Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis muuttamaan kaiken takiasi.
Minä en.
Terveiset naantalista turkuun. 🧂
Tänäänkin tapasin useamman miestuttavan, jotka ainakin vähän taitaa pitää musta. Yksi heistä oli tärkeässä roolissa vuosia sitten, kun sydämeni ja itsetuntoni oli jauhettu pulveriksi narsistimiehen toimesta. Ukkomies toki, niinhän ne kaikki, mutta se, että hän vaikutti ihastuvan minuun ensisilmäyksellä ja ottavan kontaktia juuri silloin, kun minut oli torjuttu ja hylätty niin täydellisesti oli kuin viileää balsamia haavoilleni. En tietenkään edistänyt sitä mitenkään, enkä usko hänenkään halunneen sen etenevän mihinkään.
Hänellä oli tapana koskea minuun vahingossa tahallaan, samalla tavoin kuin sinulla.
Tapaan paljon miehiä ja toivoisin jokaisen heistä olevan sinä. Maailmani on kaventunut sinun kokoiseksesi.
Terveiset Koillis- Helsingistä! 🌻
Ajatukset sinussa, lämpimässä, kauniissa kesäillassa, kun kuljen kohti kotia. -n.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti haluaisin tavata ja jutella, mutta en entisissä rooleissa.
Millaista roolia hän veti? Terapeutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Murmeli! Edelleen notkun täällä.
Ai tääl on joku toinenkin murmelin kaipaaja. No murmeleita riittää 😏
Meitä on monta! Murmelit, muikut ja muut pörröeläimet on hyväntahtoisten ja muuten mukavien ihmisten kaipausjuttuja.
Niin olen yhtä 🦍 vähän ikävöinyt T. 🦧
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis muuttamaan kaiken takiasi.
Ei kannata. Minulta ei saa mitään muuta hyvää kuin seuraa ja kiihkeitä öitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Sanomalla tuon täällä haluat vain esittää ylevämpää kuin oletkaan. Jos oikeasti haluaisit mennä eteenpäin elämässä puhuisit kaivattusi kanssa suoraan etkä jeesustelisi täällä.
Haluat pitää sen varalla, rukkana jota voi hyppyyttää jos ei muuta saa. Jos ei muka ole näin niin puhu asiat suoriksi. Mutta et sitä kuitenkaan tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Sanomalla tuon täällä haluat vain esittää ylevämpää kuin oletkaan. Jos oikeasti haluaisit mennä eteenpäin elämässä puhuisit kaivattusi kanssa suoraan etkä jeesustelisi täällä.
Haluat pitää sen varalla, rukkana jota voi hyppyyttää jos ei muuta saa. Jos ei muka ole näin niin puhu asiat suoriksi. Mutta et sitä kuitenkaan tee?
Älä tosis taas omi kaikkea. Ei ne sulle ole.
Hän sanoi, että olen lempein ihminen, jonka hän tuntee. Niin, se kiltein aina
Vaikka kaikki joskus päättyisi, olisi hauska kertoa sulle minun versio ensimmäisistä kuukausista.
Haluaisin nähdä sua useamminkin kuin kerran tai kaksi viikossa, en kestä näin vähällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oli entiset roolit?
Ammattiroolit?
Suhderoolit?
Muut roolit?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaikki joskus päättyisi, olisi hauska kertoa sulle minun versio ensimmäisistä kuukausista.
Kerro meille sun versio. Me ei kerrota sitä eteenpäin kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo pitkään seurustelleet?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sua useamminkin kuin kerran tai kaksi viikossa, en kestä näin vähällä.
Olispa yksikin ihminen, jota näkisi edes kerran viikossa. Mä tarvitsen kyllä 2-3 kertaa säännöllisesti, että alkaa homma edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo pitkään seurustelleet?
Hyvää kommunikointia, jos kumppanille ei voi kertoa omaa versiotaan asiasta? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla muuttuu kuukautiskierron eri vaiheissa. Imetys, urheilu, painonvaihtelut. Täähän ei nyt tänne kuulu.
Ja toisilla ei. Mun a-kupin rinnat ei erityisemmin ole kokoa kasvattaneet vaikka olisin lihonnut tai, urheillut yms. Ei kuulu ei.
Hieronta kuulema kasvattaa. Koska voin hieroa?
Härre good. Mulle ei sit yhtään rintojen hierontaa. On jo muutenkin isot. ( sivusta)
Mä aina öljyn kanssa hieroksin et ois kiinteämmän oloiset xD
Mulla on kylläkin kiinteet, ei ne tästä muutu paitsi jos laihtuisin olemattomaksi. Empä taida.
Ja nytkö sitä taas olisit valmis ottaa öljyt esiin, sinä senkin Nilsiän öljysheikki.
Mitkäs roolit ne sitten olivat?