Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
7781/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääräpäisyytesi pitää elämäsi vakaana, oli se sitten onnellista tai ei.

Noilla avuilla pääsee varmaan pitkälle tai on päässyt jo. Kenenkään onnellisuudesta tuskin sivulliset tietää, eikä tarvitsekaan.

Sivusta

Se ihan näkyy? Wtf?

Vierailija
7782/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiesin heti välittömästi, etten kelpaa sulle 🎶💚 ei se silti sitä tarkoita, että tarvitsee kohdella ilkeästi. Se on aika sydäntä särkevää ihmiseltä, jota arvostaa.

Se oli vain sinun kokemuksesi. Älä ole ilkeä enää ikinä.

En mä tietääkseni ollut ilkeä. Hän oli.

Kyllä aikuinen ihminen tietää onko hän ilkeä. Älä syyttele muita jookosta?

Tässä on nyt kolme mahdollisuutta, että joko minä en osaa kirjoittaa selvästi tai sinä et ymmärrä mitä kirjoitin ja kolmantena hyvin mahdollisena vaihtoehtona on, et en ymmärrä yhtään mistä puhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään naimisiin. Ai niin, mutta ethän sinä halua.

Haluaisin! Pienet häät.

Vierailija
7784/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse joka saa sukat pyörimään jalassa, voi luoja.

Vierailija
7785/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T?

Vierailija
7786/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään ettei omalle kohdalle tule rakkautta, vain tyytymissuhteita. Vähemmistönaisen elämää kissojen ja koirien kanssa?🤔

En osaa nyt äkisti sanoa mutta pelkään aivan samaa. Tiedän kyllä että pärjään yksinkin mutta pettymys elämään on valtava ja kamala. Tsemppiä sullekin!

Vierailija
7787/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T?

What

Vierailija
7788/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia syitä sille, miksi ei halua/voi seurustella. Vaikka olisikin vapaa. Aika kipeitäkin asioita siellä takana. Eikä halua paljastaa. En enempää nyt avaa tätä.

Minä tuossa aiemmin mietiskelin, miksei kaipaamani henkilö halua seurustella, vaikka olemme molemmat vapaita ja pidämme toisistamme kovasti. 

Tiedän että hänellä on kipeitä suhteita takana, joissa on mm. petetty ja valehdeltu. Hän on niistä välillä maininnut. Uskon lisäksi että lapsuudessakin voi olla tapahtunut jotain pahaa. Jos hän haluaa joskus kertoa asioistaan, olen käytettävissä ja kuuntelen, mutta en ole udellut. Oletan kuitenkin ilman muuta että jokin syy arkailuun on.

Minä luulen, että nuo aiemmat kumppanit eivät ole oikeasti välittäneet hänestä ja siksi suhteista on tullut kamalia. Ymmärrän senkin, miksi moni nainen ei hänestä viehäty niin paljon että haluaisi vakavaa suhdetta. Hän nyt vain kuitenkin sattuu olemaan sellainen, josta minä pidän ja jollaisia en juuri koskaan tapaa. Monet huonot puolet hänessä eivät ole huonoja minulle. Monet asiat joita hän pitää vähäisinä ja merkityksettöminä ovat valtavan tärkeitä ja myönteisiä minulle. 

Sanoisin, että meidän outoutemme sopivat harvinaisella tavalla yhteen ja sen vuoksi uskon olevani aina häneen syvästi kiintynyt, ilman että hänen tarvitsee nähdä minkäänlaista vaivaa asian eteen.

Mutta ehkä on niin, että vastaava kiintymys ei toimi toiseen suuntaan ja hän ei tykkää joistakin erikoisista piirteistäni. 

Vierailija
7789/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕

Helliä halauksia ja monta suukkoa 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Oot ihana 💕

Vierailija
7790/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen mielessäni meidät vastakkain ravintolan pöytään. Tapaamme pitkän ajan jälkeen. Olet sinkkumies. Se on outoa, uutta. Tunnelma on hieman jännittynyt. Emme ole varsinaisesti jutelleet viiteen vuoteen tai kunnolla edes nähneet toisiamme. Kumpikin yhdistää mielessään viiden vuoden takaisia muistoja ja nykyhetkeä, tutkii kasvojen uurteita. Silti sinä olet minulle yhä se poikamainen kolmikymppinen kuin ensikertaa tavatessamme. Silloin yli kymmenen vuotta sitten.

