Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sua useamminkin kuin kerran tai kaksi viikossa, en kestä näin vähällä.
Minkä merkeissä näette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sua useamminkin kuin kerran tai kaksi viikossa, en kestä näin vähällä.
Olispa yksikin ihminen, jota näkisi edes kerran viikossa. Mä tarvitsen kyllä 2-3 kertaa säännöllisesti, että alkaa homma edetä.
Kyllä sulle löytyy, kun yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja naisen mieli on ailahtelevainen.
Taasko vaimo jätti sut? Ihmekös tuo.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkoisin ja perjantaisin? Vai ti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis muuttamaan kaiken takiasi.
Ei kannata. Minulta ei saa mitään muuta hyvää kuin seuraa ja kiihkeitä öitä.
Tämä on siinä mielessä huono, että pitää sisällään oletuksen kuin toinen haluaisi jotain muuta. Lisäksi se on myös itsekäs ajatus, enkä menisi yksiin noin ajattelevan kanssa. Kaveri korkeintaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko vaimo jätti sut? Ihmekös tuo.
Kuules nyt. Minä en ole naista nähnytkään miesmuistiin. Ainoat naiskontaktit on palstamammat, mutta nämä ovatkin niitä parhaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa yksikin ihminen, jota näkisi edes kerran viikossa. Mä tarvitsen kyllä 2-3 kertaa säännöllisesti, että alkaa homma edetä.
Kyllä sulle löytyy, kun yrittää.
Ei siltä vaikuta. Mulla on paljon harrastuksia ja laajat sosiaaliset verkostot. Silti en tapaa ketään useampaan kertaan viikossa.
Olen hämmentynyt ja sydämeni pyörii holtittomasti epätahtiin kaukana kiertoradaltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Minulta ei saa mitään muuta hyvää kuin seuraa ja kiihkeitä öitä.
Tämä on siinä mielessä huono, että pitää sisällään oletuksen kuin toinen haluaisi jotain muuta. Lisäksi se on myös itsekäs ajatus, enkä menisi yksiin noin ajattelevan kanssa. Kaveri korkeintaan. Eri
Siinä vastattiin, ettei kannata muuttaa mitään hänen takiaan, kun ei saa sen enempää. Tietysti, jos se riittää, niin antaa palaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla muuttuu kuukautiskierron eri vaiheissa. Imetys, urheilu, painonvaihtelut. Täähän ei nyt tänne kuulu.
Ja toisilla ei. Mun a-kupin rinnat ei erityisemmin ole kokoa kasvattaneet vaikka olisin lihonnut tai, urheillut yms. Ei kuulu ei.
Hieronta kuulema kasvattaa. Koska voin hieroa?
Härre good. Mulle ei sit yhtään rintojen hierontaa. On jo muutenkin isot. ( sivusta)
Mä aina öljyn kanssa hieroksin et ois kiinteämmän oloiset xD
Mulla on kylläkin kiinteet, ei ne tästä muutu paitsi jos laihtuisin olemattomaksi. Empä taida.
Ja nytkö sitä taas olisit valmis ottaa öljyt esiin, sinä senkin Nilsiän öljysheikki.
Se tästä vielä puuttuisi että projektina olisi öljytä tissejä kiinteyden toivossa. Hyväksyn ihanat tissini tällaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Murmeli! Edelleen notkun täällä.
Ai tääl on joku toinenkin murmelin kaipaaja. No murmeleita riittää 😏
Juu😅 -on hänellä muitakin kutsumanimiä, välillä sanon Murmeliksi;)
Mä olen tähteäsi kiertävä musta aukko.
Minä sivelisin ihastukseni tissejä joka päivä ihan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin valmis eroamaan ja muuttamaan luoksesi. Mikä sinulla muuttuisi?
Tässä isossa kartanossa olisi muutakin elämää kuin oma pieni elämäni. Olisinko onnellinen? Sen aika näyttäisi. Mutta ilmeisesti elämässäni olisi ihminen, jonka kanssa voisin jakaa nauramisen, itkemisen, tunteeni ja hänen tunteensa, ajatuksemme. Jne. Jne. Kyllähän Sä tiiät. Hammasharjaani en jaa, saat pitää omasi.
Sinä et ole valmis muuttamaan kaikkea vuokseni.