Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Tykkään viinistä, mutta en niin välitä marjoista. No kirsikoista jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meistä tuli? Ei ihan sitä, mitä pienessä päässäni ajattelin ja sydämessäni toivoin.
Meistä tuli parempaa kuin kuvittelin. Parisuhteeseen emme keskenämme sopisi, mutta ammatillisesti meillä klikkaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Connor mcdavid sekä Lauren kyle menivät kihloihin juhannuksena kun saivat toisensa kumpikin osa puoli!
Mukavaa!!!
Alan ujostelemaan seurassasi, kun olet niin hemmetin komea ja kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meistä tuli? Ei ihan sitä, mitä pienessä päässäni ajattelin ja sydämessäni toivoin.
Meistä tuli parempaa kuin kuvittelin. Parisuhteeseen emme keskenämme sopisi, mutta ammatillisesti meillä klikkaa kaikki.
Meillä olisi klikannut parisuhdekin ja ystävyys. Aika varmasti. Siksi kaipaankin, koska oon aika varma. Sivusta.
Connor mcDavid ja Lauren kyle kanadasta menivät kihloihin juhannus-viikonloppuna ja saivat toisensa huuolimatta siitä että lähettelin viestejä Lauren kyle instagram sovellukselle
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa sinusta. Taidat ottaa etäisyyttä.
Itse otat.
Vihreä pyörä. Siinä tunniste.
En jaksa. Miksi ei voi vain luovuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Estossa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Miksi ei voi vain luovuttaa?
Sepä just. Tää roikotuttaminen on pahinta. Pääsis sitten pois jos ei saa elää.
Western Women Are Too Woke For "Passport Bros"
Vierailija kirjoitti:
Alan ujostelemaan seurassasi, kun olet niin hemmetin komea ja kohtelias.
Älä. Ole oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Connor mcDavid ja Lauren kyle kanadasta menivät kihloihin juhannus-viikonloppuna ja saivat toisensa huuolimatta siitä että lähettelin viestejä Lauren kyle instagram sovellukselle
Mukavaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Estossa.
Miksi olet estossa?
Olin unessa, monta sivua viestejä tuliu sillä välin. 😧 Keitän kahvit ja luen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Western Women Are Too Woke For "Passport Bros"
Elämään laskeutuu ihmeellinen rauha kun lakkaa katsomasta näitä kaiken maailman öyhötysvideoita ynnä muuta sontaa ynnä lakkaa lukemasta uutisia. No, en kyllä edes katsonut tota mut kuitennii.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tiskikoneeni kukkuu nyt vienosti käynnissä ollessaan. Jokin hankaa tiskeissä.
Kaipaan yhden kesän hullua käkeä, joka oli sekopää kukkuja.
Olipa muuten kivan freesi päivä tehdä useita tunteja pihahommia. Ei olis malttanut lopettaa, mutta oli valmistettava maridanissa olleet intialaiset kanan fileet. Tuli hot tulista. Seurana korealaiset riisirullat, joko olette löytäneet nämä? Salaatin sai revittyä kukkapenkistä ja joitain kasviksia oli kyytipoikana.
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa!
Kaipaatko jotakuta muutakin kuin sitä hullua käkeä?
Iltapäivän hellä halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
Ihan vaan, kun on pieni ikävä 💕