Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksikkäintä kaivatussasi?
Hän on oma itsensä, ei esitä mitään, eikä ole diiva.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki
Vierailija kirjoitti:
Tissit ja perse.
Ikävä. On niin vaikea tietää, mitä pitäisi ajatella. Olet lähelläni, mutta en tiedä miten sen ajattelet. Kaikki on niin ristiriitaista. Pitäisi päättää antaako itsensä vielä pitää yllä haaveita. Olen pettynyt siihen, ettei tähän tullut selvyyttä. Tilanne on täsmälleen sama kuin vuosi sitten, enkä silloinkaan enää jaksnut näin. On niin vaikea ymmärtää, miksi haluat pitää tämän näin sumeana. Itsesi niin sumeana minulta. Mikset halua olla lähellä ja jakaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Valitettavasti kaikille ei löydy yhtä oikeaa kumppania tai hyvää kumppania laisinkaan joten on pakko tyytyä tai jäädä ilman. <3
Minun elämää lapsuudesta alkaen olisi ihan turhaa spekuloida. Mitään sellaista pahaa ei ole tapahtunut lukuunottamatta aikuisiän luottamuksen rikkomista monin tavoin monissa yhteyksissä. Mutta nekin ovat opettaneet enemmän olemaan luottamatta muuta kuin Jumalaan, itseensä ja yhteen luotettuun läheiseen.
Tidän itsereflektoinnin jälkeen tässä iässä mikä olen, miten olen rakentunut ja miten reagoin asioihin. Tiedän luonteenpiirteeni tarkoin, vahvuuteni & heikkouteni. Tiedän aallon harjat ja syvät vedet. Tiedän mistä kumpuaa herkkyys, melankolisuus, iloisuus, riehakkuus, huumorintaju ja sen eri muodot. Tiedän mitä olen sensuellisti, eroottisesti sekä seksuaalisesti. Tiedän mistä pidän ja mistä en pidä. Tiedän kuinka reagoin asioihin ja kuinka käyn ne läpi, jätän taakseni ja tartun uuteen oveen. Tämä on ihmisen parasta aikaa kun tietää mikä on. Tästä on vara jalostua kuolemaansa saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään naimisiin. Ai niin, mutta ethän sinä halua.
Haluanpas. Keskellä merta.
Koska maritime laws?
Vierailija kirjoitti:
Kärsä.
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on täydellinen, mutta seksikkäintä on silti oman arvonsa tunteva, määrätietoinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikille ei löydy yhtä oikeaa kumppania tai hyvää kumppania laisinkaan joten on pakko tyytyä tai jäädä ilman. <3
Jees. Mä oon mieluummin tyytymättä, ei pysty teeskennellä.
Sinut olisi ollut ihana ottaa tänään mukaan ulkoilemaan. 🥰😘
Ihana sadepäivä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin ilman, kun tyytyisin vain johonkin.
Sivusta määrätietoiselta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Hula-hula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemus, se, miten hän kävelee ja kantaa itsensä. Haluttava mies.
Mä niin haluaisin kuulla sun äänesi. Siinä on jotain niin kaunista. Se välittyi jo puhelimen läpi, ja sitten kun vihdoin nähtiin, häkellyin.
Ihana ujo sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt luopumaan talosta?
En kiinny materiaan.
Ihan hyvä. Eletty elämä kytkeytyy paikkoihin, joten siksi ihmettelin.
Voi kytkeytyä, mutta ei pelkästään hyvällä. Joillekin voi tulla esim. toistuvia masennuskausia usein sen jälkeen kun käyvät lapsuusmaisemissa.
Tai tulla huono olo kun näkee entisen kodin tms. Joku voi kokea suorastaan voimakasta inhoa kun palaa matkalta kotiin, että en halua mennä tuohon taloon enää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt luopumaan talosta?
En kiinny materiaan.
Ihan hyvä. Eletty elämä kytkeytyy paikkoihin, joten siksi ihmettelin.
Voi kytkeytyä, mutta ei pelkästään hyvällä. Joillekin voi tulla esim. toistuvia masennuskausia usein sen jälkeen kun käyvät lapsuusmaisemissa.
Tai tulla huono olo kun näkee entisen kodin tms. Joku voi kokea suorastaan voimakasta inhoa kun palaa matkalta kotiin, että en halua mennä tuohon taloon enää.Eri
Kaivattuni asuu lapsuusmaisemissani ja tuo mainitsemasi tapahtuu häneenkin liittyen. En voisi alkaa suhteeseen hänen kanssaan ilman että kaikki paha tulisi taas mieleen ja ahdistaisi.
Asenne. Itsevarmuus. Äly.