Esitän toiveen, että tutustumme toisiimme alusta asti, sillä vuodet ovat varmasti muuttaneet meitä kumpaakin. Huolestut, mietit ovatko tunteeni kadonneet, mutta silti näen yhä vain sinut ja minä tiedän, että rakkauteni on kuin voima universumin takana ja sinä olet se mies, jota aina etsin.

Kuvitelma. Toivottavasti joskus vielä totta.

Lisään vielä: hyvää yötä miehelle. Mietin sinua yhä, viime päivinä jälleen enemmän, en tiedä miksi.

Missä tapasitten ensimmäisen kerran?

Työn merkeissä.

Vierailija
7791/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään ettei omalle kohdalle tule rakkautta, vain tyytymissuhteita. Vähemmistönaisen elämää kissojen ja koirien kanssa?🤔

En osaa nyt äkisti sanoa mutta pelkään aivan samaa. Tiedän kyllä että pärjään yksinkin mutta pettymys elämään on valtava ja kamala. Tsemppiä sullekin! <3

Kiitos. Itsellä vähän turhan syvissä vesissä menevä vaihe elämässä. Kyllä tää tästä. Hyvää kesää sulle.

Vierailija
7792/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt väärään maahan. Täällä on aivan liian vaikeaa luoda suhdetta, mikä antaisi kaiken sen, mistä haaveilen. Rakkaussuhdetta.

Vierailija
7793/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivailen hiuksiani ja mietin, kuinka hienoa olisi nuolla Ansku hekuman huipulle ja sen jälkeen liukua nautiskellen hänen puutarhaansa.

Vierailija
7794/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin avaamaan sinulle oven silloin😊 Olit niin reppana mutta ihana (mies)😍Tutustuttaisiinpa!

Vierailija
7795/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule semmonen juttu, että kun vahva miehen kädet on mamman ympärillä, mamma ukisee tyytyväisenä.

Uijui🥰

Vierailija
7796/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boop! Tökkäys ihaana. 🥰😘

Vierailija
7797/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T?

Kerro.

Vierailija
7798/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivailen hiuksiani ja mietin, kuinka hienoa olisi nuolla Ansku hekuman huipulle ja sen jälkeen liukua nautiskellen hänen puutarhaansa.

Ootko sä mies vai nainen?

Vierailija
7799/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seksikkäintä kaivatussasi?

Vierailija
7800/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia syitä sille, miksi ei halua/voi seurustella. Vaikka olisikin vapaa. Aika kipeitäkin asioita siellä takana. Eikä halua paljastaa. En enempää nyt avaa tätä.

Minä tuossa aiemmin mietiskelin, miksei kaipaamani henkilö halua seurustella, vaikka olemme molemmat vapaita ja pidämme toisistamme kovasti. 

Tiedän että hänellä on kipeitä suhteita takana, joissa on mm. petetty ja valehdeltu. Hän on niistä välillä maininnut. Uskon lisäksi että lapsuudessakin voi olla tapahtunut jotain pahaa. Jos hän haluaa joskus kertoa asioistaan, olen käytettävissä ja kuuntelen, mutta en ole udellut. Oletan kuitenkin ilman muuta että jokin syy arkailuun on.

Minä luulen, että nuo aiemmat kumppanit eivät ole oikeasti välittäneet hänestä ja siksi suhteista on tullut kamalia. Ymmärrän senkin, miksi moni nainen ei hänestä viehäty niin paljon että haluaisi vakavaa suhdetta. Hän nyt vain kuitenkin sattuu olemaan sellainen, josta minä pidän ja jollaisia en juuri koskaan tapaa. Monet huonot puolet hänessä eivät ole huonoja minulle. Monet asiat joita hän pitää vähäisinä ja merkityksettöminä ovat valtavan tärkeitä ja myönteisiä minulle. 

Sanoisin, että meidän outoutemme sopivat harvinaisella tavalla yhteen ja sen vuoksi uskon olevani aina häneen syvästi kiintynyt, ilman että hänen tarvitsee nähdä minkäänlaista vaivaa asian eteen.

Mutta ehkä on niin, että vastaava kiintymys ei toimi toiseen suuntaan ja hän ei tykkää joistakin erikoisista piirteistäni. 

Millaisia erikoisia piirteitä?

Ketju on lukittu.