en kekseistä, en mistään mitä Fazer myy.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä suklaasta, en pidä karkista, en pidä mysleistä, en kekseistä, en mistään mitä Fazer myy.
-sama
Olisiko se kelvannut, jos tyttäresi olisi laittanut viinapullon tulemaan tai lahjakortin alkoon?
Siinäs kuulitte naiset, nyt saa antaa🤗🤗