Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Läähätän ja läkähdyn. Ei ole soranlapiointikelit ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle aurinkoista ja kivaa aamupäivää.. Halaus ja suukko. On kiva fiilis kun tietää kohta pääsevänsä kesälaitumille. Viimeinen työviikko menossa...jaksaa.. jaksaa! Kuinkas sulla?
En muistanut kysyä kun viimeksi nähtiin.
Same.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua ihana H.
Kuka olet sinä H: n kaipaaja vai onko täällä montaki eri tyyppiä joka laittaa aina H:lle kivoja viestejä?
Paljasta itsesi!
Kerran jopa kävelimme vierekkäin, olisithan voinut jäädä esim. juttelemaan. Olet erikoinen tapaus. Toisaalta niin olen kyllä minäkin. Mutta nostan tuon hetken, koska silloin siinä ei ollut ketään muuta ihme kyllä. Sekin meni... mitä väliä? En tiedä, mutta tuntuu etten ole edes hyvän päivän tuttu sinulle, nekin on ranking listalla korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitpa viestiä mulle, että kaipaat.
Voisinpa laittaa, kaipaan kyllä.
-esto
Mies, kaipaan nyt läsnäoloasi ja temppujasi, joilla sait minut nauramaan ja hyvälle tuulelle. Olisitpa tässä :).
t. nainen kuuman kesäauringon alta
😘 to the one who is still my favorite "what if".
Päiväterkut seksikkäälle Tiinalle!
Iltapäivähalaus ja suukot kaivatulle!
Kaikki luettu, siis kaikki mitä tapahtunut ja mitä on keskusteltu veljen ja silloisen läheisen ystävän kanssa. Lopputulemana lähinnä vihainen olo, jos yritän miettiä miksi niin varmaan vaan koko asiaa kohtaan? Siis tuota, että tuli tunteita jotain niin turhaa tyyppiä kohtaan ja jäi niihin jumimaan.
Ainoa lohtu on, että vaikka minä menetin paljon aikaa, niin hän menetti jotain paljon enemmän.
(Ja ei en rakasta kuten tekstistä voi lukea, mutta olisin rakastanut)
iglu