Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Olet vissiin lomalla. Koskahan näen sinua seuraavan kerran.
Ainutlaatuiselle tyypille kirjoitti:
Tajusin juuri, että en ole toivottanut sinulle vielä hyvää kesää ja lomaa! Nauti ja muista huolehtia nesteytyksestä!🦄😽
Hyvä kun muistutit. En minäkään sinulle. Mitä!!!
Miten tämä on mahdollista, kun kuitenkin ajattelen sua niin usein. No, parempi myöhään kuin ei ollenkaan.
Toivon sinulle hyvää kesää ja lomaa! Näin. Nyt se on sanottu.
Nautitaan! Nesteytystä tietenkään unohtamatta.
Pahoin kyllä pelkään, että ainakin pieni osa kesästä kuluu sun kaipailuun...voi..voi 🦄😽
-ehkä sivusta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestit, kun sinusta siltä tuntuu ja tarvitset sitä.
Joskus on muuten hyvä ottaa etäisyyttä omiin sekaviin tunteisiin ja niihin liittyviin ihmisiin.
Totta tuokin. Saisipa itsekin etäisyyttä. Ottamalla se ei onnistu.
Molemmat tietää, sinä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Virtaa viimeiseen viikkoon!
Kiitos. Vastaanotettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kiinnostanutkaan sittenkään vai?
On paljon miettimistä asian kanssa.
Sivusta, mutta uskon tämän pitävän paikkaansa oman kaivattuni kanssa. Minkälaisia ajatuksia sulla on ajateltavana?
Laittaako hän riittävästi suolaa nakkikeittoon, onko halukas kantamaan itse vastuun itsestään ja omasta onnestaan, pitääkö kaiken kotona olla hänen mielensä mukaista, salliiko itselleen etuoikeuksia, joita muille ei salli ja selittääkö itselleen kaiken oikeutetuksi? Riittääkö itselleen, vai hakeeko kaikella toiminnallaan arvostusta ja hyväksyntää muilta? Suuttuuko tuolille jätetyistä vaatteista? Oikutteleeko? Onko riittävän älykäs ollakseen vertailematta?
Et taida tuntea häntä kovin hyvin? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtaa viimeiseen viikkoon!
Kiitos. Vastaanotettu!
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, mutta uskon tämän pitävän paikkaansa oman kaivattuni kanssa. Minkälaisia ajatuksia sulla on ajateltavana?
Laittaako hän riittävästi suolaa nakkikeittoon, onko halukas kantamaan itse vastuun itsestään ja omasta onnestaan, pitääkö kaiken kotona olla hänen mielensä mukaista, salliiko itselleen etuoikeuksia, joita muille ei salli ja selittääkö itselleen kaiken oikeutetuksi? Riittääkö itselleen, vai hakeeko kaikella toiminnallaan arvostusta ja hyväksyntää muilta? Suuttuuko tuolille jätetyistä vaatteista? Oikutteleeko? Onko riittävän älykäs ollakseen vertailematta?
Hyviä kysymyksiä, jotka voivat parhaimmillaan käydä tarpeettomiksi, kun on elänyt riittävän kauan parisuhteessa...
Vierailija kirjoitti:
Viestit, kun sinusta siltä tuntuu ja tarvitset sitä.
Lämmin pitkä halaus ja suukko unelmieni naiselle 🤗😘
Amorin nuolesta osuman sain 5.5.2021 ja sinun katsettasi ajatuksissani hain...
Hetken annoit vaivihkaa. Ei, en aio unohtaa.
Peili. Ootkohan vielä mun heili...
Minä 🧡 sinua.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin pitkä halaus ja suukko unelmieni naiselle 🤗😘
Kiitos. Halaus ja suukkonen
takaisin. 🤗😘
Ikävä on. Ei voi mitään ja voihan perä, kun ikävä jää. M->E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntilanteeni välillä ahdistaa ja kaipa siinä on elementtejä, joiden pitäisikin ahdistaa. Parhaani mukaan kuitenkin työstän vaikeita tunteita ja tehdä elämässäni hyviä valintoja. Tämä ei johdu sinusta mutta luulen osittain ihastuneeni sinuun siksi, että vaikutat oikealta valinnalta. Se on jo klisee mutta oikeasti saat mut haluamaan olla parempi ihminen.
Minä pyrin saamaan kiltit tytöt haluamaan olla vähän tuhmempia kuin ovat, joten ohi.
Yhtä oleellinen kommentti kuin edellinenkin, mutta olen aina arvostanut miehiä, jotka eivät yritä painaa muita ihmisiä alas yrittääkseen näyttää isommilta kuin ovatkaan.
Olet edelleen ihana💙
Vanhemmalle herrasmiehelle samaan työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kysymyksiä, jotka voivat parhaimmillaan käydä tarpeettomiksi, kun on elänyt riittävän kauan parisuhteessa...
Eihän siihen parisuhdetta tarvitse, että oppii tuntemaan toista ihmistä. Mutta aiemmista parisuhteista on toki hyötyä, kun miettii, onko toinen sellainen, jonka kanssa lähtisi kokeilemaan parisuhdetta.