Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
7761/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas voisi poiketa lasilliselle, juteltaisiin vaan. 🔥

Ei se jäis juttelemiseen. Mutta mähän olenkin väärä parrakas. Pitäis olla tummempi ja tuuheampi parta.

Vierailija
7762/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vaimon unelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7763/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuka kosii. <3

Juurikin tämä. Riippuu kuka kosii. sivusta

Vierailija
7764/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tarjolla lämpimiä voileipiä. Paahtoleipää, lauantaimakkaraa, tomaattia ja oltermannia. tervetuloa..

Vierailija
7765/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääräpäisyytesi pitää elämäsi vakaana, oli se sitten onnellista tai ei.

Itse kutsun 'jääräpäisyyttä' henkiseksi selkärangaksi.

Vierailija
7766/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosija oli 🐞

Vierailija
7767/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto mitä en ole vielä uskaltanut ajatella on se, että olisitkin luottamuksen arvoinen.

Vierailija
7768/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääräpäisyytesi pitää elämäsi vakaana, oli se sitten onnellista tai ei.

Itse kutsun 'jääräpäisyyttä' henkiseksi selkärangaksi.

Kelpo määritelmä.

Vierailija
7769/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään naimisiin. Ai niin, mutta ethän sinä halua.

Haluanpas. Keskellä merta.

Vierailija
7770/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sinua paljon. Kiva kun kutsuit kylään! Mitähän sinussa on muka niin pahasti vikana että emme voisi seurustella? Voisiko olla että olet vain valinnut sinulle sopimattomia kumppaneita? Luulen että pitäisin sinusta ihan yhtä paljon kuin nytkin, mutta varmaksi en toki voi tietää kun en pääse kokeilemaan käytännössä. Toivon sinulle mukavaa matkaa.

Vierailija
7771/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kaipaatte, jos olette niin perusteellisen onnellisia? 😂😂😂

Ihastukselleni kirjoittelen, hän on yksi hyvän mielen lähteistäni. Mitä nauramista siinä on? Sehän on vain hyvä, kun ihmiset on onnellisia.

Vierailija
7772/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän terveiseni kaipaamalleni henkilölle.

Matkin sua. Sinne meni.

Vierailija
7773/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen mielessäni meidät vastakkain ravintolan pöytään. Tapaamme pitkän ajan jälkeen. Olet sinkkumies. Se on outoa, uutta. Tunnelma on hieman jännittynyt. Emme ole varsinaisesti jutelleet viiteen vuoteen tai kunnolla edes nähneet toisiamme. Kumpikin yhdistää mielessään viiden vuoden takaisia muistoja ja nykyhetkeä, tutkii kasvojen uurteita. Silti sinä olet minulle yhä se poikamainen kolmikymppinen kuin ensikertaa tavatessamme. Silloin yli kymmenen vuotta sitten.

Esitän toiveen, että tutustumme toisiimme alusta asti, sillä vuodet ovat varmasti muuttaneet meitä kumpaakin. Huolestut, mietit ovatko tunteeni kadonneet, mutta silti näen yhä vain sinut ja minä tiedän, että rakkauteni on kuin voima universumin takana ja sinä olet se mies, jota aina etsin.

Kuvitelma. Toivottavasti joskus vielä totta.

Lisään vielä: hyvää yötä miehelle. Mietin sinua yhä, viime päivinä jälleen enemmän, en tiedä miksi.

Vierailija
7774/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon juonu

Niin minäkin. Ja syönyt karkkipussin ja nyt masuun sattuu. Mä tiedän, ettei pitäisi syödä karkkia, mutta silti mä aina retkahdan, kun tekee mieli. Hävettää oma itsekurin puutos. Millä tän karkin syömisen saisi loppumaan, kun tietoisuus kipeästä masusta jälkeenpäin ei auta?

En tiedä. Tuleeko ahmittua ihan?

Vierailija
7775/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ettei omalle kohdalle tule rakkautta, vain tyytymissuhteita. Vähemmistönaisen elämää kissojen ja koirien kanssa?🤔

Vierailija
7776/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia syitä sille, miksi ei halua/voi seurustella. Vaikka olisikin vapaa. Aika kipeitäkin asioita siellä takana. Eikä halua paljastaa. En enempää nyt avaa tätä.

Vierailija
7777/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen mielessäni meidät vastakkain ravintolan pöytään. Tapaamme pitkän ajan jälkeen. Olet sinkkumies. Se on outoa, uutta. Tunnelma on hieman jännittynyt. Emme ole varsinaisesti jutelleet viiteen vuoteen tai kunnolla edes nähneet toisiamme. Kumpikin yhdistää mielessään viiden vuoden takaisia muistoja ja nykyhetkeä, tutkii kasvojen uurteita. Silti sinä olet minulle yhä se poikamainen kolmikymppinen kuin ensikertaa tavatessamme. Silloin yli kymmenen vuotta sitten.

Esitän toiveen, että tutustumme toisiimme alusta asti, sillä vuodet ovat varmasti muuttaneet meitä kumpaakin. Huolestut, mietit ovatko tunteeni kadonneet, mutta silti näen yhä vain sinut ja minä tiedän, että rakkauteni on kuin voima universumin takana ja sinä olet se mies, jota aina etsin.

Kuvitelma. Toivottavasti joskus vielä totta.

Lisään vielä: hyvää yötä miehelle. Mietin sinua yhä, viime päivinä jälleen enemmän, en tiedä miksi.

Missä tapasitten ensimmäisen kerran?

Vierailija
7778/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en kerro asiasta kenellekään. Kukaan ei tiedä, että vielä kaipaan sinua.

Nokitan: kukaan ei ole koskaan tiennyt ihastuksestani. Eikä tule tietämään. Kohde varmasti epäili yhdessä vaiheessa, mutta nykyään ajattelee, että kuvitteli sen kaiken.

Ja juu, täysin satavarmasti hän ei ole kukaan teistä täällä.

No mitä väliä sitten on?

Ei sen sulle mitään väliä olekaan.

No kuhan nyt kysyin. Joo ei onneksi ole.

Vierailija
7779/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sivu.

Vierailija
7780/12534 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna <3 Joni

Ketju on lukittu.