Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
6101/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset (yleensä naisten vaiva), jos teillä on raudat matalalla niin syökää lihaa. Punaista lihaa, vaikka muutaman viikon joka päivä, kyllä se rauta alkaa siitä imeytymään. Se on niin yksinkertaista. Ei sata vuotta sitten pystytty mittailemaan mitään, eikä ollut rautalisiä. Nyt se terve järki käyttöön, haloo. Eikä sitä tartte edes mittailla, jos heikottaa niin syö paremmin ja katsoo helpottaako olo. Ihmetyttää tää nykymeno.

En syö lihaa juuri koskaan, kaikki arvot olleet aina loistavat

Hyvä juttu. Monesti törmää vaan somessa miten naiset kertoo matalista rauta-arvoista ja ihmettelee mikä auttaisi. Monet näistä vielä kasvissyöjiä tai syö hyvin vähän lihaa/kananmunia etc. Siinä vaan on se, että kasvisten rauta ei imeydy yhtä tehokkaasti kuin lihassa oleva hemirauta. Tähän kun lisätään jotain rautoja kuluttavaa kuten imetys, runsaat kuukautiset, jatkuvan alko käyttö, stressi tms, niin varmasti on ongelmia. Eli pitäis tarkastella kokonaisuutta.

Vierailija
6102/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella söpö kun lagitat puhuessasi. 🥰😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa sinut joskus mukaan marjastamaan 😊

Harmi ettei tänä(kään) kesänä, mutta ensi kesänä olet mukana 🥰

Vierailija
6104/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua, armaani. Kaipaan sinua, kultaseni. Ikävöin sinua, ihanaiseni!

Vierailija
6105/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset (yleensä naisten vaiva), jos teillä on raudat matalalla niin syökää lihaa. Punaista lihaa, vaikka muutaman viikon joka päivä, kyllä se rauta alkaa siitä imeytymään. Se on niin yksinkertaista. Ei sata vuotta sitten pystytty mittailemaan mitään, eikä ollut rautalisiä. Nyt se terve järki käyttöön, haloo. Eikä sitä tartte edes mittailla, jos heikottaa niin syö paremmin ja katsoo helpottaako olo. Ihmetyttää tää nykymeno.

Prosessoitua lihaa ei suositella syötäväksi useita kertoja viikossa.

On olemassa rautavalmisteita. Nestemäinen rautavalmiste sisältää muitakin vitamiineja eikä aiheuta monien tablettivalmisteiden tapaan vatsaoireita.

~Se terkkari

Vierailija
6106/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydäntä lämmittävää Sydikseni! Niin minäkin sinua, siksi tulin tänne tänään oikopäätä 🥰 Runojen päivänä  alkusointuja 😊

Vierailija
6107/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, omistusliitteet olivat liikaa. Ethän ole mun. 😚

Vierailija
6108/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydäntä lämmittävää Sydikseni! Niin minäkin sinua, siksi tulin tänne tänään oikopäätä 🥰 Runojen päivänä  alkusointuja 😊

En ole Sydiksesi. Hän ei taida olla ketjussa.

Vierailija
6109/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hetken pitkällään lepäämässä 😌

Vierailija
6110/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lihaa suositusten mukaan ja lisäksi rautaa tablettina. Sain nostettua fetritiinit. En missään nimessä lisäisi entisestään lihaa.

Vierailija
6111/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jos haluat. Riippuu sinusta 🥰

Vierailija
6112/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prosessoitua lihaa ei suositella syötäväksi useita kertoja viikossa.

On olemassa rautavalmisteita. Nestemäinen rautavalmiste sisältää muitakin vitamiineja eikä aiheuta monien tablettivalmisteiden tapaan vatsaoireita.

~Se terkkari

Ei ole haittaa jos syö tilapäisesti usein. Uskon, että se mikä on luonnollista korjaa ongelman tehokkaammin.

Vierailija
6113/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muotia mittauttaa ferritiinit.

Mulla lääkäri mittasi ferritiinit, vaikka hemppa oli yli 150. Ferritiini olikin vain 18. Rautalisää syömällä voimattomuus, uupumus ja aivosumu kaikkosi kuukaudessa parissa. Onneksi mittasi tuon. Ja mulla arvo nousi rautalisällä. Jotkuthan joutuu rautainfuusioonkin, kun muu ei imeydy. Syön harvoin punaista lihaa, enkä sitä tahdo lisätä enempää ruokavaliooni. Ei vaan uppoa. 

Vierailija
6114/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee jo mieli pihviä.

Vierailija
6115/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle jos sulla on jotain huolia..

Vierailija
6116/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muotia mittauttaa ferritiinit.

Mulla lääkäri mittasi ferritiinit, vaikka hemppa oli yli 150. Ferritiini olikin vain 18. Rautalisää syömällä voimattomuus, uupumus ja aivosumu kaikkosi kuukaudessa parissa. Onneksi mittasi tuon. Ja mulla arvo nousi rautalisällä. Jotkuthan joutuu rautainfuusioonkin, kun muu ei imeydy. Syön harvoin punaista lihaa, enkä sitä tahdo lisätä enempää ruokavaliooni. Ei vaan uppoa. 

Täällä alimmillaan 13, ei ihme totaaliuupumus, suuret mustelmat jne. Tuntuikin että sairastaa jotain tappavaa. Rautalisää vuoden ympäri.

Vierailija
6117/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tiskikoneeni kukkuu nyt vienosti käynnissä ollessaan. Jokin hankaa tiskeissä.

Kaipaan yhden kesän hullua käkeä, joka oli sekopää kukkuja.

Olipa muuten kivan freesi päivä tehdä useita tunteja pihahommia. Ei olis malttanut lopettaa, mutta oli valmistettava maridanissa olleet intialaiset kanan fileet. Tuli hot tulista. Seurana korealaiset riisirullat, joko olette löytäneet nämä? Salaatin sai revittyä kukkapenkistä ja joitain kasviksia oli kyytipoikana.

Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa!

Vierailija
6118/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaik on pihalla, paitsi mä oon sisäl.

Vierailija
6119/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kehoa pitää kuunnella, siten oppii mikä sille on parasta.

Vierailija
6120/12534 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jos haluat. Riippuu sinusta 🥰

En ole Sydis. T. Ap

Ketju on lukittu.