Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin pitkä halaus ja suukko unelmieni naiselle 🤗😘
Kiitos. Halaus ja suukkonen
takaisin. 🤗😘
Kiitos 🤗😘
On sen verran ikävä, että täytyy käydä täällä häiritsemässä päivääsi varmaan liian usein 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että sulla on niin valloittava hymy. Harmi, että katsoit liian kauan. Harmi, että uskoin, että tästä voisi tulla jotakin.
Harmi, että tulit tuohon lopputulokseen ilman, että otit asiasta oikeasti selvää.
Kyä mää otin sen, minkä pystyin. Enempää en voi ottaa selvää.
Ainutlaatuiselle tyypille kirjoitti:
Tajusin juuri, että en ole toivottanut sinulle vielä hyvää kesää ja lomaa! Nauti ja muista huolehtia nesteytyksestä!🦄😽
Myöhäistä se enään on ku kesä on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kiinnostanutkaan sittenkään vai?
On paljon miettimistä asian kanssa.
Sivusta, mutta uskon tämän pitävän paikkaansa oman kaivattuni kanssa. Minkälaisia ajatuksia sulla on ajateltavana?
Laittaako hän riittävästi suolaa nakkikeittoon, onko halukas kantamaan itse vastuun itsestään ja omasta onnestaan, pitääkö kaiken kotona olla hänen mielensä mukaista, salliiko itselleen etuoikeuksia, joita muille ei salli ja selittääkö itselleen kaiken oikeutetuksi? Riittääkö itselleen, vai hakeeko kaikella toiminnallaan arvostusta ja hyväksyntää muilta? Suuttuuko tuolille jätetyistä vaatteista? Oikutteleeko? Onko riittävän älykäs ollakseen vertailematta?
Nuo on erittäin hyviä kysymyksiä. Mullekin on jäänyt arpia menneistä suhteista.
Tällaisiin kysymyksiin löytää parhaiten vastauksia tutustumalla ihmiseen. Itse laitan suolaa nakkikeittoon sen verran, että jotkut voisi sanoa sitä jopa liiaksi.
Käynkö koskaan ajatuksissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntilanteeni välillä ahdistaa ja kaipa siinä on elementtejä, joiden pitäisikin ahdistaa. Parhaani mukaan kuitenkin työstän vaikeita tunteita ja tehdä elämässäni hyviä valintoja. Tämä ei johdu sinusta mutta luulen osittain ihastuneeni sinuun siksi, että vaikutat oikealta valinnalta. Se on jo klisee mutta oikeasti saat mut haluamaan olla parempi ihminen.
Minä pyrin saamaan kiltit tytöt haluamaan olla vähän tuhmempia kuin ovat, joten ohi.
Ookke, Tomi. Täällä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Käynkö koskaan ajatuksissasi?
Asut vuokraa maksamatta mun päässä, hyväkäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin pitkä halaus ja suukko unelmieni naiselle 🤗😘
Kiitos. Halaus ja suukkonen
takaisin. 🤗😘Kiitos 🤗😘
On sen verran ikävä, että täytyy käydä täällä häiritsemässä päivääsi varmaan liian usein 💕Totta. 🤗😘 Sun vikaa kaikki!
Sekin, että käyn täällä ikävöimässä pienesti liian paljon. 💕
🤗🤗🤗😘😘😘💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikeitto porisemassa.
Minä tein makkarakeittoa.
Täällä valmistui jauhelihakeitto
Ei mammat näin. Ensin aamupuuro yhdessä proteiinin kanssa ja sitten vasta lounas.
Vierailija kirjoitti:
Ei mammat näin. Ensin aamupuuro yhdessä proteiinin kanssa ja sitten vasta lounas.
Söin just kaurapuuron ja rahkan, kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just kaurapuuron ja rahkan, kelpaako?
Kelpaa. Mun pitäis kyllä laihduttaa.
Mä voin mä viedä maailman ympäri sut,
Mun kaa sul on aina synttärit boo,
Ja nää kaikki tunteet yllätti mut,
Jou helv ei jaksa enää
Huomenta pilvenhattara. Oot kaukana.
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle
Lähetän terveiset himoitsemilleni naisille.
Vierailija kirjoitti:
Heidi, nähdäänkö? vaikka terdellä?
M
Täällä omalla olen iso salaatti ja kuplavesipullo edessä.
PikkuHeidi
Henna, rakastan tapaasi ilmaista asioita, se kuinka eläydyt asioihin on vaan minut valloittavaa. Esim. Aikuinen nainen sohvalta kuunneltuna ja katsottuna tuntui, että me oltais kuin paita ja peppu musan luomisprosessissa, jos elettäis yhdessä biisejä syntyis liukuhihnalta.
Harmi, että sulla on niin valloittava hymy. Harmi, että katsoit liian kauan. Harmi, että uskoin, että tästä voisi tulla jotakin.