Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis muuttamaan kaiken takiasi.
Sori minä en. Omat päivät ja ajat itsekseni on elämän tukiranka. Työ vie sen verran paljon kapasiteettiä. Haluan aloittaa uuden/uusia harrastuksia. Haluan olla ja elää. Vapauden kokemus tärkeä. Silti sydämeni piipittää: ethän minua unohda kuiteskaan.
M*****, haluatko minut niinkuin minä sinut?
Minä olisin valmis ihan vain siihen, että meistä tulisi me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sua useamminkin kuin kerran tai kaksi viikossa, en kestä näin vähällä.
Keskiviikkoisin ja perjantaisin? Vai ti?
Mitä silloin tehtäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole valmis muuttamaan kaikkea vuokseni.
Olisihan se kaukaa haettua. Sivust
Vierailija kirjoitti:
kaipaan..
Ketä?
Nyt olisi täydellinen kesäilta nähdä ja testata, onko kaikki vaan yhden tapaamisen, muutaman viestin ja omien mielikuvien luomaa illuusiota. Ehkä niin, mutta oot sä J*** ihana joka tapauksessa.
Mihin ne turkulaiset kaipaajat hävisi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin valmis ihan vain siihen, että meistä tulisi me.
Sulan pelkästä ajatuksesta.-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hihii. Sori ettei kuulunut eilen mitään, kävin Suomen pääkaupungissa lomailemassa pari päivää ja siellä tuli vierailtua mummotunnelissa. Kyllä sain kikkeliä edestä ja takaa, huh huh. Ei tapahdu tällaista maaseudulla kirkolliskokouksen aikaan. Uutta reissua odotellessa.
Seksi on mahtava keksintö, mutta tuohon en sentäs pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko sattumiin.
Uskotko kohtaloon?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Koillis- Helsingistä! 🌻
Ajatukset sinussa, lämpimässä, kauniissa kesäillassa, kun kuljen kohti kotia. -n.
Malmilta oletan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipaan..
Ketä?
🌾
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis muuttamaan kaiken takiasi.
Samoin. Tosin on pari pientä reunaehtoa. Mutta ei sellaista joista ei joustoa ja kompromissivaraa löytyisi. Ihan intiaanihipiksi preerialle en ilman muutaman kuukauden tai vuoden varoaikaa järjestelyille kykene lähtemään, mutta ajan kanssa liukuvasti mikäpä ettei niinkin. Lähinnä toimeentulo ja muut taloudelliset seikat tulee huomioida, ettei esim. perillisille jää jotain sietämätöntä velkapesää muutosten seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
M*****, haluatko minut niinkuin minä sinut?
Ei minulta tämä. Tiedän ettet halua
Seestynyt vesi,
himmentyvän yön taivas.
Järvikin nukkuu.
-HaiKu
Hyvää yötä
En jaksa tätä paskaa enää yhtään.
Jos nainen olis silloin aikanaan miettinyt, ei oltaisi nyt tässä kaipaus ketjussa😌
Sinä et halua nähdä minua niin en varmana tule sinne enää ikinä .Sen suhteen voit olla huoletta