Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pyytänyt anteeksi tuttavapiiriisi kuuluvalta rokottamattomalta, jota haukuit kulkutautimyönteiseksi, folioksi ja salaliittoteoreetikoksi?
Tykkään näistä sanoista. Miksi pitäisi pyytää anteeksi?
Juuri näin. Varmasti on ansainnut haukkunsa ja tuskin tuollaiset on mitään tuttavia ollutkaan.
Otathan/ otattehan huomioon, että toisilla on olleet vahvat ammattiin liittyvät eettiset syyt kontaktien rajoittamiseen korona- aikana. Mihin itse törmäsin oli se, että kolikot, joilla maksettin jokin kirppariostos olivat juuri pestyt ja vielä kuumat.
Kontaktien rajoitus perustui keskiaikaisiin keinoihin ja vanhentuneisiin tutkimuksiin, ei tieteeseen. Kyse oli poliittisesta päätöksestä. Eettisiä ja kaikkia muitakin tottelevaisia ihmisiä harhaanjohdettiin tarkoituksella.
Höpön löpöä. Kuolleisuus oli suurinta läpi maapallon pandemian jyllätessä ensin täydellä voimalla. Olet ehkä unohtanut. Kyllä rokotteet estivät tarttumissta ja lievensivät oireita, vaikka koronaan lopulta olisikin sairastunut.
Olisitko halunnut kuolla ensimmäisten joukossa?
Ja tää keskustelu voi mun puolesta siirtyä pois kaipauksesta. En kaipaa koronaa enkä mitään siihen liittyvää. Mee meuhkaa muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku jää aivoihin eikä mene pois
Loiset jää, vaikee hätistää.
Niin onko ryhdyttävä ajattelemaan häntä loisena. Loisena jota häätää pois. Ap
Joutunee elämään sovussa loistensa kanssa.
Niin se on varmaan paras, sillä tiellä jo tarpomassa 👣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole puolisoa, mutta kavereiden miesten mielestä olen täydellinen!
Mulla on kanssa ollut aina tää sama! Ei ne koskaan sitä kerro mutta kuulen kato niiden ajatukset. Sit kysyt että miten? Arvasin, no mä kerron. Mä katson niitä ja sitten ne hymyilee mulle. Siittä katos tiedän. Pieni vinkki teille muillekin. Tykkään aina jakaa hyviä ajatuksia, kivaa peffaperjantaita ihanat!
No ei mullekaan kukaan suoraan noin sano, sehän olisi vähän outoa (tai riippuu tietty tilanteesta), mutta selän takaa kavereiltani olen kuullut mitä on puhuttu. :)
Kuulen selän takaa aika paljonkin kaikkea hyvää itsestäni ja saan muutenkin kivaa kohtelua ja apua ym., mikä on varmaan suojannut minäkuvan totaaliselta rösähtämiseltä. Elinpiiristäni saadun palautteen mukaan (kavereiden miehet, kavereiden veljet, omien veljeni kaverit ym.) olen tullut siihen tulokseen, että olen vain yksinkertaisesti ihastunut aivan vääriin tyyppeihin.
Eikä. Ja aivan varmasti! Vitsi mikä tuuri sulla on ollu koko elämäsi ajan. Mulla ei kato ole ollut ollenkaan. Että en ymmärrä miksi olisin huonompi kuin esimerkiksi varsinkin sinä. No kaikki mystisyys ei aina selviä. Kivaa iltaa rakas!
Romanttisessa rakkaudessa ei ole kyllä ollut tuuria laisinkaan, mutta noin muutoin olen kyllä saanut paljon rakkautta - ja vähintään yhtälailla sitä muille antanut..
Eli enpä tiedä kuinka paljon on tuurista kiinni, vaikka eihän elämä ole aina reilua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Niin tämä. Tulee yksi verrattain neutraali viesti ja taas unelmoidaan.
Lokki Joonatan. Lentelet mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pyytänyt anteeksi tuttavapiiriisi kuuluvalta rokottamattomalta, jota haukuit kulkutautimyönteiseksi, folioksi ja salaliittoteoreetikoksi?
Tykkään näistä sanoista. Miksi pitäisi pyytää anteeksi?
Juuri näin. Varmasti on ansainnut haukkunsa ja tuskin tuollaiset on mitään tuttavia ollutkaan.
Otathan/ otattehan huomioon, että toisilla on olleet vahvat ammattiin liittyvät eettiset syyt kontaktien rajoittamiseen korona- aikana. Mihin itse törmäsin oli se, että kolikot, joilla maksettin jokin kirppariostos olivat juuri pestyt ja vielä kuumat.
Tuo käteisen pelkääminen oli hulluus vailla vertaa!
Siis en mä pelännyt vaan yllätyin kun sen antaja kertoi pesseensä ne kolikot ja ne toden totta oli kuumat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pistin välit poikki sen takia, et en vaan kestänyt sitä sun kylmää kohtelua. En tiedä mitä ajatella, en oikein ymmärrä mitä tapahtu oikeasti sun puolelta.
Niin no olisithan sä voinut tietenkin kysyä mutta no. Et sitten koskaan kysyny.
Mitäs ihmeen passiivis-aggressiivista manipulointia tuollainen käytös on? Ei varmasti kannata kysyä yhtään mitään vaan jatkaa matkaa, jos henkilö heittäytyy tylyksi ja kylmäksi, muttei saa itse sanottua syytä, ihan kysymättä. Ei kai nyt kukaan halua suhdetta em. tavalla käyttäytyvän henkilön kanssa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta. M to E.
Ei multa, honey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiset jää, vaikee hätistää.
Niin onko ryhdyttävä ajattelemaan häntä loisena. Loisena jota häätää pois. Ap
Joutunee elämään sovussa loistensa kanssa.
Mitä jos mielikuvaharjoittelee päivittäin, että pesee kaikki aivoyhteydet täysin puhtaiksi yksi osa kerrallaan. Pienellä aivojen puhdistukseen tarkoitetulla pesuaineella ja harjalla niin että loppujen lopuksi kaikki muistot ja merkitykset on pesty pois. Pikku aivojen siistijä tehny hyvää työtä ja lopuksi kaikki on poissa. Ei yhtään kaivatun tunnisteella tallattua polkua koko synapsikentässä.
Vierailija kirjoitti:
Pistä lokille viesti.
Varmaan ihan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä lokille viesti.
Varmaan ihan sivusta.
Lokitat viestiä sivusta?
Olisiko rakkaani nyt sen kokovartalohieronnan aika?
Miten olis pikapano? Sille yhelle varatulle äijän käppänälle. 💕
Gallup:
Olen ottanut muutaman,
Joo
Ei kuulu tapoihin
Miisagirl kirjoitti:
Miten olis pikapano? Sille yhelle varatulle äijän käppänälle. 💕
Miten pikaisen Miisa haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta. M to E.
No juuri näin. Sitä olen yrittänyt kertoa aika pitkään jo. Sinä voit nyt jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko rakkaani nyt sen kokovartalohieronnan aika?
Pistä tulemaan
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Olen ottanut muutaman,
Joo
Ei kuulu tapoihin
? En oo mitää ottanu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä lokille viesti.
Varmaan ihan sivusta.