Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Iso ikävä.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ikävä.
Ketä kaipaat?
Tipua
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luettu, siis kaikki mitä tapahtunut ja mitä on keskusteltu veljen ja silloisen läheisen ystävän kanssa. Lopputulemana lähinnä vihainen olo, jos yritän miettiä miksi niin varmaan vaan koko asiaa kohtaan? Siis tuota, että tuli tunteita jotain niin turhaa tyyppiä kohtaan ja jäi niihin jumimaan.
Ainoa lohtu on, että vaikka minä menetin paljon aikaa, niin hän menetti jotain paljon enemmän.
(Ja ei en rakasta kuten tekstistä voi lukea, mutta olisin rakastanut)
Kyllä sä rakastat jos rakastat. Jos et niin sitten et. Siinä ei mitkään jossittelut paina, tai olisin rakastanut-jutut. Mutta kuten huomata saattaa, rakkaus ei ole kaikille näköjään samanlaista , eikä varsinkaan jotain että mitään ei vaadittaisi.
Olisi ihana olla kaivattu. Vielä ihanampaa olisi olla rakastettu.
Voitais kävellä käsi kädessä väkijoukossa. Vain unelmissa.
Pilven läpi paiste on leppoisa, mutta kun aurinko porottaa kirkkaalta taivaalta, se on tulikuuma. Silloinkin ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita postilaatikkoon.
Posti käännetään pian toiseen osoitteeseen.
Kaivatulleni terkkuja,
iltaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luettu, siis kaikki mitä tapahtunut ja mitä on keskusteltu veljen ja silloisen läheisen ystävän kanssa. Lopputulemana lähinnä vihainen olo, jos yritän miettiä miksi niin varmaan vaan koko asiaa kohtaan? Siis tuota, että tuli tunteita jotain niin turhaa tyyppiä kohtaan ja jäi niihin jumimaan.
Ainoa lohtu on, että vaikka minä menetin paljon aikaa, niin hän menetti jotain paljon enemmän.
(Ja ei en rakasta kuten tekstistä voi lukea, mutta olisin rakastanut)
Kyllä sä rakastat jos rakastat. Jos et niin sitten et. Siinä ei mitkään jossittelut paina, tai olisin rakastanut-jutut. Mutta kuten huomata saattaa, rakkaus ei ole kaikille näköjään samanlaista , eikä varsinkaan jotain että mitään ei vaadittaisi.
Se on pitkälti tekoja ja valintoja, näkyy käytännössä. Sillä tavalla hän oli se joka menetti.
Voi ei, en halua ihastua suhun. 😅 Oliko pakko katsoa niin pitkään tänään.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita postilaatikkoon.
Posti käännetään pian toiseen osoitteeseen.
Sähköposti!?
Lukittu tosiketjukin meni sitten poistoon. Thanks, luin sitä. Moneskohan ketju sekin, missä ihastukselleni lähetin terveisiä. Mitäs sitten keksisi, kun ei soittaakaan voi.
Muuta mun luo. Ollaan yhdessä. <3
Ajattelitko silloin, että sinut olisi helpompi unohtaa, kun puukotat selkään?
Mun luona sopu sijaa antaa vaikka joskus vähän kiukuttaa. Siivosin sinua varten rakas. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua kiinnostanutkaan sittenkään vai?
On paljon miettimistä asian kanssa.
Sivusta, mutta uskon tämän pitävän paikkaansa oman kaivattuni kanssa. Minkälaisia ajatuksia sulla on ajateltavana?
Laittaako hän riittävästi suolaa nakkikeittoon, onko halukas kantamaan itse vastuun itsestään ja omasta onnestaan, pitääkö kaiken kotona olla hänen mielensä mukaista, salliiko itselleen etuoikeuksia, joita muille ei salli ja selittääkö itselleen kaiken oikeutetuksi? Riittääkö itselleen, vai hakeeko kaikella toiminnallaan arvostusta ja hyväksyntää muilta? Suuttuuko tuolille jätetyistä vaatteista? Oikutteleeko? Onko riittävän älykäs ollakseen vertailematta?
Hyviä kysymyksiä, jotka voivat parhaimmillaan käydä tarpeettomiksi, kun on elänyt riittävän kauan parisuhteessa...
Eihän siihen parisuhdetta tarvitse, että oppii tuntemaan toista ihmistä. Mutta aiemmista parisuhteista on toki hyötyä, kun miettii, onko toinen sellainen, jonka kanssa lähtisi kokeilemaan parisuhdetta.
Tarkoitin, että parhaimmillaan ihminen on oppinut aiemmassa tai useammassa parisuhteessa tekemään ainakin nakkikeiton ;) ja ehkä vähän muitakin taitoja, jotka helpottavat yhteiseloa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko silloin, että sinut olisi helpompi unohtaa, kun puukotat selkään?
Puukottamalla miten?
Vieläkin kaipaan vaikken täällä -Jose
P.s. Ois kiva nähdä viikonloppuna 😘 jäätyisin kyllä
Oon ennenkin törmännyt tuollaiseen mieheen, joka flirttailee ja antaa ymmärtää, että kiinnostaa, mutta kuitenkaan ei ole kiinnostunut. Mikä siinä on? Haluaa huomiota? Joku persoonallisuushäiriö vai mikä?
Jäähyn syy: estäminen. Mutta siitähän tässä oli kyse: sinä torjuit. 🥳