Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole puolisoa, mutta kavereiden miesten mielestä olen täydellinen!
Mulla on kanssa ollut aina tää sama! Ei ne koskaan sitä kerro mutta kuulen kato niiden ajatukset. Sit kysyt että miten? Arvasin, no mä kerron. Mä katson niitä ja sitten ne hymyilee mulle. Siittä katos tiedän. Pieni vinkki teille muillekin. Tykkään aina jakaa hyviä ajatuksia, kivaa peffaperjantaita ihanat!
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani, toivottavasti sait kolmatta erää💔
Tanskalainen tuore tutkimus osoittaa että rokote-erissä oli suurta vaihtelua, josta olivat tietoisia sekä valmistaja että maiden päättävät elimet.
Yhdessä erässä riski vakavaan haittavaikutukseen on 1/20n toisessa 1/1000 ja kolmannessa lähellä nollaa(tosin data on puutteellinen tuon erän kohdalla).
Tutkimus koskee Euroopassa valmistettuja rokotteita.
Tää on kyllä kylmäävä tieto. THL:ko Suomessa säilyttää tiedot siitä mitä erää sai? Vai onko tieto OmaKannassa? Mistä tän voi tarkistaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä päivä on kyllä perseestä.
Ei. Pimpistä enemmän. Pimp it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pyytänyt anteeksi tuttavapiiriisi kuuluvalta rokottamattomalta, jota haukuit kulkutautimyönteiseksi, folioksi ja salaliittoteoreetikoksi?
Tykkään näistä sanoista. Miksi pitäisi pyytää anteeksi?
Juuri näin. Varmasti on ansainnut haukkunsa ja tuskin tuollaiset on mitään tuttavia ollutkaan.
Otathan/ otattehan huomioon, että toisilla on olleet vahvat ammattiin liittyvät eettiset syyt kontaktien rajoittamiseen korona- aikana. Mihin itse törmäsin oli se, että kolikot, joilla maksettin jokin kirppariostos olivat juuri pestyt ja vielä kuumat.
Kontaktien rajoitus perustui keskiaikaisiin keinoihin ja vanhentuneisiin tutkimuksiin, ei tieteeseen. Kyse oli poliittisesta päätöksestä. Eettisiä ja kaikkia muitakin tottelevaisia ihmisiä harhaanjohdettiin tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pyytänyt anteeksi tuttavapiiriisi kuuluvalta rokottamattomalta, jota haukuit kulkutautimyönteiseksi, folioksi ja salaliittoteoreetikoksi?
Mikäs ihmeen yhdeksäs pyörä siellä oikein utelee?
Ei se. Arvaa muru uusiks. Pistän silmät kiinni. No nyt, nyt sä voit aloittaa. Jännää!
Little Boy: How do you spell cuck?
Grown Man: A-d-a-m-2-2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään näistä sanoista. Miksi pitäisi pyytää anteeksi?
Juuri näin. Varmasti on ansainnut haukkunsa ja tuskin tuollaiset on mitään tuttavia ollutkaan.
Otathan/ otattehan huomioon, että toisilla on olleet vahvat ammattiin liittyvät eettiset syyt kontaktien rajoittamiseen korona- aikana. Mihin itse törmäsin oli se, että kolikot, joilla maksettin jokin kirppariostos olivat juuri pestyt ja vielä kuumat.
Tuo käteisen pelkääminen oli hulluus vailla vertaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa ollut aina tää sama! Ei ne koskaan sitä kerro mutta kuulen kato niiden ajatukset. Sit kysyt että miten? Arvasin, no mä kerron. Mä katson niitä ja sitten ne hymyilee mulle. Siittä katos tiedän. Pieni vinkki teille muillekin. Tykkään aina jakaa hyviä ajatuksia, kivaa peffaperjantaita ihanat!
No ei mullekaan kukaan suoraan noin sano, sehän olisi vähän outoa (tai riippuu tietty tilanteesta), mutta selän takaa kavereiltani olen kuullut mitä on puhuttu. :)
Kuulen selän takaa aika paljonkin kaikkea hyvää itsestäni ja saan muutenkin kivaa kohtelua ja apua ym., mikä on varmaan suojannut minäkuvan totaaliselta rösähtämiseltä. Elinpiiristäni saadun palautteen mukaan (kavereiden miehet, kavereiden veljet, omien veljeni kaverit ym.) olen tullut siihen tulokseen, että olen vain yksinkertaisesti ihastunut aivan vääriin tyyppeihin.
