Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka kosii. <3
Juurikin tämä. Riippuu kuka kosii. sivusta
Olis tarjolla lämpimiä voileipiä. Paahtoleipää, lauantaimakkaraa, tomaattia ja oltermannia. tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Jääräpäisyytesi pitää elämäsi vakaana, oli se sitten onnellista tai ei.
Itse kutsun 'jääräpäisyyttä' henkiseksi selkärangaksi.
Ainoa vaihtoehto mitä en ole vielä uskaltanut ajatella on se, että olisitkin luottamuksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääräpäisyytesi pitää elämäsi vakaana, oli se sitten onnellista tai ei.
Itse kutsun 'jääräpäisyyttä' henkiseksi selkärangaksi.
Kelpo määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mennään naimisiin. Ai niin, mutta ethän sinä halua.
Haluanpas. Keskellä merta.
Olen ajatellut sinua paljon. Kiva kun kutsuit kylään! Mitähän sinussa on muka niin pahasti vikana että emme voisi seurustella? Voisiko olla että olet vain valinnut sinulle sopimattomia kumppaneita? Luulen että pitäisin sinusta ihan yhtä paljon kuin nytkin, mutta varmaksi en toki voi tietää kun en pääse kokeilemaan käytännössä. Toivon sinulle mukavaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kaipaatte, jos olette niin perusteellisen onnellisia? 😂😂😂
Ihastukselleni kirjoittelen, hän on yksi hyvän mielen lähteistäni. Mitä nauramista siinä on? Sehän on vain hyvä, kun ihmiset on onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiseni kaipaamalleni henkilölle.
Matkin sua. Sinne meni.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen mielessäni meidät vastakkain ravintolan pöytään. Tapaamme pitkän ajan jälkeen. Olet sinkkumies. Se on outoa, uutta. Tunnelma on hieman jännittynyt. Emme ole varsinaisesti jutelleet viiteen vuoteen tai kunnolla edes nähneet toisiamme. Kumpikin yhdistää mielessään viiden vuoden takaisia muistoja ja nykyhetkeä, tutkii kasvojen uurteita. Silti sinä olet minulle yhä se poikamainen kolmikymppinen kuin ensikertaa tavatessamme. Silloin yli kymmenen vuotta sitten.
Esitän toiveen, että tutustumme toisiimme alusta asti, sillä vuodet ovat varmasti muuttaneet meitä kumpaakin. Huolestut, mietit ovatko tunteeni kadonneet, mutta silti näen yhä vain sinut ja minä tiedän, että rakkauteni on kuin voima universumin takana ja sinä olet se mies, jota aina etsin.
Kuvitelma. Toivottavasti joskus vielä totta.
Lisään vielä: hyvää yötä miehelle. Mietin sinua yhä, viime päivinä jälleen enemmän, en tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon juonu
Niin minäkin. Ja syönyt karkkipussin ja nyt masuun sattuu. Mä tiedän, ettei pitäisi syödä karkkia, mutta silti mä aina retkahdan, kun tekee mieli. Hävettää oma itsekurin puutos. Millä tän karkin syömisen saisi loppumaan, kun tietoisuus kipeästä masusta jälkeenpäin ei auta?
En tiedä. Tuleeko ahmittua ihan?
Pelkään ettei omalle kohdalle tule rakkautta, vain tyytymissuhteita. Vähemmistönaisen elämää kissojen ja koirien kanssa?🤔
Kaikenlaisia syitä sille, miksi ei halua/voi seurustella. Vaikka olisikin vapaa. Aika kipeitäkin asioita siellä takana. Eikä halua paljastaa. En enempää nyt avaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen mielessäni meidät vastakkain ravintolan pöytään. Tapaamme pitkän ajan jälkeen. Olet sinkkumies. Se on outoa, uutta. Tunnelma on hieman jännittynyt. Emme ole varsinaisesti jutelleet viiteen vuoteen tai kunnolla edes nähneet toisiamme. Kumpikin yhdistää mielessään viiden vuoden takaisia muistoja ja nykyhetkeä, tutkii kasvojen uurteita. Silti sinä olet minulle yhä se poikamainen kolmikymppinen kuin ensikertaa tavatessamme. Silloin yli kymmenen vuotta sitten.
Esitän toiveen, että tutustumme toisiimme alusta asti, sillä vuodet ovat varmasti muuttaneet meitä kumpaakin. Huolestut, mietit ovatko tunteeni kadonneet, mutta silti näen yhä vain sinut ja minä tiedän, että rakkauteni on kuin voima universumin takana ja sinä olet se mies, jota aina etsin.
Kuvitelma. Toivottavasti joskus vielä totta.
Lisään vielä: hyvää yötä miehelle. Mietin sinua yhä, viime päivinä jälleen enemmän, en tiedä miksi.
Missä tapasitten ensimmäisen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en kerro asiasta kenellekään. Kukaan ei tiedä, että vielä kaipaan sinua.
Nokitan: kukaan ei ole koskaan tiennyt ihastuksestani. Eikä tule tietämään. Kohde varmasti epäili yhdessä vaiheessa, mutta nykyään ajattelee, että kuvitteli sen kaiken.
Ja juu, täysin satavarmasti hän ei ole kukaan teistä täällä.
No mitä väliä sitten on?
Ei sen sulle mitään väliä olekaan.
No kuhan nyt kysyin. Joo ei onneksi ole.
Ei se jäis juttelemiseen. Mutta mähän olenkin väärä parrakas. Pitäis olla tummempi ja tuuheampi parta.