Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
6981/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nolona, häpeissäni, ymmälläni, ihmeissäni, loukkaantunut, vihainenkin.

Vierailija
6982/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sekaisin.

No sä sekoitit mun maailman rakkaani. LOL. Höpsö ihana sinä siellä missä v i t t u oletkin. Ei jaksa.

😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että osa viesteistä ilmestyy näkyväksi tähän ketjuun vasta useiden minuuttien kuluttua niiden lähettämisestä. Erikoista.

Vierailija
6984/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudesta hankinnasta.

Vierailija
6985/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilostunut, yllättynyt, odottanut, herkistynyt.

Vierailija
6986/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin sydämen ääniä, tudum-tudum

Ihan hyvä nimittäin joskus kun sydän kuulkaa hakkaa täysillä ja jättää pari välistä niin se rauhoittuu jopa niin paljon että sitä ei enää edes tunne itse. Laisinkaan. Ei olossaan eikä kädellään. Olo on voimaton ja vetelä tai jännittynyt ja tärisevä ja alkaa kuorruttua vielä pelkoajatuksilla siitä kuolenkohan minäkin nyt? Apua, mitähän nyt tapahtuu? Jne. Lisäksi vielä vahva tunne siitä että nyt minä kuolen. Ja sit taas kaikkea sikin sokin ja sieltä tuota ja tuolta sitä jne. Ei varmaan saa selvää mutta kutakuinkin aivan v i t u n kamalaa ja järkyttävää.

Vierailija
6987/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaani, toivottavasti sait kolmatta erää💔

Tanskalainen tuore tutkimus osoittaa että rokote-erissä oli suurta vaihtelua, josta olivat tietoisia sekä valmistaja että maiden päättävät elimet.

Yhdessä erässä riski vakavaan haittavaikutukseen on 1/20n toisessa 1/1000 ja kolmannessa lähellä nollaa(tosin data on puutteellinen tuon erän kohdalla).

Tutkimus koskee Euroopassa valmistettuja rokotteita.

Tää on kyllä kylmäävä tieto. THL:ko Suomessa säilyttää tiedot siitä mitä erää sai? Vai onko tieto OmaKannassa? Mistä tän voi tarkistaa?

Soita terveyspalvelujen neuvontaan. Viimeksi siellä vastasi naisihminen joka innostui kertomaan kotoa opiskelemaan lähtemisestä ja siitä kuinka se jännitti. Hän muutti Ouluun koska lähti leuhkasti vain maailmalle. Kyllä se asia melkein tuli selväksi jos muistin enää kysyä. Mutta sitten ambulanssihenkilökunta ei ollu samaa mieltä asiasta. Että hyvä kun kysyin.

Kuulostaa perus Oululaiselta/lähialueelta olevalta. Mitä voi odottaa kun on paska kaupunni. Hulluksihan sieltä vain voi tulla.

Nyt se oli täällä päin ja välillä muualla että ei syytetä nyt Oulua kun hän katsos lähti sinne opiskelemaan. Se oli jännittävää ja hän oli paniikissa että kuinka hän pärjää nuori ihminen. Hellyyttävä naisihminen. Mulla nyt oli vähän eri tilanne mutta no. Niin no.

Vierailija
6988/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku jää aivoihin eikä mene pois

Älä kysy. En osaa vastata.

Vierailija
6989/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöivän tunteita vol 1 kirjoitti:

Olen ollut nolona, häpeissäni, ymmälläni, ihmeissäni, loukkaantunut, vihainenkin.

Saa olla. Kaikki tunteet ovat muru sallittuja. Nyt lähdetään kyllä menee täältä.

Vierailija
6990/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loiset jää, vaikee hätistää.

Vierailija
6991/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että osa viesteistä ilmestyy näkyväksi tähän ketjuun vasta useiden minuuttien kuluttua niiden lähettämisestä. Erikoista.

Nimenomaan elämä on!

Vierailija
6992/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivä on kyllä perseestä.

Kerta kaikkiaan. Juuri sieltä, syvimmästä onkalosta.

Vierailija
6993/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivänpaahtimeni on uusinta hottii.

Vierailija
6994/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Oikeammin sain lahjaksi. Nyt v i t u t t a a sillä aina kannattaisi kysyä ensin tykkäätkö. No okei, mä voin vähän tykätä. Ehkäpä. Kai se on pakko sitten.

Vierailija
6995/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onko ryhdyttävä ajattelemaan häntä loisena. Loisena jota häätää pois. Ap

Vierailija
6996/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki:

Jos parinvalinta olisi työhakuprosessi, suosittelisiko puolisosi sinua?

Taitaisi fiksuna pitää lärvinsä kii.

Vierailija
6997/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tahmatassuineen pitää kiinni kuin viimeistä päivää.

Vierailija
6998/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskalainen tuore tutkimus osoittaa että rokote-erissä oli suurta vaihtelua, josta olivat tietoisia sekä valmistaja että maiden päättävät elimet.

Yhdessä erässä riski vakavaan haittavaikutukseen on 1/20n toisessa 1/1000 ja kolmannessa lähellä nollaa(tosin data on puutteellinen tuon erän kohdalla).

Tää on kyllä kylmäävä tieto. THL:ko Suomessa säilyttää tiedot siitä mitä erää sai? Vai onko tieto OmaKannassa? Mistä tän voi tarkistaa?

Soita terveyspalvelujen neuvontaan. Viimeksi siellä vastasi naisihminen joka innostui kertomaan kotoa opiskelemaan lähtemisestä ja siitä kuinka se jännitti. Hän muutti Ouluun koska lähti leuhkasti vain maailmalle. Kyllä se asia melkein tuli selväksi jos muistin enää kysyä. Mutta sitten ambulanssihenkilökunta ei ollu samaa mieltä asiasta. Että hyvä kun kysyin.

Kuulostaa perus Oululaiselta/lähialueelta olevalta. Mitä voi odottaa kun on paska kaupunni. Hulluksihan sieltä vain voi tulla.

Nyt se oli täällä päin ja välillä muualla että ei syytetä nyt Oulua kun hän katsos lähti sinne opiskelemaan. Se oli jännittävää ja hän oli paniikissa että kuinka hän pärjää nuori ihminen. Hellyyttävä naisihminen. Mulla nyt oli vähän eri tilanne mutta no. Niin no.

Mitäs oikeen lähti... Järkihän siinä reissussa sitten näytti lähtevän.

Vierailija
6999/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onko ryhdyttävä ajattelemaan häntä loisena. Loisena jota häätää pois. Ap

Joutunee elämään sovussa loistensa kanssa.

Vierailija
7000/12534 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oikeen lähti... Järkihän siinä reissussa sitten näytti lähtevän.

Reppureissaajathan nyt ovat tietysti täysin oma lajikkeensa.

Ketju on lukittu.