Hohhuijaa ja rokotteen.... nytkö kaikki ketjun koronadenialistit alkavat jauhamaan disinformaatiotaan. On tämä yksi ketju anna kaikkien järkeviä sanoneen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se. Arvaa muru uusiks. Pistän silmät kiinni. No nyt, nyt sä voit aloittaa. Jännää!
Olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskalainen tuore tutkimus osoittaa että rokote-erissä oli suurta vaihtelua, josta olivat tietoisia sekä valmistaja että maiden päättävät elimet.
Yhdessä erässä riski vakavaan haittavaikutukseen on 1/20n toisessa 1/1000 ja kolmannessa lähellä nollaa(tosin data on puutteellinen tuon erän kohdalla).
Tää on kyllä kylmäävä tieto. THL:ko Suomessa säilyttää tiedot siitä mitä erää sai? Vai onko tieto OmaKannassa? Mistä tän voi tarkistaa?
Soita terveyspalvelujen neuvontaan. Viimeksi siellä vastasi naisihminen joka innostui kertomaan kotoa opiskelemaan lähtemisestä ja siitä kuinka se jännitti. Hän muutti Ouluun koska lähti leuhkasti vain maailmalle. Kyllä se asia melkein tuli selväksi jos muistin enää kysyä. Mutta sitten ambulanssihenkilökunta ei ollu samaa mieltä asiasta. Että hyvä kun kysyin.
Kuuntelisin sydämen ääniä, tudum-tudum
Vierailija kirjoitti:
Hohhuijaa ja rokotteen.... nytkö kaikki ketjun koronadenialistit alkavat jauhamaan disinformaatiotaan. On tämä yksi ketju anna kaikkien järkeviä sanoneen....
Ymmärrätkö kuinka pohjattoman nolo olet? Näytät tyhmyytesi ja vielä kuvittelet olevasi oikeassa??? Sinuna olisin hiljaa ja häpeissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita terveyspalvelujen neuvontaan. Viimeksi siellä vastasi naisihminen joka innostui kertomaan kotoa opiskelemaan lähtemisestä ja siitä kuinka se jännitti. Hän muutti Ouluun koska lähti leuhkasti vain maailmalle. Kyllä se asia melkein tuli selväksi jos muistin enää kysyä. Mutta sitten ambulanssihenkilökunta ei ollu samaa mieltä asiasta. Että hyvä kun kysyin.
Kuulostaa perus Oululaiselta/lähialueelta olevalta. Mitä voi odottaa kun on paska kaupunni. Hulluksihan sieltä vain voi tulla.
Miksi joku jää aivoihin eikä mene pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mullekaan kukaan suoraan noin sano, sehän olisi vähän outoa (tai riippuu tietty tilanteesta), mutta selän takaa kavereiltani olen kuullut mitä on puhuttu. :)
Kuulen selän takaa aika paljonkin kaikkea hyvää itsestäni ja saan muutenkin kivaa kohtelua ja apua ym., mikä on varmaan suojannut minäkuvan totaaliselta rösähtämiseltä. Elinpiiristäni saadun palautteen mukaan (kavereiden miehet, kavereiden veljet, omien veljeni kaverit ym.) olen tullut siihen tulokseen, että olen vain yksinkertaisesti ihastunut aivan vääriin tyyppeihin.
Eikä. Ja aivan varmasti! Vitsi mikä tuuri sulla on ollu koko elämäsi ajan. Mulla ei kato ole ollut ollenkaan. Että en ymmärrä miksi olisin huonompi kuin esimerkiksi varsinkin sinä. No kaikki mystisyys ei aina selviä. Kivaa iltaa rakas!
Tein pari varovaista lähestymistä sun suuntaan. Reagoit niihin hyvin ystävällisesti mutta vieläkin varovaisemmin. Tähän se varmaan sitten jää. En halua tungetella. Olet ihana 🥹 Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sekaisin.
No sä sekoitit mun maailman rakkaani. LOL. Höpsö ihana sinä siellä missä v i t t u oletkin. Ei jaksa.