Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikki:
Jos parinvalinta olisi työhakuprosessi, suosittelisiko puolisosi sinua?
Entä jos ei ole suosittelijoita?
Eihän se välttämätöntä ole, kun on oikein hyvä hakija. 😊
Vierailija kirjoitti:
Surettaa, kun Alkosta ei pysty woltata.
Ai kauhea mikä tragedia.
Pääsisinkö sulle töihin? En pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surettaa, kun Alkosta ei pysty woltata.
Eikö jalat kanna?
Sit soita 112.
Enkä varsinkaan saisi paikkaa (rinnallasi). 😥
Mä pistin välit poikki sen takia, et en vaan kestänyt sitä sun kylmää kohtelua. En tiedä mitä ajatella, en oikein ymmärrä mitä tapahtu oikeasti sun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikki:
Ei, lasteni äiti ei koskaan sano mitään positiivista minusta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinkö sulle töihin? En pääsisi.
Se mies pääsisi aina. Voisin ylistää enemmänkin, mut jääköön nyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle saunan raikkaat terveiset - halaus ja suukot
Just katoin livenä j karjalainen, mies jolle ei koskaan tapahdu mitään. Pusu.
Nyt huijaat! Kuuntelin tän kappaleen alkuviikosta! Nyt hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikki:
Olen eronnut.
Exäni antaisi hyvät suositukset tervettä elämää elävälle ja vastuuntuntoiselle ehdokkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä pistin välit poikki sen takia, et en vaan kestänyt sitä sun kylmää kohtelua. En tiedä mitä ajatella, en oikein ymmärrä mitä tapahtu oikeasti sun puolelta.
Niin no olisithan sä voinut tietenkin kysyä mutta no. Et sitten koskaan kysyny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pyytänyt anteeksi tuttavapiiriisi kuuluvalta rokottamattomalta, jota haukuit kulkutautimyönteiseksi, folioksi ja salaliittoteoreetikoksi?
Tykkään näistä sanoista. Miksi pitäisi pyytää anteeksi?
Juuri näin. Varmasti on ansainnut haukkunsa ja tuskin tuollaiset on mitään tuttavia ollutkaan.
Mulla ei ole puolisoa, mutta kavereiden miesten mielestä olen täydellinen!
Tämä päivä on kyllä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta nähdä ensisijaisesti biksuissa vaan nähdä ylipäänsä koko ihmistä
Biksuissa täällä kuitenkin nyt olen 🙈👙🙈
Thank God on suojaisa piha.Aijaa? ;)
Turha kurkistella pensaiden tai puiden takaa. Rekisteröin välittömästi stalkkaajat. 😜
Mistä lurkistelet? 🧐
Nyt tulin välillä sisälle kun isoimmat kärpäset mitä koskaan olen nähnyt ( nauraa) , ruskeankirjavin siivin aloittivat pörräämisen ilta- auringossa. Seuraavalle istunnolle laitan jo jotain päälleni.
Rakkaani, toivottavasti sait kolmatta erää💔
Tanskalainen tuore tutkimus osoittaa että rokote-erissä oli suurta vaihtelua, josta olivat tietoisia sekä valmistaja että maiden päättävät elimet.
Yhdessä erässä riski vakavaan haittavaikutukseen on 1/20n toisessa 1/1000 ja kolmannessa lähellä nollaa(tosin data on puutteellinen tuon erän kohdalla).
Tutkimus koskee Euroopassa valmistettuja rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pyytänyt anteeksi tuttavapiiriisi kuuluvalta rokottamattomalta, jota haukuit kulkutautimyönteiseksi, folioksi ja salaliittoteoreetikoksi?
Mikäs ihmeen yhdeksäs pyörä siellä oikein utelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään näistä sanoista. Miksi pitäisi pyytää anteeksi?
Juuri näin. Varmasti on ansainnut haukkunsa ja tuskin tuollaiset on mitään tuttavia ollutkaan.
No niinpä! Just hain lähikaupasta maitoa. Täytyy keitellä kahvia. Milloinkohan saisi rauhassa kirjoittaa. Tai vaikkapa piirtää. Mitäs sulle muuten elämään kuuluu että onko kumppania tai lapsia tai elämäniloa tai muuta sellaista yleishyödyllistä? Vai ootko ihan tyhjä ja down ja itsaria tekemässä sinäkin? Tai jotakin muuta esimerkiksi?
Puoliso ei suosittelisi minua kenellekään, koska minussa on se vika, että saatan rakastua johonkuhun muuhun. Tai sitten sillä riskillä.